


Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
Колеги рових се из форума видях няколко поста за разлики между 1z и AHU.
Казаха че 1з е евро 2 а AHU (като моя мотор) евро 3 понеже в талона ми нищо не пише.
Ако има някой запознат да каже кой евростандарт е.
Нали казаха скоро в центъра на София няма да се влиза под евро 3.
Автомобила е vw passat b5 1.9tdi 90 AHU 2000г
Казаха че 1з е евро 2 а AHU (като моя мотор) евро 3 понеже в талона ми нищо не пише.
Ако има някой запознат да каже кой евростандарт е.
Нали казаха скоро в центъра на София няма да се влиза под евро 3.
Автомобила е vw passat b5 1.9tdi 90 AHU 2000г
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
AHH може и да има с Е3, но като твоя са Е2
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1018
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
Тук пак, че сме назад, че в другите държави , масово забраниха коли под Евро4 да влизат в центъра. От догодина, се говори вече и за Евро5 минимум.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
Как мога да разбера стандарта освен в представителството.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
В талона пише, ако не в българския, в чуждестранния талон го пише
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1018
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
За да стане категорията официално призната, трябва да се посети представителство на фирмата в БГ. Там се издава документ, в който се посочва тази категория. С този документ и двата талона се отива в КАТ, където се вадят нови талони с вписана вече категория. По отношение на това ,дали може да разбереш каква категория е просто от любопитство, отговора е да, може. Напиши ми модел,марка, година на производство, двигател и неговия код, както и номера на табелката за евро спецификация започващ с буквата "е", който се намира или в двигателния кош или на колоните на предните врати, според автомобилите. Така ще ти кажа коя категория е със сигурност, но няма да ти върши работа без официално вписване.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
Следобед ще дам информация колега благодаря
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
Всички роторни ТДИ с пилотно впръскване 190 бара са Е2, другите които са с 220 , почти всички са Е3, но има и изключения ( пак са Е2 , но са рядко такива ) .
В Германия има начин ( официален ) да се вдигне еко категория, но само едно ниво над старата . Т.е. не може да се "прескочи" една и да отиде директно на Е4 ( от Е2 да стане Е4 , не може )
От Е2 става Е3, от Е3 става Е4.
За съжаление не знам дали е възможен този номер в Бг
В Германия има начин ( официален ) да се вдигне еко категория, но само едно ниво над старата . Т.е. не може да се "прескочи" една и да отиде директно на Е4 ( от Е2 да стане Е4 , не може )
От Е2 става Е3, от Е3 става Е4.
За съжаление не знам дали е възможен този номер в Бг
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1018
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
Ще е възможен само и единствено за автомобилите с газови уредби, които според подготвените промени в закона,ще получават най-високата възможна категория. Това по принцип също не е точно, защото двигателите с еко гориво са много по чисти от всяка картотекирана екологична категория в момента, но до тук стига мозъка на някои, които са успели да измислят това въведение. В чужбина се позволява и при другите модели автомобили, но се правят преработки, които се съпровождат с документ. Най-често се подменят или добавят катализатори от друг тип, прперавя се софтуера на дадения автомобил и така се постига по-висока категория. В БГ има и предложение, автомобила да е с категория, която отговаря реално на неговото състояние, а не на вписната от производителя, което ще рече, че почти всики ще са с една или две категории надолу, а нагоре няма шанс. По принцип има умисъл в това предложение, защото тук автомобили пушещи(масло и неизгоряло гориво), както и ревящи бараки са масово изпълнение. Няма как да има такъв автомобил реална екологична категория. Но, пък от друга страна това е малко популистко решение и аз не го одобрявам, но времето ще покаже,какво ще им роди мозъка, засега са заети с други неща.
-
- VW експерт
- Мнения: 13398
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
megatronS написа:За да стане категорията официално призната, трябва да се посети представителство на фирмата в БГ. Там се издава документ, в който се посочва тази категория. С този документ и двата талона се отива в КАТ, където се вадят нови талони с вписана вече категория.
Ще си позволя да те поправя.
С документи от вносителя,от там в общината,и вече е Евро 4. Защо ми е,да е вписана в талона?
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
При работата на газ, са проблем супер фините прахови частици. Много са. Повече отколкото на бензин ( същият автомобил ). Същото е положението с бензин на директно впръскване и такива с моно или карб. Тези с директното впръскване са на "кантар" с дизелите дето искат да ги махнат. Другите излизат по-щадящи...Голяма излагация се е получила.
За да се подобрят частично нещата и да намалят проблемите с нагар по ДИ бензинови мотори , въвеждат двете системи в някои коли ( за ФВ не знам да има, не съм се интересувал по-точно ) предкамерно с директно впръскване , т.е. по две дюзи на цилиндър , една в смук. кол. , една отгоре над буталото + ФПЧ филтър ...
Аз спирам, че навлизаме в територия извън темата.
За да се подобрят частично нещата и да намалят проблемите с нагар по ДИ бензинови мотори , въвеждат двете системи в някои коли ( за ФВ не знам да има, не съм се интересувал по-точно ) предкамерно с директно впръскване , т.е. по две дюзи на цилиндър , една в смук. кол. , една отгоре над буталото + ФПЧ филтър ...
Аз спирам, че навлизаме в територия извън темата.
-
- VW експерт
- Мнения: 13398
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
И при Фолксваген го има това с 8-те дюзи. При Голф 7,при Октавиа. После при фейса гии премахват мпи дюзите.
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
- Автомобил: VAG 5+
- Двигател: engine19
- Местоположение: XackoBo
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
Zdravko Zankov написа:... да те поправя.
... Защо ми е,да е вписана в талона?
Защото някои общини (или техните служители) го изискват
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1018
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
В БГ, се признава документ от КАТ, това е институцията, която отговаря за пускане, експлоатация и технически изменения на автомобила. Ако в общината признаят този документ, без да е въведено в талона е добре, но това ще послужи само и единствено да намалят данъка, нищо друго. Определената евро категория в цял свят е вписанана в талона на всеки автомобил. По този талон се водят всички други институции за последващи разрешения или забранявания. Когато евентуално се започне със забрани за влизане или посещение на определени места за някои категории автомобили, документа който ще доказва това, няма да е бележка от общината, а категорията вписана в талона, който е официален документ на съответния автомобил. Гласят и въвеждането на стикер на предното стъкло, както е в Германия на който се изписва категорията и по този начин отдалеч да се преценява, този автомобил има ли право да влиза в център или в града изобщо.
По отношение на замърителите на първо място е дизела (сажди,азотни окиси,полиароматни въглеводороди), второ място е бензина (бензен и летливи органични съединения), на трето място е пропана(летливи органични съединения) и най-екологичен е метана. Последните две се водят екологична категория или още наречена зелена категория, която се причислява, към най-високата еко норма определена с документ и безспорно доказана с цифри.
Революционния дизелов мотор на VW, имаше обещаващи резултати, но към момента става адски сложно и всичко е замразено. На карта са поставени бъдещето на много големи компании, има предложения да се остави изобщо двигателя с вътрешно горене още сега и да се насочат нещата към друг хоризонт. В момента VW търпи и нови чудовищни глоби за обещетения, които могат да доведат до коренна промяна в посоката. След тази криза, нищо няма да е същото, да не говорим, колко десетки хиляди остават без работа не само в тази сфера със скоростта на светлината. Икономическата криза ще е катастрофална за много фирми, включително и автомобилопроизводителите. Така, че според мен в момента евро категорията ще е най-малкия проблем на човечеството. Карайте си колите и си свиркайте.
По отношение на замърителите на първо място е дизела (сажди,азотни окиси,полиароматни въглеводороди), второ място е бензина (бензен и летливи органични съединения), на трето място е пропана(летливи органични съединения) и най-екологичен е метана. Последните две се водят екологична категория или още наречена зелена категория, която се причислява, към най-високата еко норма определена с документ и безспорно доказана с цифри.
Революционния дизелов мотор на VW, имаше обещаващи резултати, но към момента става адски сложно и всичко е замразено. На карта са поставени бъдещето на много големи компании, има предложения да се остави изобщо двигателя с вътрешно горене още сега и да се насочат нещата към друг хоризонт. В момента VW търпи и нови чудовищни глоби за обещетения, които могат да доведат до коренна промяна в посоката. След тази криза, нищо няма да е същото, да не говорим, колко десетки хиляди остават без работа не само в тази сфера със скоростта на светлината. Икономическата криза ще е катастрофална за много фирми, включително и автомобилопроизводителите. Така, че според мен в момента евро категорията ще е най-малкия проблем на човечеството. Карайте си колите и си свиркайте.
-
- VW експерт
- Мнения: 13398
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Еко норма- Vw passat b5 1.9tdi 90 AHU
megatronS написа: Ако в общината признаят този документ, без да е въведено в талона е добре, но това ще послужи само и единствено да намалят данъка, нищо друго.
Точно за това го направих,защото този автомобил Евро 4,с АГУ,няколко години беше третиран като Евро 0.
И го направих по описаният начин,след разговор със служител от МДТ Враца.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous и 42 госта