Здравейте колеги.
От известно време имам проблем с паленето.
Като престой цяло денонощие без да е карана колата и пали чал след 4-5 секунди въртене на стартер,а преди това винаги си е палила с 2-3 оборота. И сега като поработи 1-2 мин намясто и почва да пуши сиво-син пушек със задушлива миризма. Дали центровката е избяга и иска центровка. Също така разхода ми се вдигна преди със скорост 90-100 гореше 4.5-5 а сега 6-6.5 при напълно еднакъв стил на каране.
Пасат б5 1.9 90 AHU



Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене
Аз си мисля,че нямаш нито една здрава подгр.свещ. Сега откакто захладня,компа си включва свещите макар и за кратко.А за по-големия разход -много е относително.Все пак му направи една диагностика.Центровка не бяга ей така от нищо.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене
Колега миналата зима -10,12 градуса беше в нашия край и ми направи впечатление че ако подгрея един път до изключване на релето палеше от два-три оборота,ако подгре два пъти буквално от четвърт палеше и аз се съмнявах за свещи.
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене
Друг е проблема. Така мисля.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене
В какъв смисъл друг е проблема колега. Центровка,липса на компресия
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене
Пак си провери как е центровката, но за да се вдигне разхода, да се влоши паленето, да имат задушлива миризма . Това значи разпръскването не е добре и/или компресията е зле. "Пикаещи" дюзи, износени дюзи ( под 170 бара ) , износено буталце на помпата ( хваща се лесно на гореща помпа и проблема е по-изявен там на топла кола, отколкото на студена ). Подобни симптоми се получават и при ниско налягане на мотора. Затова и там преди смъкване на дюзи се прави проверка с компресомер. На тези цилиндри, на които има рязко отклонение, се прави повторна проверка с малко масло в него , за да се разбере конкретната причина за ниското налягане.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене
Колега след зареждане на акумулатора палено се подобри смисъл както си беше пали от 1-2 оборота топла от четвърт.Но като е студена пушека го има дори на празен ход.
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 1.9 90 AHU По-трудно палене
Наистина е трудно така по обяснения, да се разбере каква е причината. Най-добре някой доверен сервиз/майстор/ колега наясно с ТДИ да я види .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта