.едиснтвеното което си мисля е че имам прекалено голямо налягане при разпределителния вал от което следствие е протичането на гарнитурата и сълзенето от отдушника.проверявах да не би да е запушен маркуча за вентилацията и си има добра циркулация като надуя с уста.някакви идеи?сега като се застуди малко и забелязвам че и клапаните като че ли се чуват като запаля сутрин за около 4-5 минути не е нещо фрапиращо но се чуват.маслото е castrol EDGE 5W40.някакви идеи?

с други думи духах/всмуквах!При затворена капачка на капака се създаваше налягане/вакуум и то веднага,все едно още в самият капак (в двойното дъно,както се каза...)!Това какво значи...?!? Все едно ако има клапан е запецнал или аз просто "нямам" компресията да го отворя/затворя....
Имам харч на масло,което адски много ме дразни,трябва да се разнищи тази история