Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Чет 25 окт 2018 14:05


Здравейте колеги.
От известно време имам проблем с паленето.
Като престой цяло денонощие без да е карана колата и пали чал след 4-5 секунди въртене на стартер,а преди това винаги си е палила с 2-3 оборота. И сега като поработи 1-2 мин намясто и почва да пуши сиво-син пушек със задушлива миризма. Дали центровката е избяга и иска центровка. Също така разхода ми се вдигна преди със скорост 90-100 гореше 4.5-5 а сега 6-6.5 при напълно еднакъв стил на каране.
Пасат б5 1.9 90 AHU




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене

Мнениеот Водния дух1 » Чет 25 окт 2018 17:15


Аз си мисля,че нямаш нито една здрава подгр.свещ. Сега откакто захладня,компа си включва свещите макар и за кратко.А за по-големия разход -много е относително.Все пак му направи една диагностика.Центровка не бяга ей така от нищо.


Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Чет 25 окт 2018 20:35


Колега миналата зима -10,12 градуса беше в нашия край и ми направи впечатление че ако подгрея един път до изключване на релето палеше от два-три оборота,ако подгре два пъти буквално от четвърт палеше и аз се съмнявах за свещи.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8983
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене

Мнениеот samo_pechka » Пет 26 окт 2018 11:59


Друг е проблема. Така мисля.


Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Съб 27 окт 2018 8:42


В какъв смисъл друг е проблема колега. Центровка,липса на компресия


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8983
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене

Мнениеот samo_pechka » Съб 27 окт 2018 8:58


Пак си провери как е центровката, но за да се вдигне разхода, да се влоши паленето, да имат задушлива миризма . Това значи разпръскването не е добре и/или компресията е зле. "Пикаещи" дюзи, износени дюзи ( под 170 бара ) , износено буталце на помпата ( хваща се лесно на гореща помпа и проблема е по-изявен там на топла кола, отколкото на студена ). Подобни симптоми се получават и при ниско налягане на мотора. Затова и там преди смъкване на дюзи се прави проверка с компресомер. На тези цилиндри, на които има рязко отклонение, се прави повторна проверка с малко масло в него , за да се разбере конкретната причина за ниското налягане.


Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Съб 27 окт 2018 12:19


Колега след зареждане на акумулатора палено се подобри смисъл както си беше пали от 1-2 оборота топла от четвърт.Но като е студена пушека го има дори на празен ход.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8983
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене

Мнениеот samo_pechka » Съб 27 окт 2018 15:31


Наистина е трудно така по обяснения, да се разбере каква е причината. Най-добре някой доверен сервиз/майстор/ колега наясно с ТДИ да я види .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта