Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Красимир.Иванов1
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 17:59
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AGR 1997
Местоположение: Лом
Контакти:

Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Мнениеот Красимир.Иванов1 » Сря 28 мар 2018 18:59


Здравейте ! Имам следния проблем :
След близо 2 години каране на колата без да съм сменил ролките и ремъците реших да го направя все пак колата макар че ми правеше проблеми от самото начало с токовете реших да си я запазя защото ми допадна та... 500 лева за части ролки, ремък, пистов ремък и водна помпа. Майстора ми съобщи за цената каза че не работи с евтини части и предпочита да слага по колите средни или с високо качество та аз приех + 60 лева за работа.Имах и проблем с трудно палене и каза че ще види как е помпата може да има забавяне и ще я оправи. По принцип съм ходил при това момче и съм доволен от него . Взех си колата беше студено имаше и сняг колата запали добре като се имаше предвид че беше навън и я подкарах но още с тръгването не ми хареса как ускорява колата доста по мудно от преди /даже можеше да се каже че не се усеща турбото/ но си казах че е от това че е студено и тя не е загряла . Мина ден стана по-топло колата имаше същото мудно ускорение реших да я изтумбя и файда никаква .... С приятел който пътуваме всеки ден за работа каза че не усеща това залепване за седалката като реша да я натисна. Та реших да се върна при майстора и му обясних как стоят нещата и казва че не е възможно... свали там защитния капак при ролките натягаше нещо с една тресчотка после я върза на компютър и т.н. и му казах данеби от това предварение което е дал на помпата да се появява този проблем. Настрои помпата на някакви нормални за нея закъснения /но не колкото е била когато той я е бърникал понеже каза че той няма как да остави кола с такова забавяне понеже се съсипвало турбото и двигателя / тества я после каза че била по-добре но след като аз се качих положението беше същото...
След като бях взел колата на другия ден ми направи впечатление че пушеше отзад не само при запалването ами и след това, казах му . Той ми обясни че когато я почнал да я прави някаква гарнитура на главата /мисля че така каза/ си е била заминала и е текло масло от нея та долял 500мл и аз му казвам да не е сипал в повече за това да пуши докато приравни нивата но това не било възможно от негова страна. Четох по форуми да откача акумулатора за 10-20 секунди че да се рестартира някакъв датчик или нещо от сорта сложих го. Проверих си и въздушния филтър но той е като нов. Та хора сега като седна в колата все едно не е моята а съм се качил на баща ми в SDI-то




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Мнениеот °niksi° » Сря 28 мар 2018 23:24


За 60 лв смяна на ремъци на Г4 тди пак е добре че пали.
Направи една диагностика ама при някой който знае какво прави. Това, че е дооправял нещо не е ОК. Аз никога не бих издал кола без нагласена центровка след смяна на ангренаж. Колегата или е пропуснал някой вакуум или нещо от сорта. А чуваш ли да съска като я настъпиш. Черно ли пуши като се кара?


Потребителски аватар
Красимир.Иванов1
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 17:59
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AGR 1997
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Мнениеот Красимир.Иванов1 » Сря 28 мар 2018 23:33


°niksi° написа:...


Съска си турбото а инак пушека бял. Не се усеща че при 1800-2000 оборота се включва турбото абе все едно си е чист дизел. Гледа на компютъра нямало грешки

Последна промяна от radotom на Сря 28 мар 2018 23:41, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутона Цитат, има и бутон Нов отговор. Моля, използвайте него


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Мнениеот °niksi° » Сря 28 мар 2018 23:54


То не е задължително като има проблем да има задължително грешки.
Хубаво е да се види в движение тази турбина надува ли и колко.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Мнениеот okti_1 » Чет 29 мар 2018 18:51


По добре сподели от къде си за да те опътим към някой от клубните майстори,отколкото да ходиш при твоя майстор че може да реши че трябва да направи основен ремонт от аспоха за 50лв.

Последна промяна от okti_1 на Чет 29 мар 2018 21:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7924
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Мнениеот goppa » Чет 29 мар 2018 19:56


Според мен "майстора" е сменил ангренажа по белези с маркер и сега валовете не са синхронзирани. Нормално е колата да няма тяга и да пуши.
Сменяй "майстора" преди да се е наложило да сменяш морора!


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Мнениеот Водния дух1 » Чет 29 мар 2018 20:18


Вземи,та прочети малко за майсторите,които са ''в час'' от нашия форум и се насочи към някой,който ти е най-близко. Примерно 15-20мин. четене е достатъчно за да разбереш при кого да отидеш.Ако трябва и някое друго съобщение на лични да пратиш и те така. Аз примерно си имам в Русе майстор за разни работи ,но на диагностика ходя извън града при друг ,ама не искам да правя реклама на еди кой си.


Потребителски аватар
Красимир.Иванов1
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 17:59
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AGR 1997
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Мнениеот Красимир.Иванов1 » Чет 29 мар 2018 21:46


От гр.Лом съм


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13402
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9TDI 90коня AGR двигател след смяна на ролки и ремъци проблем

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 30 мар 2018 6:46


В Лом имате свестен майстор,но се чака много.
На излизане към Видин. Вляво.
Ще се ориентираш, отпред са към 50-60 коли.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 36 госта