Пичаги от няколко дена се блъскам с една Алтеа 2.0 ТДИ 140 с код на мотора БКД.
Проблема е следния, значи при ускорение светна лампата чек енжин, смених горивния и въздушния филтър, но проблема остана. Днес взех нов акумулатор, щото стария беше леш, сложих го но на таблото светнаха три лампи и колата запали много гадно.
Значи два пъти припалва и гасне веднага и третия път запали на 4-500 оборота и като чукнах газта си вдигна оборотите.
Моля да ме ориентирате къде да търся проблема.
Качвам снимка да се видят кои лампи светнаха



Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене
Трябва диагностиkа да се направи, за да не се сменят 100 излишни неща.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене
Утре ще дойде един познат да и изчистим грешките, щото се оказа че акумулатора като е паднал и от това са светнали лампите.
Обаче имам съмнения че ЕГР-а прави врътел щото припушва едно гадно лютиво из кюнеца. На 1.9-ката съм го махнал, тука може ли да се елиминира ЕГР-а?
Обаче имам съмнения че ЕГР-а прави врътел щото припушва едно гадно лютиво из кюнеца. На 1.9-ката съм го махнал, тука може ли да се елиминира ЕГР-а?
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене
ЕСП-то и волана ще изгаснат като минеш 100м.Като се откачи акумулатора и светват тези лампи.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене
Даже и 100 метра не минах, както тръгнах веднага изгаснаха
ЕГР-а е ясно че като се чипне може да се спре, но проблема е че колата не е лично моя за да си правя експерименти с нея, ще му сложа само една ламаринка отдолната страна без да вадя вакума и да изключвам дросел клапата. Само ще ги почистя добре и мисля че няма да има проблем. Целта е да предотвратя запушването на всмукателя.

ЕГР-а е ясно че като се чипне може да се спре, но проблема е че колата не е лично моя за да си правя експерименти с нея, ще му сложа само една ламаринка отдолната страна без да вадя вакума и да изключвам дросел клапата. Само ще ги почистя добре и мисля че няма да има проблем. Целта е да предотвратя запушването на всмукателя.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене
Пичове, днес смених маслото на колата и я поизкарах малко наизвънградско да я тествам и я постъпих тук там, за 140 кончета мотора тегли много добре спрямо АРЛ-а. И за няма и 3км. колата изгуби тягата си и отбих, на празен ход оборотите сякаш паднаха и загуби цилиндър. При тръгването също я няма никаква на 4-та едвам поема и вътре са големи вибрации.
Закарах я да включим лаптопа и първа и втора подминават 3.00.
Направи ми впечетление че антифриза беше почти на дъното, отвих капачката да долея и вакума беше толкова голям че казанчето се беше изпразнило и при отвиване си дойде на нивото.
Знам че тези мотори пукат главите, но въпроса е как да я разбера?
Закарах я да включим лаптопа и първа и втора подминават 3.00.
Направи ми впечетление че антифриза беше почти на дъното, отвих капачката да долея и вакума беше толкова голям че казанчето се беше изпразнило и при отвиване си дойде на нивото.
Знам че тези мотори пукат главите, но въпроса е как да я разбера?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене
Колеги някой може ли да помогне с разчитането на тези грешки
Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене
това са възможните проблеми по егр:
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty
а втората грешkа е дадено:
Ignition system
Fuel injectors
Fuel pressure
Running out of fuel
EVAP canister purge valve
Evaporative emission system
Low compression
Base engine problems
Controle Module damagе
и kато гледам стойностите на дюзите по-горе най-вероятно от там е проблема.
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty
а втората грешkа е дадено:
Ignition system
Fuel injectors
Fuel pressure
Running out of fuel
EVAP canister purge valve
Evaporative emission system
Low compression
Base engine problems
Controle Module damagе
и kато гледам стойностите на дюзите по-горе най-вероятно от там е проблема.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене
На втора дюза снойностите заковават 2.99 и не мърдат изобщо. Възможно ли е да е кабелна връзка или е изгоряла
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: laleto_1, lubomir911, vandu и 43 госта