Сутрин когато тръгна да паля колата трябва да въртя поне 4-5 секунди за да запали мотора. един път като запали след това няма проблем. гася колата врътвам ключа пали от четвърт оборот. не мога да си обесня какво може да е проблема като цяло е в първото палене сутрин след това само да бутнеш и пали от ряз ...
Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Здравейте колеги проблема е следния, ако може да се нарече проблем. колата е ауди а3 1.9 тди AHF мотор 110 коня .
Сутрин когато тръгна да паля колата трябва да въртя поне 4-5 секунди за да запали мотора. един път като запали след това няма проблем. гася колата врътвам ключа пали от четвърт оборот. не мога да си обесня какво може да е проблема като цяло е в първото палене сутрин след това само да бутнеш и пали от ряз ...
Ако може да ме посъветвате какво да направя. Четох няколко теми подобни до моя проблем е по различен от тия другите. Поздрави.
Сутрин когато тръгна да паля колата трябва да въртя поне 4-5 секунди за да запали мотора. един път като запали след това няма проблем. гася колата врътвам ключа пали от четвърт оборот. не мога да си обесня какво може да е проблема като цяло е в първото палене сутрин след това само да бутнеш и пали от ряз ...
Re: Проблем с паленето сутрин .
зависи как ти върти стартера. ако според теб върти бавно - четки на стартера, а ако мислиш че върти добре - търси проблеми с горивопроводи.
Re: Проблем с паленето сутрин .
искам да отбележа че свещите и 4-те са в отлично здраве. как мога да разбера дали проблема може да е в стартера .. защото като тръгна да въртя той върти но имам чуството че някак си по се замисля.
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с паленето сутрин .
Здравей градски . Според мен ти се "изпразва" помпата (ГНП-ето) и затова е така .Скоро може да ти се наложи да сменяш гарнитурки и симеринг на помпата- въпреки ,че теч видим няма.Може да си сложиш временно едно клапанче на входа на ГНП-ето ,да не се връща нафтата в резервоара . Провери си и клапана на гор. филтър и маркучетата за обратната нафта на дюзите Ако беше стартер- щеше да е проблем топлото палене , но това зависи и от акуто най-вече , провери си акумулатора в сервиз ,да видят стартовия му ток колко е !Може да е пътник ...
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с паленето сутрин .
Излиза ли бял пушек в първия момент, ако връща гориво ще трябва повечко да повърти, аз залагам на центровка и/или регулировка на помпата. При паленето усеща ли се едно като притропване /неравномерно заработване/ и влияе ли се от температурата, тази сутрин примерно беше бая хладно, ако е над 10 градуса пак ли така иска въртене?
Re: Проблем с паленето сутрин .
samo_pechka написа:Здравей градски . Според мен ти се "изпразва" помпата (ГНП-ето) и затова е така .Скоро може да ти се наложи да сменяш гарнитурки и симеринг на помпата- въпреки ,че теч видим няма.Може да си сложиш временно едно клапанче на входа на ГНП-ето ,да не се връща нафтата в резервоара . Провери си и клапана на гор. филтър и маркучетата за обратната нафта на дюзите Ако беше стартер- щеше да е проблем топлото палене , но това зависи и от акуто най-вече , провери си акумулатора в сервиз ,да видят стартовия му ток колко е !Може да е пътник ...
точно при мен беше същото както го е описал. в 1 сервиз ми рециклираха стартера, в 2 други ми препоръчаха да си сменя акомулатора с нов, което бях направил 2 седмици по-рано. в VW ми казаха да хвърля целия стартер и да дам 950 лв за нов. Цялата работа беше в това че тоя дето беше правил рециклирането си оставил ръцете и не сменил четките, а те се напукали и засядат в леглата си и не опират както трябва в ротора. и върти си пак (при студено трудно, при 2ро палене без проблем) миналата зима така си изкарах по сервизи заради това палене, то не беше препоръки, то не беше чудо.
накрая сам....
Re: Проблем с паленето сутрин .
Няма никакъв бял пушек, преди малко запалих колата и като си сложих ухото до горивния филтър ми направи впечетление че нещо съска и то постоянно от так и съскането е доста голямо.
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Здавейте колеги вчера смених тоя О - пръстен който е на горивния филтър въздуха изчезна няма пробив на въздух, но проблема си остана пак трябва да завърти 3,4 оборота за да запали колата .. след това както казах и по горе пали от четвърт оборот. почнах да се съмнявам в тия свещи уж ми ги мери комшията каза грижи нямат ... ама май май ... има ? какво ще кажете вие
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
мерихме свещите здрави са. има вероятност да е някой дюза утре ще я нося да видим какво ще кажат. колега ако е центровка тя колата ще прави постоянно проблеми а на мен ми прави само сутринта при първото палене след това е ток ...
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Ако беше дюза щеше да пуши бяло и да "смърди" гадно на сурова нафта .Проверка на центровка правена ли е ?Аз все още залагам на
samo_pechka написа:........ Според мен ти се "изпразва" помпата (ГНП-ето) и затова е така .Скоро може да ти се наложи да сменяш гарнитурки и симеринг на помпата- въпреки ,че теч видим няма.Може да си сложиш временно едно клапанче на входа на ГНП-ето ,да не се връща нафтата в резервоара .....
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
какво предлагаш градски да ходя да гледат помпата ли. мисля утре да я занеса на '' пенкилер '' да видим какво ще каже и той? 
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Сложи едно клапанче , да не се връща горивото и ако не се оправи - Пенкилера
..... знам ,че е на "ти" с дизеларките , но едно наум при него
.
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
ако го прави откакто застудя е СТАРТЕР,
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
не колега, това и лятото ми го прави... първото палене трябва да въртя 5-6 секунди да запали след това грижи няма ... 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта
