Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC
Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC
Здравейте,при регенерация на ДПФ филтър се чува силна детонация от двигателния отсек,колата забива,прекъсва не върви добре разхода на гориво е по голям от нормалния,това и състояние е от както се смениха 4бр. дюзи Сименс рециклирани, смяна на ангренажен ремък. На таблото не светва иконата за запушен ДПФ. Възможно ли е ДПФ да е запушен пък да не светва контролната лампа.
Последна промяна от polo_rus на Пет 20 дек 2024 19:20, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Детонация при регенерация на ДПФ 1,6 105кс
Следвай шаблона, за да си оправиш заглавието.
viewtopic.php?f=24&t=352518
viewtopic.php?f=24&t=352518
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC
Проверете на живи данни, чрез диагностика какво е състоянието на този ДПФ. С тази постоянна регенерация, както я описваш, се предполага, че е запушен много и не може да се изчисти. Това е много опасно, тъй като връща цялото налягане и може да повреди турбина и мотор.
- PzKpfW
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC
Има проблем с дюзите. Рециклирането на common rail дюзи е хазарт. Често завършва с продупчени бутала. След като преди смяната не е имало проблеми няма място за съмнение. Най-вероятно една или повече "пикаят", затова и има детонации.
А иначе след като се рециклират дюзите трябва да бъдат качени на стенд, който да генерира нов IQA код, който впоследствие да бъде въведен в компютъра за управление на двигателя, за да знае той какво е отклонението на конкретната дюза спрямо стандарта.
А иначе след като се рециклират дюзите трябва да бъдат качени на стенд, който да генерира нов IQA код, който впоследствие да бъде въведен в компютъра за управление на двигателя, за да знае той какво е отклонението на конкретната дюза спрямо стандарта.
- tdi fen
- Мнения: 4701
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Детонация при регенерация на Сеат Алтеа 1,6 105кс година на производство ноември 2010 код на мотор CAYC
Тези дюзи не подлежат на рециклиране производителя им не предлага пиезо елементи за тях съответно подлежат на закърпване с такива втора употреба често се ползват най-евтините Китайски разпръсквчи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта