проблем при смяна на горивен филтър
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
проблем при смяна на горивен филтър
Та значи реших да сменям гор.филтърВзех се един MANN.Свалих старият и качих новият.До тук добре.Въртя да паля-запали и угасна.Викам си глътна въздух ще повъртя още и ще запали.Да ама не.Два пъти изтощих акуто и нъцки.Дойде майстор в къщи,подкачва с механична помпа на ръка -неще и неще.От тук въженцето и в сервиза.Там с много зор на агрегат запали.Та къде сбърках?
Между другото тази пластмасовата джаджа за обратната нафта сменя ли се,че много хлабаво стои.И по маркучите към помпата притичват балончета.Дали е от нея.Иначе маркучите са стегнати и проверени от помпата до резервоара.От къде идва този въздух.

- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Голяма грешка е било да пълниш филтъра чрез въртене с акумулатора! Не че е опасно за двигателя ама нали виждаш докъде те е довело
Повечето майстори практикуват предваритено пълнене чрез някое приспособление а моят след като е закачил маркуча от резервоара връзва направо една бензинова помпа /не знам от каква кола/ и с две крокодилчета на акумулатора-бзззззз и филтъра е напълнен ама си върти помпа а не дърпа само двигателя и пак не става веднага та си представям какво е да го пробваш само на акумулатор
Тази пластмасова джажа не се сменя ама по спомен стоеше доста стабилно след слагането така че не е зле да се погледне да не би да има нещо нередно макар че при поожение че е за обратната нафта не би трябвало да има връзка с мехурчетата!?
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Прави сте
И моят майстор така каза-първо е трябвало да напълня филтъра
А джаджата стои стабилно,но леко се върти като я натискам в ляво и дясно.Щом обратната нафта не играе при михурчетата ,от къде е този въздух
Впрочем ако не бяхме сложили прозрачни маркучи нямаше да разбера за въздуха-промяна в работата на двигателя няма.Работи стабилно без да прекъсва или мени оборотите.
"Тази пластмасова джаджа" трябва да е уплътнена с О пръстен, при мен 15,4х1,78 и ако е изпаднал не е добре. Пълненето си е направо задължително, но не от старият филтър с боклуците. А и не е лошо да разглобиш стария за да разбереш какво си наливал, ако е от едно място де. Аз например съм налял вече над 800л. от една бензиностанция и ще си правя изводите.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
това е уж за самообезвъздушаване от обратната нафта и да взима ве4е затоплена но с тези стари клапани.Аз търсих 5 дена О пръстен дето да стане Ве4 е евреме за нова смяна и смятам да го махна минавам на старите от G2.А в помпата и мърку4ите остава достата4но гориво Твоя проблем идва от въздуха тоест неплътност ако не го оправиш ще имаш само ядове :трудно палене,спад в мошноста и др Понякога и филтрите са скапани капсоловката е кофти проври и пробката може и от там да е ако не е затегната (отдолу на филтъра)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
dekata написа:Прави стеИ моят майстор така каза-първо е трябвало да напълня филтъра
А джаджата стои стабилно,но леко се върти като я натискам в ляво и дясно.Щом обратната нафта не играе при михурчетата ,от къде е този въздух
Впрочем ако не бяхме сложили прозрачни маркучи нямаше да разбера за въздуха-промяна в работата на двигателя няма.Работи стабилно без да прекъсва или мени оборотите.
При мен в началото също имаше мехурчета ,но след няколко к километри изчезнаха.Щом бачка добре сичко е ОК
-
stivenj
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Колеги някой изолирал ли го е това пластмасовото клапанче,и дали ще указва влияние,просто ако се махне и там се сложи тръбичка а филтъра да е само с 2 накрайника,има такива в магазините.
-
panaiotd
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Аз сложих такъв от голф 3 и няма никакви проблеми.
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Това пластмасовото се води термо-клапан.При студена нафта обратката се връща във филтъра(предполагам помпата сгрява нафтата)-целта е подгряване на филтъра.И филтър с такъв клапан се води "с подгряване".Може да се замести с прост(2 щуцера)и обратната нафта директно към резервоара(с някаква тънка тръбичка се замества клапана).При смяна ,аз засмуквам от към изходния щуцер(отива в помпата)-с прозрачно маркуче,за да видя нафтата-иначе е лоша на вкус.След това мушкам истинския маркуч.Прегледай отново уплътнителния пръстен в гнездото на клапана-ако смуче от там- ядове само.Също и тапата за дренаж отдолу
-
gogovaseev
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: проблем при смяна на горивен филтър
emo-gar написа:Това пластмасовото се води термо-клапан.При студена нафта обратката се връща във филтъра(предполагам помпата сгрява нафтата)-целта е подгряване на филтъра.И филтър с такъв клапан се води "с подгряване".Може да се замести с прост(2 щуцера)и обратната нафта директно към резервоара(с някаква тънка тръбичка се замества клапана).При смяна ,аз засмуквам от към изходния щуцер(отива в помпата)-с прозрачно маркуче,за да видя нафтата-иначе е лоша на вкус.След това мушкам истинския маркуч.Прегледай отново уплътнителния пръстен в гнездото на клапана-ако смуче от там- ядове само.Също и тапата за дренаж отдолу
абсолутно си прав колега.аз преди имах една ибиза 1.9сди след смена на филтара се за по4наха мизериите ваздух и то яко след смена на 5 или 6 филтара ми казаха тук вав памплона 4е има някаква фал6ива пратка по вси4ки магазини накрая го махнах и сложих директно си4ко и стана ок.така 4е или слагаи обокновен или само ядове 6те има6.
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: проблем при смяна на горивен филтър
когато си взех ПАСАТА оригинално си беше с филтар с клапан и парвата ми работа беше да го премахна.не дава никаква разлика по колата махането му,освен че появата на ваздух от самия клапан изчезва.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта