Та идеята е да дадете акъл нещо....не може това да е толкова сложен механизъм, та да не се ремонтира или побългари. Хубаво...втулките ще ги прежала...20 лева са....ама другите неща....голф 3 обтегач на пистовия ремък
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
голф 3 обтегач на пистовия ремък
Доста теми изчетох за вибрация на пистовия ремък. Ето какво е положението при мен....голф3 1.9 тди 1Z 1994 год. с вибраций в пистовия ремък. Навсякъде където прочетох, пише за смяната на обтегача. Но се зачудих за нещо друго, понеже карам и пасат с AFN мотор, и става въпрос за ролката на динамото. На AFN-а е с фрайлайф ролка и 120А динамо, а на тоя 1Z е с обикновенна ролка и пак 120А динамо. Дали ако му сложа фрайлайф ролка, ще се успокои тоя ремък. Правил ли го е някой това
или трябва да сменявам втулки, г-образен болт и пружината. Днес се обадих да питам за цени...и направо ме пребиха за тоя 20 годишен голф какви пари струва тоя обтегач
Та идеята е да дадете акъл нещо....не може това да е толкова сложен механизъм, та да не се ремонтира или побългари. Хубаво...втулките ще ги прежала...20 лева са....ама другите неща....
Та идеята е да дадете акъл нещо....не може това да е толкова сложен механизъм, та да не се ремонтира или побългари. Хубаво...втулките ще ги прежала...20 лева са....ама другите неща....- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&p=3079148
Предполагам и това ще ти е от полза http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=149629
поздрави
Предполагам и това ще ти е от полза http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=149629
поздрави

- mytko731
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 05 юли 2010 6:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък
сменявай смело ролката ефекта е поразителен
ремъка е добре да е конти
ремъка е добре да е конти
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък
за фрайлайф ролката ли говориш колега?
Веднага имам една под ръка, която бях взел за да сменявам на пасата....ама сега ще иде за голфу
Само ми споменете, как се законтряше динамото за да се отвие тая ролка и да се затегне новата. С гайковерт знам че става лесно, но аз не разполагам с такъв.
Веднага имам една под ръка, която бях взел за да сменявам на пасата....ама сега ще иде за голфу

Само ми споменете, как се законтряше динамото за да се отвие тая ролка и да се затегне новата. С гайковерт знам че става лесно, но аз не разполагам с такъв.
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък
От Пасат Б5 АФН няма да стане ролката на динамото , да я сложиш на Гуфи . Не пасва , както и броя на пистите , така и офсета. Търси си такава , като за колата ти . Инак ефекта е поразителен , подобрение и пълно решение на проблема 

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък
Днес взех фрайлайф ролка. За моя мотор 1Z със 120 амперово динамо, излизат по каталозите ролка обикновена и фрайлайф ролка. И така, след като я взех, започна едно ходене по майсторите с молба някой да ми отвие старата и да ми завие новата ролка. Всички майстори си намираха някаква причина да не ми свършат работата, като основно акцентираха на това че трябва да се свали динамото. Накрая ме ядосаха, прибрах се в къщи и точно за 3 мин. си я свалих сам старата и си сложих новата фрайлайф ролка. Въобще никакво динамо не съм свалял а не е и необходимо тъй като, като се свали кутията на въздушния филтър има достатъчно място да се работи спокойно. И така първо свалих кутията на филтъра да не ми пречи, свалих ремъка от обтегача, хванах старата ролка (която беше обикновена) с един водопроводен ключ и с гидорето (сега не помня какъв камък ползвах) без много усилия, развих болта в средата, след което с леко почукване и ролката излезна. Сложих новата, тя се завива дясно по посоката на въртене на пистовия ремък, стегнах я колкото можах на ръка (според мен няма смисъл от специализиран инструмент за затягането и тъй като тя е с нормална резба и понеже мотора се върти в същата посока и сама ще се самонатегне в последствие), сложих си ремъка на местото, кутията на въздушния филтър и запалих колата. Чудото веднага стана....сега обтегача има едва доловими вибраций, които са мисля в рамките на нормалното. Струва ми се още, че някак си двигателя започна по-мазно да работи, не тресе толкова и автомобила стана по приятен за каране.
Та се зачудвам....защо бай немец не е сложил още тогава такава умна ролка
Искам да благодаря на всички колеги които ми дадоха този акъл за тази интервенция

Та се зачудвам....защо бай немец не е сложил още тогава такава умна ролка
Искам да благодаря на всички колеги които ми дадоха този акъл за тази интервенция

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък
drago_tr написа:Днес взех фрайлайф ролка. За моя мотор 1Z със 120 амперово динамо, излизат по каталозите ролка обикновена и фрайлайф ролка. И така, след като я взех, започна едно ходене по майсторите с молба някой да ми отвие старата и да ми завие новата ролка. Всички майстори си намираха някаква причина да не ми свършат работата, като основно акцентираха на това че трябва да се свали динамото. Накрая ме ядосаха, прибрах се в къщи и точно за 3 мин. си я свалих сам старата и си сложих новата фрайлайф ролка. Въобще никакво динамо не съм свалял а не е и необходимо тъй като, като се свали кутията на въздушния филтър има достатъчно място да се работи спокойно. И така първо свалих кутията на филтъра да не ми пречи, свалих ремъка от обтегача, хванах старата ролка (която беше обикновена) с един водопроводен ключ и с гидорето (сега не помня какъв камък ползвах) без много усилия, развих болта в средата, след което с леко почукване и ролката излезна. Сложих новата, тя се завива дясно по посоката на въртене на пистовия ремък, стегнах я колкото можах на ръка (според мен няма смисъл от специализиран инструмент за затягането и тъй като тя е с нормална резба и понеже мотора се върти в същата посока и сама ще се самонатегне в последствие), сложих си ремъка на местото, кутията на въздушния филтър и запалих колата. Чудото веднага стана....сега обтегача има едва доловими вибраций, които са мисля в рамките на нормалното. Струва ми се още, че някак си двигателя започна по-мазно да работи, не тресе толкова и автомобила стана по приятен за каране.
Та се зачудвам....защо бай немец не е сложил още тогава такава умна ролка![]()
Искам да благодаря на всички колеги които ми дадоха този акъл за тази интервенция![]()
![]()
Стегни ролката хубаво да не седи ремъка усукан . Всяка иновация си идва с времето и опитите ... ,така че по-важното е ,че е измислена поне

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък
Така като го гледах, не го видях да шава. Ще я пробвам утре сутринта на студено, ако не свири ремъка, значи всичко е ок 
Проверих го днес сутринта...запалих...нямаше свирене на ремъка. Но не беше достатъчно студено +5 градуса само

Проверих го днес сутринта...запалих...нямаше свирене на ремъка. Но не беше достатъчно студено +5 градуса само
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта