Здравейте на всички. Мисля да си закупя Голф 4 1.9 тди 110 к.с. какво мнение имате за този тип двигатели издражливи ли са правят ли много проблеми. На мене ми е ясно че няма кола която да не прави проблеми но по-принцип като цяло издражливи ли са тези двигатели. Интерисува ме сащо как е и ходовата им част? Просто не сам запознат с този тип двигатели, но колата ми харесва много като цяло.Ако някой може да помогне да пиши Благодаря ви предварително.
Съвет за покупка ГОЛФ 4 1.9 ТДИ
Съвет за покупка ГОЛФ 4 1.9 ТДИ
ЧНГ на всички!
Здравейте на всички. Мисля да си закупя Голф 4 1.9 тди 110 к.с. какво мнение имате за този тип двигатели издражливи ли са правят ли много проблеми. На мене ми е ясно че няма кола която да не прави проблеми но по-принцип като цяло издражливи ли са тези двигатели. Интерисува ме сащо как е и ходовата им част? Просто не сам запознат с този тип двигатели, но колата ми харесва много като цяло.Ако някой може да помогне да пиши Благодаря ви предварително.
Здравейте на всички. Мисля да си закупя Голф 4 1.9 тди 110 к.с. какво мнение имате за този тип двигатели издражливи ли са правят ли много проблеми. На мене ми е ясно че няма кола която да не прави проблеми но по-принцип като цяло издражливи ли са тези двигатели. Интерисува ме сащо как е и ходовата им част? Просто не сам запознат с този тип двигатели, но колата ми харесва много като цяло.Ако някой може да помогне да пиши Благодаря ви предварително.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Колега по-надолу в темите има подобна на твоята.
Попрочети и нея.
Някои там се изказват че другите били големи разбирачи,но поне ще добиеш някаква представа,макар и мъглява.Все пак докато не се сблъскаш лично с някои неща,няма да повярваш замо на чужди мнения на 100%.Най добре е някой колега от форума с такава кола който е близо до теб като местоживеене да ти обърне нужното внимание.Ако трябва да се качиш на нея,да покараш,да поразпиташ.Все пак нали знаеш--око да види,ръка да пипне.
Попрочети и нея.
Някои там се изказват че другите били големи разбирачи,но поне ще добиеш някаква представа,макар и мъглява.Все пак докато не се сблъскаш лично с някои неща,няма да повярваш замо на чужди мнения на 100%.Най добре е някой колега от форума с такава кола който е близо до теб като местоживеене да ти обърне нужното внимание.Ако трябва да се качиш на нея,да покараш,да поразпиташ.Все пак нали знаеш--око да види,ръка да пипне.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Еми то няма от какво да се разочароваш.Като е гледан както трябва двигателя,не би трябвало да те притеснява.
Аз в нея тема просто съм се увлякъл малко и доста спам се е получил от моя страна,затова ще постна в най-скоро време в Offtopic отделна изчерпателна.Не си прави изводи че дизелите са калпави,просто така се случи този път.Аз от моя съм много доволен,да чукна на дърво засега.Но цените на всичко изброено са достоверни.
А иначе ти гледам че си се заинтересувал от TDI 110 коня,което ако нямаш чак много големи възможности да поддържаш дизел е добро решение.Защото TDI PD наистина изисква малко по-голям бюджет.
Аз карам TDI а посочения в темата ARL ,който си е помпа дюза е на близък мой познат.И затова имам преки наблюдения и над двата типа двигатели.TDI-то не е чак толкова капризно за качеството на нафтата,докато помпа дюзата си е,както и при нея има повече електроника на едно място.На всеки цилиндър си е отделна помпа-дюза,при TDI -една обща помпа.Смяната на ангренажен комлект е към 400 лева,но все пак зависи и къде,при кого,с какви марки консумативи......Хубавите масла започват от 15-16 лев литъра до колкото си пожелаеш.При моя двигател /AGR код на мотора/ масления филтър е 21 лева на BOSCH /уж/.Въздушен-19 лева.Горивен-21 също.
Помпа дюзата също така издържа повече на ръчкане,дори и да караш близо до червената зона на оборотомера и е по-пъргава от обикновеното TDI.
Аз в нея тема просто съм се увлякъл малко и доста спам се е получил от моя страна,затова ще постна в най-скоро време в Offtopic отделна изчерпателна.Не си прави изводи че дизелите са калпави,просто така се случи този път.Аз от моя съм много доволен,да чукна на дърво засега.Но цените на всичко изброено са достоверни.
А иначе ти гледам че си се заинтересувал от TDI 110 коня,което ако нямаш чак много големи възможности да поддържаш дизел е добро решение.Защото TDI PD наистина изисква малко по-голям бюджет.
Аз карам TDI а посочения в темата ARL ,който си е помпа дюза е на близък мой познат.И затова имам преки наблюдения и над двата типа двигатели.TDI-то не е чак толкова капризно за качеството на нафтата,докато помпа дюзата си е,както и при нея има повече електроника на едно място.На всеки цилиндър си е отделна помпа-дюза,при TDI -една обща помпа.Смяната на ангренажен комлект е към 400 лева,но все пак зависи и къде,при кого,с какви марки консумативи......Хубавите масла започват от 15-16 лев литъра до колкото си пожелаеш.При моя двигател /AGR код на мотора/ масления филтър е 21 лева на BOSCH /уж/.Въздушен-19 лева.Горивен-21 също.
Помпа дюзата също така издържа повече на ръчкане,дори и да караш близо до червената зона на оборотомера и е по-пъргава от обикновеното TDI.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Здрасти!Колега аз съм с AHF 110 к.с и за сега съм много доволен!Колата ми е2000 г и е с куп екстри и много ме кефи!С всичко е въпрос на късмет,но мотора ми е по-обикновен и не дай Боже по евтин за ремонт!Първоначално за консумативи - ролки, ремъци и смяна 430 лв-INA .Всички видове течности и филтри по колата -200лв.Наскоро сменявах накладки-предни с датчик читави-40 лв.,задни -30 лв.Сменявах и накрайници-къс и дълъг : -общо със смяната 65 лв.,което за кола 2000 г. си мисля е супер нормална сума!Пари за колата си не пестя та да ми е спокойна душата,пък каквото дойде -здраве да е,части дал Господ!Желая ти успех!Напук на всички дето оплюват Г4-колата си е много ЯКА! 

- maiz
- Мнения: 1558
- Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nasko1978 написа:Здрасти!Колега аз съм с AHF 110 к.с и за сега съм много доволен!Колата ми е2000 г и е с куп екстри и много ме кефи!С всичко е въпрос на късмет,но мотора ми е по-обикновен и не дай Боже по евтин за ремонт!Първоначално за консумативи - ролки, ремъци и смяна 430 лв-INA .Всички видове течности и филтри по колата -200лв.Наскоро сменявах накладки-предни с датчик читави-40 лв.,задни -30 лв.Сменявах и накрайници-къс и дълъг : -общо със смяната 65 лв.,което за кола 2000 г. си мисля е супер нормална сума!Пари за колата си не пестя та да ми е спокойна душата,пък каквото дойде -здраве да е,части дал Господ!Желая ти успех!Напук на всички дето оплюват Г4-колата си е много ЯКА!
Аз съм с същата "каруца" няма грешка смених ве4е 2 пъти масло навъртиях и 20к Км само нафта и газ
Значи общо взето 110 тди за този който преказваме е що годе ефтин за подражка.Дай- боже вече да сполуча на доло горе запазена кола че да не бера много ядове.Е мерси за отговорите много ми помогнахте.А на какво мнение сте от каде е по добре да се внесе защото може да имам вазможност да ходя до Австрия и се чудя дали да отида защото някой ми казват че по скапо ще ми дойде да отида да си я докарам отколкото да си я взема от тука. 
- Stivi
- Мнения: 8378
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
yokvov написа:ходя до Австрия и се чудя дали да отида защото някой ми казват че по скапо ще ми дойде да отида да си я докарам отколкото да си я взема от тука.
Естествено че ще ти излезе по-скъпо,най-малкото защото ще е единична бройка от собственик в Австрия /не говорим за арабска автокъща/ а няма да е "на кило" от Италия
Колега аз търсех около 5-6 месеца читав голф 4 без да се ограничавам в това да е ТДИ. Ако щеш ми вярвай но не можах да намеря.... ходил съм в пловдив, кюстендил и къде ли не. Аз стигнах до извода, че 4-ките се карат от младоци, които им взимат огъня на тези колички. Пасатите се карат от по улегнали хора и може би това е причината в последствие да купя пасат уж читав, поне за момента.
Оригиналните части са доста по скъпи от тези, които са написани по горе--горивен филтър 78лв - сакар ауто.
Казвам ти ги тези неща, за да се въоръжиш с повече търпение.
Пожелавам ти късмет.
Оригиналните части са доста по скъпи от тези, които са написани по горе--горивен филтър 78лв - сакар ауто.
Казвам ти ги тези неща, за да се въоръжиш с повече търпение.
Пожелавам ти късмет.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Vanich написа:Оригиналните части са доста по скъпи от тези, които са написани по горе--горивен филтър 78лв - сакар ауто.
Казвам ти ги тези неща, за да се въоръжиш с повече търпение.
Пожелавам ти късмет.
?????
Не че споря с тебе колега ама 78 лв за горивен филтър
.
Даже и не ти е PD двигателя,ако написаното в аватара AVG е това което караш-110к.с. TDI.
Мнооооого надута цифра.А и любимата ми дума в BG -''оригинален''.
Просто съм запознат с цените на вносители,78 лв е супер пресилено,че тя една ролкa INA струва толкова на цена на краен потребител,а вносната и цена е около 54 лева на едро.
А за оригиналното ето ти и пример--в Германия купувам масло Castrol GT за 52 евро 5 литра туба,тука в BG пак ''оригинално'' го виждам за 84 лева????Е те подарък ли ми правят тогава в магазина или кво????
Просто има магазини и магазини,оригиналното отдавна вече в BG си е отмило понятието.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Stivi написа:Цената е нормална за филтър от официалния вносител ! Аз съм с MANN горивен и струваше 75лв но за нещо което се сменя на поне 50 000км и е от значение за двигателя мисля че парите не са много !
Е,ако наистина се сменя на тези километри колега,грешката е моя тогава.Аз взимам горивни филтри от по 20-25 лева/и пак си пише MANN на тях/,но ги сменям на 7-8000 километра.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 75 госта
