Поздрви
AJM Изключва Турбото,защо?
- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
AJM Изключва Турбото,защо?
Бората от време на време гаси турбото !Отначало беше като карам по магистралата след 20-25 мин. гаснеще турбото,но като загася и запаля отново стартира и така до след 20 мин. ,реших че е заради многото напукани маркучета на вакумите,смених ги и от тогава не съм карал извънградско , но понякога ми изключва и в градско !Направи ми впечатление че го направи когато взех завой/90 градуса/ с по висока скорост ! Моля хората по на ти с Дизелаците да ме светнат от каде да тръгна, дали няма да е от някои дебитомер ???
Поздрви
Поздрви
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
!
Никви лампички няма ! Просто няма никъв ряс , давам газ до доло и оборотомера катери едвам едвам !А за завоя просто ми направи впечатлевние на 2 пъти ! Не казвам че е само заради това ! От скоро съм с дизел и не ги чаткам много
Ventoman ако можеш помогни !
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
!
За извън градско може и от загряването да е , но единият път градско го направи 5-7 минути след като бях запали и тръгнал ! Ще се видя с отзивчивият Ventoman за да разберем каква е болката !
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
Д
Задължително ще пиша 
- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
!
Закачих ме я с Любезното съдеиствие на Ventoman & WasteLand_TD и ще се наложи да сменям клапана за геометрията на турбото ........ интересно ми е ква ли ще е цената 
- dani_94
- Мнения: 705
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
niks76 написа:i ако не искаш да се набуташ финансово ,сваляи турбината ,по4исти я и ще разбереш 4е клапана работи![]()
не е от него
турбото ти е заедно с колекторите(малко шибано се сваля)из4истете геометрията и колата ще се оправи
Вярвай, че клапана е напълно във ред, а ти е зацапана геометрията на турбото. Почистия и тогава опровергай Никс...
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dani_94 написа:niks76 написа:i ако не искаш да се набуташ финансово ,сваляи турбината ,по4исти я и ще разбереш 4е клапана работи![]()
не е от него
турбото ти е заедно с колекторите(малко шибано се сваля)из4истете геометрията и колата ще се оправи
Вярвай, че клапана е напълно във ред, а ти е зацапана геометрията на турбото. Почистия и тогава опровергай Никс...
Точно моя приятел който има шаран 110 к.с. с променлива геометрия ... му се случи нещо подобно и се оправи целия проблем с зачистене. Най добре пробай какво викат колегите и след това всичко останало!
- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
!
Май ще трябва да се разглабя , и ако никс е прав ще трябва да 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта
