Голф 3 1з проблем с турбото К14

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mustako
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 01 юни 2014 15:15
Автомобил: Голф 3 Тди
Двигател: 1з 1994

Голф 3 1з проблем с турбото К14

Мнениеот mustako » Сря 31 авг 2016 18:37


Здравейте ,карам голф 3 тди 1з с чип и дюзи 216 и челен кулер .До сега беше с турбина т15 ,а сега сложих к14.Колата върви повече във високите ,направил съм я на 1.45 налягане ,но прави налягането към 2700/800 об,до тях само пуши .Дебитомера е премахнат софтуерно ,картерните газове са изкарани на вън,права генерация на 55мм.Интересува ме в тези ли обороти се развърта това турбо, благодаря предварително !




Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !

Мнениеот Dani16v » Сря 31 авг 2016 20:46


Кой ти прави чипа? И преди К14-ката ли е слаган..


mustako
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 01 юни 2014 15:15
Автомобил: Голф 3 Тди
Двигател: 1з 1994

Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !

Мнениеот mustako » Сря 31 авг 2016 21:12


Чипа е на брезел,и да преди е слаган , но забравих да кажа че не съм вързал н75 а директно разтоварва .


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !

Мнениеот Dani16v » Сря 31 авг 2016 21:43


Трябва да се пусне повечко гориво в ниските. К24 тръгва на тия обороти, но тя е доста по-голяма. П.П. Наи-добрия вариант е, след като се 'нареди' колата- тогава чипа!


mustako
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 01 юни 2014 15:15
Автомобил: Голф 3 Тди
Двигател: 1з 1994

Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !

Мнениеот mustako » Сря 31 авг 2016 22:34


Аз мисля, че гориво има ,защото пуши доста .Ако отрежа тръбичката ,която свързва студената част със гейта и я вържа през н75 ,дали ще има разлика?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !

Мнениеот valiosport » Чет 01 сеп 2016 0:19


К14 на 1.6 ТД тръгва от 2200 оборота без да я правиш да пуши на влак, прави си сметка дали е нормално да тръгне на 2700 на 1.9 мотор...
И как си я направил на 1.45 налягане ми е чудно, тея турбини вървят на 0.7 бара някъде дори докрай да я натегнеш едва ли ще вдигне повече от 1 бар. И като искаш да сменяш турбина, сглабя се всичко и тогава се прави къстъм софтуер, а не след като ти е нагласена колата да сменяш турбо.
Имам приятел с ауди а3 АГР , който е със същото турбо като 1з и я кара на 1.35 налягане 1 година и не можа да я умори.


mustako
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 01 юни 2014 15:15
Автомобил: Голф 3 Тди
Двигател: 1з 1994

Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !

Мнениеот mustako » Чет 01 сеп 2016 9:31


Мерси много за отговора , но турбината като я натегна докрай дига 1.7 нз как работи на 0.7 ,и затова ми е чудно че има гориво да я развърти ,а пък бавно се развърта ,а колкото до софта ще се сменя пак.На старата турбина т15ката се спука мембраната на гейта и за това я смених !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PzKpfW и 40 госта