


Проблем с реглаж и центровка на ГНП
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Проблем с реглаж и центровка на ГНП
Автомобила е Пасат B5 1998г АФН мотор 81к.в. 110 к.с.-проблем с центровка на ГНП. Колеги след пълно обслужване на Пасат 1.9 АФН 81к.в.110к.с.1998г. ролки ремъци масла филтри се оказа че нафтовата помпа сълзи.Свалена е рециклирана е - сменени са всички гарнитури и почистена, няма износване или някакви захабени или проблемни части.Монтирана е , но имам проблеми явно с центровката.Колата е с чип от 6-7г. от Брезел.Има проблем с темп. датчик който не го смениха защото доставчика не е имал в момента точно за този модел, термостата ми е сменен с нов.Не знам дали това има значение за реглажа на помпата.До преди гореописаната интервенция колата палеше без проблем при -15 гр. както и при топъл мотор от раз.Разхода беше перфектен имаше мощност и не пушеше. След взимането на автомобила от ремонт бях предупреден от майсторите че не са могли да напастнат помпата хубаво и че трябва да отида на допълнителен реглаж.Колата трудно палеше студена на сутринта при празен ход на двигателя притриса работи малко по шумно и при подаване на газ на 2 или 3 скорост и вкарване в обороти пуши бяло сивкав дим.След нова интервенция от човека сервизирал помпата и центровка от него на топъл двигател с почукване на самата помпа напред назад се получи удовлетворяващ резултат.Равномерна стегната и тиха работа на мотора подържане на постоянни обороти около 830 и добра мощност и вървеж чрез тест на равно и по стръмни баири. Всичко беше ОК.Оставих пред нас колата за 6-7 часа на студа при -4гр до вечерта към 19 когато трябваше да излизам и чудо колата въобще не искаше да запали.Кюфкаше и излизаше бяло светло сивкав дим на кълбета от ауспуха ама яко пушилка.Аха да запали притресе за 4-5 секунди и огасне. Моля ако някой знае подходящ и добър майстор в София за реглаж и центровка на ГНП да сподели че точно преди празниците се вкарах в приключения.
Последна промяна от valter1968 на Чет 20 дек 2018 7:50, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с реглаж и центровка на ГНП
Кой ти прави гнп-то в София?
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с реглаж и центровка на ГНП
Не знам дали го познаваш казва се Седеф живее в Железница.Занимава се от 30г специално с БОШ-овите помпи.След монтажа на ГНП отново на колата вчера сутринта ходих да ми я центрова.Много си игра но я направи много добре.Той е ''слухар''- работи по слух , майстор от старата школа няма стенд.Колата работи перфектно държи постоянни обороти и е доста тиха ,не притриса мотора както в началото при монтажа ,има мощност и то добра нали все пак е с чип не пуши при настъпване и то в баир изобщо всичко е 6 при загрял и топъл мотор.Изстине ли няма палене това е проблема и той е съществен.Днес също я покарах 30км. С голям зор запали но като загря 2-3 мин. на място всичко беше ОК работеше и вървеше супер.О ставих я за 2-3 часа в центъра и гооолям проблем. Едвам запали от 10 път като след толкова въртене и лампата за акумулатора светна и дори тая на маслото остана да свети и след като запалих след 4-5 секунди изгаснаха и двете.Само ядове тая година.
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с реглаж и центровка на ГНП
Подгревните свещи със сменил преди около година и стартера ми е рециклиран преди около година и половина - върти отлично.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 42 госта