Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
polo_rus
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 21 ное 2023 18:07
Автомобил:
Двигател:

Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC

Мнениеот polo_rus » Пет 20 дек 2024 11:46


Здравейте,при регенерация на ДПФ филтър се чува силна детонация от двигателния отсек,колата забива,прекъсва не върви добре разхода на гориво е по голям от нормалния,това и състояние е от както се смениха 4бр. дюзи Сименс рециклирани, смяна на ангренажен ремък. На таблото не светва иконата за запушен ДПФ. Възможно ли е ДПФ да е запушен пък да не светва контролната лампа.

Последна промяна от polo_rus на Пет 20 дек 2024 19:20, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Детонация при регенерация на ДПФ 1,6 105кс

Мнениеот Vlad777 » Пет 20 дек 2024 12:12


Следвай шаблона, за да си оправиш заглавието.
viewtopic.php?f=24&t=352518


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC

Мнениеот megatronS » Нед 22 дек 2024 8:49


Проверете на живи данни, чрез диагностика какво е състоянието на този ДПФ. С тази постоянна регенерация, както я описваш, се предполага, че е запушен много и не може да се изчисти. Това е много опасно, тъй като връща цялото налягане и може да повреди турбина и мотор.


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 239
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC

Мнениеот PzKpfW » Вто 24 дек 2024 22:41


Има проблем с дюзите. Рециклирането на common rail дюзи е хазарт. Често завършва с продупчени бутала. След като преди смяната не е имало проблеми няма място за съмнение. Най-вероятно една или повече "пикаят", затова и има детонации.

А иначе след като се рециклират дюзите трябва да бъдат качени на стенд, който да генерира нов IQA код, който впоследствие да бъде въведен в компютъра за управление на двигателя, за да знае той какво е отклонението на конкретната дюза спрямо стандарта.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4701
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC

Мнениеот tdi fen » Вто 24 дек 2024 23:54


Тези дюзи не подлежат на рециклиране производителя им не предлага пиезо елементи за тях съответно подлежат на закърпване с такива втора употреба често се ползват най-евтините Китайски разпръсквчи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта