Здравейте искам да споделя за решението проблема който много колеги го пренебрегват и сменяват разни неща като н75 датчици промяна на настройки,но проблема остава.Когато двигателя завива набива грешки забива примерно в моя случай на 120 130 като я настъпя колата забиваше и набиваше грешка "ниско налягане в смукателния колектор"придружено с притрисане при ускорение.Какво ли ме правих свалях н75 гледах вакуми свалях смукателен колектор чистих затапвах егр но проблема се оказа в ел.блока на помпата.Проблемът е отстраним ако все пак имате опит с ремонтите.А самият проблем е тук ето снимка:
Между намотката в случая която е статор и роторчето има метални струшки който трябва да се изчистят да се събере по обратния ред и да се запоят кабелите.След това се връща ел блока на помпата като се гледа има едно като лостче което трябва да се вкара в един отвор на вала на гнп.След това следва настойка на помпата с ваг ком на милиграмите аз лично съм ма 2.2мг.и колата е пъргава и харчи нормално.От тогава нямам никакви проблеми грешки забиваници и претрисания.Нека колегите които са запознати да допълнят нещо.Надявам се да помогна да други колеги които имат тези проблеми.



За забиващите двигатели 1.9tdi
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
За забиващите двигатели 1.9tdi
Последна промяна от lopiko на Пет 15 юли 2016 20:58, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Re: За забиващите двигатели 1.9tdi
Забравих да допълня за самото почистване първо всички части от ел блока с малка четчица и газ за осветление и после ги издухах с въздух така най добре се чистят струшките.Също така при самото слагане на ел блока като са наредени болтовете на подвижната част и прекарани на ръка и преди да се сложи капака на ел блока е желателно да се напълни ел блока с дизел за да запали по лесно при първия старт след монтажа ако не иска да пали почуквайте с нещо дървено вл блока на помпата посока към ремъците и все някаде ще запали,след това идва настройката с ваг ком
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: musi98 и 37 госта