Здравейте,
Колата е Пасат, 2001 год., двигател AKN 2.5 tdi v6, автоматик, климатик също има.
Търся идея как да сваля електрическия вентилатор от снимката, за да мога да извадя алтернатора.
Уж според ръководствата алтернатора се вади от долу, но това въобще не става при мен. Самата предница също не излиза достатъчно напред (тук може и аз да не съм разкачил нещо) и единствения ми по-лесен вариант е да сваля този вентилатор, при което ще ми се отовори достатъчно според мен място. Опитах да го въртя, но не ми се получи.
Идеи всякакви приемам.



Пасат, 2001 год., двигател AKN 2.5 tdi v6, автоматик, климатик - Сваляне на алтернатор
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Сваляне на алтернатор 2.5 tdi AKN - помощ
Само това полуразвитото винтче държи вентилатора. След това наляво или надясно въртиш и пада
Съмнява ме да измъкнеш алтернатора и после
Съмнява ме да измъкнеш алтернатора и после
Re: Сваляне на алтернатор 2.5 tdi AKN - помощ
Благодаря!
От позицията на снимката се върти обратно на часовниковата стрелка. А дали ще се извади ще мога да пиша в края на седмицата.
От позицията на снимката се върти обратно на часовниковата стрелка. А дали ще се извади ще мога да пиша в края на седмицата.
Re: Сваляне на алтернатор 2.5 tdi AKN - помощ
Като се разкачи тоя вентилатор, алтернаторът си излиза без проблем. Разбира се, предницата е в сервизната си позиция, но при мен не може да излезе достатъчно, тъй като черната вертикална тръба опира в черното желязо пред нея. А защо черното желязо не излиза с предницата засега не ми се проверява.
Иначе генератора го вадя защото започна да прекъсва зареждането. Понякога зарежда, понякога не, и накрая спря напълно. Причината е прекъсване в ротора (всъщност дава едни мегаоми съпротивление, но това не ме устройва). Покрай спойките има връзка, така че е някъде вътре прекъсването.
И за информация, ако на някой би му била полезна, генераторът е Valeo, 120А, номер 053 903 015 G, или производителския е SG12B025.
Иначе генератора го вадя защото започна да прекъсва зареждането. Понякога зарежда, понякога не, и накрая спря напълно. Причината е прекъсване в ротора (всъщност дава едни мегаоми съпротивление, но това не ме устройва). Покрай спойките има връзка, така че е някъде вътре прекъсването.
И за информация, ако на някой би му била полезна, генераторът е Valeo, 120А, номер 053 903 015 G, или производителския е SG12B025.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: grishitu и 49 госта