Студент съм в ТУ Берлин в Германия и преди седмица купих един Passat B5 1.9 TDI, AHH двигател 90 конски сили. Забелязах, че ГНП-то му докато моторът е студен тече доста, та реших да го сваля и да му сменя гарнитурки, о-пръстени и уплътнения. Развих тялото за високо налягане, внимателно извадих частите с пружинките.
Извинявам се, ама всичките компоненти ги знам как се казват на немски език, но не и на български.
Проблемът в момента ми е, че не знам как да зацепя Hubscheibe-то.
То си има едно щифтче (жълтата стрелкичка), където ляга стъпалото на 11-милиметровото бутало на помпата.


В момента на тази снимка моторът и съответно ГНП-то са в горна мъртва точка. Как трябва да е зацепено Hubscheibe-то? Щифтчето отляво ли трябва да е (както на снимката) или отдясно. Може да бъде варирано в тези две позиции...

Дано някой който тъкмо е разлобил такава помпа и Hubscheibe-то не му е изпаднало да може да успее да ми помогне.