http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/125/31148_868.JPG]
Прегряване
- OCTAVIA_TDI
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Прегряване
Понеже колата ми е удряна и забелязах че перката не може да се върти понеже се беше огънала ламарината около нея. Изправих я и реших да видя дали не пречи пак та покарах я малко за да вдигне темп. но перката така и не се включи. Възможно ли е да е изгоряла или някой предпазител да е заминал??? Ето снимка до къде стигна темп. нямам градуси на циферблата но мисля че е над 80
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/125/31148_868.JPG]
[/url]
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/125/31148_868.JPG]
- OCTAVIA_TDI
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- OCTAVIA_TDI
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не карай така-тоя мотор е характерен с пукането на глава.От тука никой не може да ти каже къв е проблема.Взимаш мултицет и жици в ръка и почваш проби.Има ли няма ли ток.Вържи моторчето с ена жица от плюса на акомулатора и то ще си каже дали работи.Ако не сменяш.Ако работи почваш да гледаш жици ,термодатчици и т.н.Другото е тъй и тъй си хванал да провериш термостат и уреда в купето дали са точни 
- OCTAVIA_TDI
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Rabbit_TDI написа:Не карай така-тоя мотор е характерен с пукането на глава.От тука никой не може да ти каже къв е проблема.Взимаш мултицет и жици в ръка и почваш проби.Има ли няма ли ток.Вържи моторчето с ена жица от плюса на акомулатора и то ще си каже дали работи.Ако не сменяш.Ако работи почваш да гледаш жици ,термодатчици и т.н.Другото е тъй и тъй си хванал да провериш термостат и уреда в купето дали са точни
Не трябва ли да вдигне температурата за да има ток??? Къде се наморат тези термодатчици?? Ми за уредите нз може ли от свалянето на таблото да са се разстроили. Аз мисля че е моторчето защото както писах по горе малатината опираше в перката и на ръка не можех да я въртя.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Добре бе колега , какво има тук да се мисли не мога да разбера ! Колегата Rabbit ти го е сдъвкал - почвай и не разсъждавай толкова , щом си решил сам да се справиш ( което е добре ) Вземи и почети малко .... има какво и къде ...
ето , и аз ще досдъвча нещата .... провери както е казал колегата мотора на акумулатора.... после мериш идва ли ток до включвателя на радиатора - трябва да има и да седи все пак в готовност
ако и там има и като запалиш не се вк;ючва като загрее - сменяш го , ако ли не - преедпазител докато дойде ! Уакаримас ?
( може и 1 во да видиш идва ли ток ....)
Успех
Успех
- OCTAVIA_TDI
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Като за начало си вземи мултицет с термосонда-струват 5-10 лева.Бухаш сондата в съда с антифриза и гледаш уреда в купето как е.Вероятноста да се е скапал е малка,но от тук се почва.След това гледаш отваряне затваряне на термостата.Сложи жицата на плюса да видиш вентилатора дали изобщо работи.Виж самия антифриз къв е на цвят-ако е целия в кал ще трябва да промиеш системата и да го смениш.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
OCTAVIA_TDI написа:Rabbit_TDI написа:Не карай така-тоя мотор е характерен с пукането на глава.От тука никой не може да ти каже къв е проблема.Взимаш мултицет и жици в ръка и почваш проби.Има ли няма ли ток.Вържи моторчето с ена жица от плюса на акомулатора и то ще си каже дали работи.Ако не сменяш.Ако работи почваш да гледаш жици ,термодатчици и т.н.Другото е тъй и тъй си хванал да провериш термостат и уреда в купето дали са точни
Не трябва ли да вдигне температурата за да има ток??? Къде се наморат тези термодатчици?? Ми за уредите нз може ли от свалянето на таблото да са се разстроили. Аз мисля че е моторчето защото както писах по горе малатината опираше в перката и на ръка не можех да я въртя.
Ако го вържеш директно с ена жица към плюса на акомулатора ще му докараш принудително ток за да видиш дали бачка мотора.Ако не бачка сменяш.Ако бачка значи някаде по ел.веригата има проблем и тамочваш да търсиш с мултицета.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта