


пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове
- jeriko
- Мнения: 193
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
- Автомобил: passat
- Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
- Местоположение: Търговище
пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове
За много години колеги живи и здрави да сте,проблема ми е следния от няколко дена пасата(B5-1,9ATJ)пали много трудно когато е студен,после няма проблеми,свещите са проверени подгряват нормално,до сега не е правила така миналата зима си палеше от раз ,направих няколко снимки ако може някой да каже как са стойностите и дали се вижда проблем да сподели
Последна промяна от jeriko на Пон 04 яну 2016 20:27, променено общо 2 пъти.
- jeriko
- Мнения: 193
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
- Автомобил: passat
- Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
- Местоположение: Търговище
Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове
по точно ме интересува дали синхронизацията е наред,много трудно пали сутрин
- tdi fen
- Мнения: 4721
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове
синхронизацията е добре търси проблема другаде примерно акумулатор,алтернатор,стартер,свещи,тандем помпа
- jeriko
- Мнения: 193
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
- Автомобил: passat
- Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
- Местоположение: Търговище
Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове
само когато са минусови градуси много трудно пали,ако е тандем помпата и топла нямали да пали трудно
- tdi fen
- Мнения: 4721
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове
щом е само на студеното най-вероятно не от нея защото така щеше да пали и на топлото свещите проверявал ли си ?,акумулатора и алтернатора мерил ли си ? стартера как върти ? примигват ли уредите като върти ?
Последна промяна от tdi fen на Пон 04 яну 2016 18:50, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове
Как пали по точно?Много върти и пали от раз или върти и ги нарежда един по един цилиндрите?Стартера силно ли върти?И между другото лог файл е друго нещо ,а не това което си качил. 

- jeriko
- Мнения: 193
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
- Автомобил: passat
- Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
- Местоположение: Търговище
Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове
свещите ги извадих и проверих директно на акумулатора и 4 те греят,ток също отива проверено е ,всъщност какво се случва сутрин подгрявам 3 пъти до цъкане на релето ,почва да върти и чак след 10-15сек запалва и изкарва пушек,лятото е правено цялостно обслужване на ремъци,ролки масла филтри,топла пали от раз,това трудно палене започна с падането на градусите от 0 надолу все по трудно пали,а запали после цял ден пали от раз,все си мисля че нещо центровката не е наред,обслужването е правено в добър дизел сервиз ясенково,резервоара е до горе и кастрол тда съм сложил,вървежа е добре нз друго какво да кажа
- tdi fen
- Мнения: 4721
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове
огледай все пак сухо ли е около тандем помпата също признак за проблем с нея е твърд педал на спирачките,но според мен работата е акумулатор,алтернатор,стартер
- jeriko
- Мнения: 193
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
- Автомобил: passat
- Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
- Местоположение: Търговище
Re: пасат B5-1,9 ATJ малко помощ за разкодиране на лог файлове
тандем помпата е това отзад на главата нали?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове
Да това е.А щом пали така сигурно връща нафтата от филтъра в резервоара.Сложи един клапан за нафтата да не се връща.Друг способ е да я спреш на байр с двигателя надолу ;-) и да видиш как ще пали тогава.
Re: пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове
Здравейте колеги!И аз го имам същия проблем,само че на "AVF" мотор.Сутрин е тегава работа и ги реди цилиндрите,не пали всички наведнъж.Свещите са нови и работят,лятото е обслужена и е правен ремонт на главата заради духнала гарнитура,около тандем помпата е сухо и са сменени гумички на дюзите.Акумулатора беше поотслабнал и го дозаредих,пак същото.Миналата зима на -25С палеше докато и покажа ключа.
Ако някой може да даде насоки към проблема,ще бъда благодарен.
Сори че ползвам темата на колегата,но понеже проблема е същия,реших че е уместно!
Ако някой може да даде насоки към проблема,ще бъда благодарен.
Сори че ползвам темата на колегата,но понеже проблема е същия,реших че е уместно!
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: пасат B5-1,9 ATJмного трудно палене и малко помощ за разкодиране на лог файлове
Нещо ново по темата. Нещо и моята влезе в клуба на трудно палещите сутрин. Не пали изведнъж всички цилиндри ами сякаш само някой в началото и тва продължава 3-4 секунди де на -5 или -7. Предполагам вече ви се изяснил проблема и може да напишете решенията.
след седмица си отговарям сам на поста. Купих нови подгревни свещи и ги смених. Нямам снимки, че ги сненях късно вечер с фенерче. След демонтажа ги пробвах и нито една от тях не грее. Тотално повредени!
Процедурата беше следната.
1.Три дена преди смяната накапах масло по основата им (така четах някъде)
2. Отстраних горивния филтър.
3. Махнах основата която го държи. Доста трудна задача 3 болата и една гайка (всички 10) се развиват. Така има място да се извади последната свещ. няма хич място и като си провирах ръката счупух тръбата където влиза щеката за маслото от самата основа. Внимавайте чупят се много лесно....
4. На леко топъл мотор разих първите две, оборот напред половин назад ,малко трудно беше.
докато развия двете мотора изтина напълно и другите две се развиха много лесно (препоръка на BOSCH е да се развиват на студено)
5.Завих новите и по обратния ред.
днес проверих старите на мощно захранване 13в 30А, консумацията им е 0А .
Проблеми с паленето имах само на под -4 градуса . Дори на -4 пали с 2-3 завъртания. На 0 палеше от първото завъртане. Не бих предположил, че нямам и една здрава свещ.



след седмица си отговарям сам на поста. Купих нови подгревни свещи и ги смених. Нямам снимки, че ги сненях късно вечер с фенерче. След демонтажа ги пробвах и нито една от тях не грее. Тотално повредени!
Процедурата беше следната.
1.Три дена преди смяната накапах масло по основата им (така четах някъде)
2. Отстраних горивния филтър.
3. Махнах основата която го държи. Доста трудна задача 3 болата и една гайка (всички 10) се развиват. Така има място да се извади последната свещ. няма хич място и като си провирах ръката счупух тръбата където влиза щеката за маслото от самата основа. Внимавайте чупят се много лесно....
4. На леко топъл мотор разих първите две, оборот напред половин назад ,малко трудно беше.
докато развия двете мотора изтина напълно и другите две се развиха много лесно (препоръка на BOSCH е да се развиват на студено)
5.Завих новите и по обратния ред.
днес проверих старите на мощно захранване 13в 30А, консумацията им е 0А .

Проблеми с паленето имах само на под -4 градуса . Дори на -4 пали с 2-3 завъртания. На 0 палеше от първото завъртане. Не бих предположил, че нямам и една здрава свещ.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта