Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот valiosport » Пон 13 фев 2017 19:03


Пичаги от няколко дена се блъскам с една Алтеа 2.0 ТДИ 140 с код на мотора БКД.
Проблема е следния, значи при ускорение светна лампата чек енжин, смених горивния и въздушния филтър, но проблема остана. Днес взех нов акумулатор, щото стария беше леш, сложих го но на таблото светнаха три лампи и колата запали много гадно.
Значи два пъти припалва и гасне веднага и третия път запали на 4-500 оборота и като чукнах газта си вдигна оборотите.
Моля да ме ориентирате къде да търся проблема.
Качвам снимка да се видят кои лампи светнаха
Прикачени файлове
20170213_175724.jpg




Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот Lyvcheto » Пон 13 фев 2017 19:46


Трябва диагностиkа да се направи, за да не се сменят 100 излишни неща.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот valiosport » Пон 13 фев 2017 19:56


Утре ще дойде един познат да и изчистим грешките, щото се оказа че акумулатора като е паднал и от това са светнали лампите.
Обаче имам съмнения че ЕГР-а прави врътел щото припушва едно гадно лютиво из кюнеца. На 1.9-ката съм го махнал, тука може ли да се елиминира ЕГР-а?


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот Lyvcheto » Сря 15 фев 2017 20:01


може ама трябва и софтуерно


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот IRRITATING » Сря 15 фев 2017 20:28


ЕСП-то и волана ще изгаснат като минеш 100м.Като се откачи акумулатора и светват тези лампи.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот valiosport » Сря 15 фев 2017 22:37


Даже и 100 метра не минах, както тръгнах веднага изгаснаха :mhihi
ЕГР-а е ясно че като се чипне може да се спре, но проблема е че колата не е лично моя за да си правя експерименти с нея, ще му сложа само една ламаринка отдолната страна без да вадя вакума и да изключвам дросел клапата. Само ще ги почистя добре и мисля че няма да има проблем. Целта е да предотвратя запушването на всмукателя.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот valiosport » Съб 18 фев 2017 1:49


Пичове, днес смених маслото на колата и я поизкарах малко наизвънградско да я тествам и я постъпих тук там, за 140 кончета мотора тегли много добре спрямо АРЛ-а. И за няма и 3км. колата изгуби тягата си и отбих, на празен ход оборотите сякаш паднаха и загуби цилиндър. При тръгването също я няма никаква на 4-та едвам поема и вътре са големи вибрации.
Закарах я да включим лаптопа и първа и втора подминават 3.00.
Направи ми впечетление че антифриза беше почти на дъното, отвих капачката да долея и вакума беше толкова голям че казанчето се беше изпразнило и при отвиване си дойде на нивото.
Знам че тези мотори пукат главите, но въпроса е как да я разбера?
Прикачени файлове
20170217_162145.jpg


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот valiosport » Пон 20 фев 2017 21:46


Колеги някой може ли да помогне с разчитането на тези грешки
Прикачени файлове
20170220_195817.jpg
20170220_195659.jpg


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот Lyvcheto » Чет 23 фев 2017 23:03


това са възможните проблеми по егр:
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty


а втората грешkа е дадено:
Ignition system
Fuel injectors
Fuel pressure
Running out of fuel
EVAP canister purge valve
Evaporative emission system
Low compression
Base engine problems
Controle Module damagе

и kато гледам стойностите на дюзите по-горе най-вероятно от там е проблема.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Сеат Алтеа 2.0 ТДИ БКД-проблем с палене

Мнениеот valiosport » Пет 24 фев 2017 10:32


На втора дюза снойностите заковават 2.99 и не мърдат изобщо. Възможно ли е да е кабелна връзка или е изгоряла



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: laleto_1, lubomir911, vandu и 43 госта