Голф 4 ТДИ 110кс - Проблем - авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
radopanev
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 21 юли 2016 16:03
Автомобил: Golf 4
Двигател: 1900 AGR 1999

Голф 4 ТДИ 110кс - Проблем - авариен режим

Мнениеот radopanev » Чет 21 юли 2016 16:22


Привет! :cool
Изключително нов съм в този форум и разбира се регистрацията ми е обоснована с това.
Днес пътувах 200 км извънградско и ми се случи,когато карам на равен път,но и на баири(след преминаването на баира) ,в случаите когато не съм натиснал газта за определено време ,в даден момент,в който натискам газта автомобила не подава и трябва да я загася и пак да я включа ,за да се оправи.Не мога да си обясня откъде извира този проблем.Отворих капака и забелязах ,че тръбичките през които минава нафтата има въздух вътре,но един приятел ми каза,че това е нормално ,а друг не.Утре ще я водя на сервиз,но се съмнявам проблема да се реши така лесно.Първият път когато ми направи такъв проблем беше преди 2 дни,когато я карах в града и бях на 3-та скорост на 1100 1200 оборота и бях настъпил педала за да установя за колко време ще си набави оборотите ,защото имам и още един проблем та,след което за първи път мина в Авариен режим.
Имам познати,които се занимават със смяна на консумативи,части и т.н те ми сменяха консумативите и ми казаха,че тази кола не върви като ми обясниха ,че предишният собственик вероятно е барал помпата и ме съветваха да си направя центровка на помпата,защото реално не върви за 110 коня и колата се наема след 2000 2200 оборота на която и да е скорост освен първа а до достигането на тези обороти ,когато настъпя газта до долу ,колата набира със скоростта на охлюва.




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Проблем Голф 4 ,ТДИ 110кс,Авариен режим

Мнениеот vanesto » Чет 21 юли 2016 20:22


Колега, без диагностика няма кой да ти помогне. Вероятно е да имаш проблем с турбото или с управлението му, съответно да пренадува или да недонадува, затова да влиза в авариен режим. Пиши от къде си, за да те насочат колегите. Има и форумни сервизи за целта. Въздуха, ако са малки балончета, не е проблем. Центровката трябва да се види също със Ваг-ком, но не е тя причината за аварийния режим.


radopanev
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 21 юли 2016 16:03
Автомобил: Golf 4
Двигател: 1900 AGR 1999

Re: Проблем Голф 4 ,ТДИ 110кс,Авариен режим

Мнениеот radopanev » Чет 21 юли 2016 21:02


Мерси за бързия отговор.Да тя не е причина ,тя е просто втория ми сериозен проблем(както казах губят ми се кончета).
От Варна съм ,насочете ме


kukata_pasat
Мнения: 956
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Проблем Голф 4 ,ТДИ 110кс,Авариен режим

Мнениеот kukata_pasat » Чет 21 юли 2016 21:29


Лосчето на акуатора прави тези мизерии и не се движи коректно след гасене се оправя.Същия проблем го имах и аз заби един път но го смазах и разкарах и се оправи.Погледни първо него пък тогава се вкарвай в филмите.Прочети тази тема и го погледни (може и да греша)но нищо не ти пречи да го провериш лесно е.Ето темата viewtopic.php?f=24&t=457877


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проблем Голф 4 ,ТДИ 110кс,Авариен режим

Мнениеот gergeto » Чет 21 юли 2016 21:30


Ifidik се казва решението на всичките ти ядове.-гаранция. :th_up


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 ТДИ 110кс - Проблем - авариен режим

Мнениеот hvp800 » Пет 22 юли 2016 7:59


Като напишеш в гуглето " голф 4 тди- авариен режим" и ще имаш четиво за няколко дни ако не и седмици.
А относно сервизите, ми те бургазлии толкова ви завиждат, че си нямат нито Иво ( ifidik ), нито Самуил ( bega4kata ) , та трябва да ходят до Варна :biggrin :th_up


Потребителски аватар
yobremove
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
Автомобил: VW Bora
Двигател: 1.9 AHF
Местоположение: Pernik

Re: Голф 4 ТДИ 110кс - Проблем - авариен режим

Мнениеот yobremove » Пет 22 юли 2016 8:11


На мен колата ми е влизала в авариен режим, заради свръх налягане в турбината. Разтоварващия клапан беше ръждясал и забил на средно положение. Смяна на клапан и чистене на геометрията на турбото и вече 80 000км нямам проблеми. Мотора е 1.9 110к.с. AHF.


neftochimic86
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 20 фев 2011 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Голф 4 ТДИ 110кс - Проблем - авариен режим

Мнениеот neftochimic86 » Нед 19 фев 2017 8:30


Същия проблем, моторът пак е 110 кс, AHF.
Няколко месеца ходене по мъките. В сервиза първо смениха актуатора (нов), после - n75 (втора ръка) и накрая беше мап-сензора (втора ръка).
Въпреки всичко вчера на магистралата - 170 км, заби муцуната, падна на 130 км и дотам.
Доколкото разбрах от другите теми, остава само да се свали и почисти турбината като последен вариант.
Сега, дали някои от сменените части са дали фира, дали е задръстено турбо или нещо друго, един господ знае.
Питането ми е къде в Бургас мога да получа и второ мнение. Просто трудно мога да отделя време и да отида при момчетата от Варна.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 ТДИ 110кс - Проблем - авариен режим

Мнениеот hvp800 » Нед 19 фев 2017 9:34


Погледна ли темата за почистване на геометрия със спрей за фурни?


Потребителски аватар
Илия.Кинов1
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 19 фев 2017 19:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 ТДИ 110кс - Проблем - авариен режим

Мнениеот Илия.Кинов1 » Нед 19 фев 2017 19:40


Момчета и при мен става така някой може ли да предложи от каде е проблема . почистихве турбо и геометрия


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 ТДИ 110кс - Проблем - авариен режим

Мнениеот vlado_tonev » Нед 19 фев 2017 21:36


Да не сте обърнали гривната при сглобяването?
След чистенето,лостчето движи ли се нормално?Пружината на актуатора проверете.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anger и 23 госта