
Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
-
JoKeRa_RP
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
Здравейте колеги!!! Преди 15 дена станах горд собственик на МК4 1,9 АХФ 110 шребеца
Но имам проблем колата няма ускорение след 2000 оборота и ми казаха че най вероятно ми е зацапана геометрията.Но аз свалих клапана и геометрията върви с неземна лекота.Пробвах клапана и той не беше забил.Пак го сложих и му създадох вакум.Геометрията тръгва отива до крайно положение задържам я под вакум, и изведнъж почва геометрията да се връща
От там смених маркуча от клапан Н75 до клапана на турбото и пак същия ефект
Проверих също дали изобщо излиза вакум от Н75 и ИЗЛИЗА
Въпроса ми е такъв Възможно ли е дали може мембраната на клапана да е спукана и да изпуска от нея и ако е така някой може ли да ми каже от къде да си взема такъв???? Благодаря ви предварително 

- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: Tiguan Elegance Night shade blue
- Двигател: 2025 DXDB
- Местоположение: София
Re: Клапан Турбо :(
Това което наричаш клапан е актуатор и мембраната му може да е спукана.Сменя се лесно.Втора ръка е около 50-70 лева.
-
dmode101
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Клапан Турбо :(
Лоста на актуатора не трябва да се връща при задържан вакум. Тествай го пак. Аз купувах от Реал турбо за 160 лв. чисто нов. Може да ги попиташ небрежно за отстъпка, на мен ми свалиха 20 лв.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Клапан Турбо :(
JoKeRa_RP написа:Здравейте колеги!!! Преди 15 дена станах горд собственик на МК4 1,9 АХФ 110 шребецаНо имам проблем колата няма ускорение след 2000 оборота и ми казаха че най вероятно ми е зацапана геометрията.Но аз свалих клапана и геометрията върви с неземна лекота.Пробвах клапана и той не беше забил.Пак го сложих и му създадох вакум.Геометрията тръгва отива до крайно положение задържам я под вакум, и изведнъж почва геометрията да се връща
От там смених маркуча от клапан Н75 до клапана на турбото и пак същия ефект
Проверих също дали изобщо излиза вакум от Н75 и ИЗЛИЗА
Въпроса ми е такъв Възможно ли е дали може мембраната на клапана да е спукана и да изпуска от нея и ако е така някой може ли да ми каже от къде да си взема такъв???? Благодаря ви предварително
Да,там ти е проблема в мембраната.Мембраната не се сменя отделно,а се сменя целия клапан-актуатора.
При неговата смяна задължителна се центрова геометрията на турбината.
-
JoKeRa_RP
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
Мн благодаря за инфото ама да попитам още нещо.Този актуатор става ли от АФН ??? А и ак си купя чисто нов как се регулира 
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
Да,ще стане от АФН.
А дали ще купиш нов или втора употреба,значение няма.Пак ще трябва центровка като махнеш стария и сложиш другия клапан,без значение дали е нов или втора употреба.
А относно монтажа на клапана и центровката му,ако няма къде в София да го направят то в Костинброт ще ти свършат услугата.
А дали ще купиш нов или втора употреба,значение няма.Пак ще трябва центровка като махнеш стария и сложиш другия клапан,без значение дали е нов или втора употреба.
А относно монтажа на клапана и центровката му,ако няма къде в София да го направят то в Костинброт ще ти свършат услугата.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
JoKeRa_RP написа:Мн благодаря за инфото ама да попитам още нещо.Този актуатор става ли от АФН ??? А и ак си купя чисто нов как се регулира
Намери си актуатор и Никси в Герман може да ти нагласи. Най-добре нов, но е ако е втора ръка гледай от надлъжен АФН, те обикновено са здрави въпреки че изглеждат изгнили. При напречните мотори гледат директно към пътя и много често запичат.

-
JoKeRa_RP
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
Благодаря за инфото че си намерих от АФН и ще го взема най вероятно.Втора употреба е 4е за нов няма кинти. А като го взема ще помоля колегата okti_1 да ме опъти за Костинброт.Сега само очаквам "Свети Паралей"
Ще пиша какво е станало или по скоро какво е развитието.
-
JoKeRa_RP
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
А в някакъв форум четох че има значение от какъв мотор е актуатора.В смисъл дали е от 90/110/116/131/150 или АФН.За АФН-на го разбрах а ако е от дръгите мотори има ли значение??? И от А6 2,5 ТДИ ми дават ама нз дали става :/
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
Актуатора става от повечето мотори,които си изброил,но от 2,5ТДИ е по-голям и с по-голям щуцер и не става!Като взимаш клапан гледай да е същият диаметър,че от някои АФН-и е от първите модели,като месингов и с много малък диаметър и не става добре с такъв! 

-
JoKeRa_RP
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
Колеги мн благодаря за Инфото.Проблема е отсранен благодарение на Ради от Костинброд.Имате ли подобен проблем да знаете че той е човека!!! МН МН Благодаря!!!
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
JoKeRa_RP написа:Колеги мн благодаря за Инфото.Проблема е отсранен благодарение на Ради от Костинброд.Имате ли подобен проблем да знаете че той е човека!!! МН МН Благодаря!!!
Кажи как го отстрани бре колега!Това е по-важното,нали досега ти искаше помощ!??

-
JoKeRa_RP
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110
Не аз отстраних проблема а Ради
От мен се искаше колата да е при него.Сменихме клапана регулирахме го и колата тръгна перфектно.Разбрахме се да направим още някой малки подобрения но за тях по на там. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта