Нямам и идея как да ги "зацепя" и сглобя на място без да вадя целият двигател.Моля помагайте
зацепване на разпределителен вал и ангр. шайба
зацепване на разпределителен вал и ангр. шайба
Момчета разхвълих си двигателчето на Golf III 1,9 TD (AAZ). Причината е спукана глава. Разглобих главата на място. Противно на всичките ми очаквания и буквари, на разпределителният вал не открих и следа от шпонъчен канал който да го зацепва с ангренажната шайба. Сглобката бе конусна и нищо повече. На шайбата открих шпонъчен канал с дъговидна шпонка скрита в канала.
Нямам и идея как да ги "зацепя" и сглобя на място без да вадя целият двигател.Моля помагайте
Нямам и идея как да ги "зацепя" и сглобя на място без да вадя целият двигател.Моля помагайте
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page02 Дано разбираш руски 
-
poko75
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 18:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
слагаш главата ,сглобяваш вси4ко като преди това докарваш коляновия вал на белег;след това се поставя разпределителния вал с гърбиците за 1 цилиндър нагоре-отзаде 4ертата да е успоредна с повъхнината на главата;след това слагаш колелото на вала и го оставяш да се върти свободно-само обираш луфта на болта;зацепваш ангренажния ремък,опъваш го и 4ак тогава стягаш болта на шаибатана разпределителния вал;ако нещо не си разбрал питаи пак
Благодаря Ви момчета! Но най-вероятно ще имам още много въпросчета, особенно ако тръгна да пускам целият агрегат (а на всичкото отгоре ще ми се иска да работи добре
). Кой цилиндър се смята за първи: този до шайбата или този в другият край на вала? Белезите по другите шайби са видими, но в каква позиция трябва да ги на наглася (и как?)?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта
