п.с. Пробвах със търсачката но нищо конкретно не излезе
Лампа за подгрева AAZ
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Лампа за подгрева AAZ
Колко време трябва да свети тая лампа (дизела ми е непозната материя)? Кой я контролира, на 12-то гнездо на бушонното табло имам реле н-р 104 но вътре няма платка а само един резистор (предполагам товарно съпротивление ). Лампата свети различно (сутрин при първоначално стартиране) веднъж само примигва или не светва (тогава се налага да върна контакта и пак да завъртя ключа след тази процедура свети около 10сек. ) , или си светва и всичко е ок. Имам чувството че е със собственно мнение. Дори и само да премигне (без да светне) или след светване пали най много след 3-тото завъртане на коляновият вал. Но ми се струва че има нещо гнило около тая лампа. Не трябва ли да има реле което да контролира времето за подгряване?Отделно като я запаля работи около 3мин. на ниски обороти (почват от 600 и плавно се покачват) на 3-тата мин.(след като цъкне някакво реле при бушонното табло) стават 900 като загрее(90*) са 950. Има ли реле време къде стои щото това на 12-то място е силово (н-р 104) все някой трябва да го управлява но кой датчика който е на пластмасовият "тройник" е със 4 извода двата са за датчика за температурата на охлаждащата течност (стрелката ) но предполагам че другите два са за подгряването но все пак трябва да има реле време което да контролира силовото и да взема информация от датчика (поне аз така мисля). Май се поолях със въпросите
п.с. Пробвах със търсачката но нищо конкретно не излезе
п.с. Пробвах със търсачката но нищо конкретно не излезе
- buller
- Мнения: 2198
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: Audi_Q5 FY
- Двигател: DJYA 2020
- Местоположение: София
H2O написа:Ама лампата си свети кога си иска.Иначе пали по един и същ начин,с нея или без нея на четвърт оборот
Да, аз също съм забелязал това... Реотанчето, което светва на таблото при мен свети винаги с една и съща продължителност - около 10 секунди.
Понякога дори не светва, но връщам ключа и винаги светва при повторен опит...
Казаха ми, че не е нормално лампата да свети с еднаква продължителност на студен и загрят мотор
Аз съм си изградил една "система"
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Днес взех въпроса при сърце И
Оказа се че има нещо като с-ма за ранно подгряване още като се отвори шофьорската врата включва свещите за около 5сек.
Понеже тази лампа (реотанчето) нещо не ми вдъхваше доверие сложих втора вързах я директно на пластината от която се захранват свещите. Пробвах я светна викам всичко ОК и заключих колата след час ми трябваше изолирбанд (който държа във шофьорската врата) като отворих вратата и лампата светна
без колата да е на контакт
свети около 5сек. и изгасна. Веднага проведох разследване бутона на вратата( шофьорската ) се оказа двоен единият кабел е за плафона в купето но другият къде отива. Явно е за тази цел. Отделно след като запали свещите греят още около 3мин. което обяснява ниските обороти, щом изгасне лампата(която аз сложих) оборотите веднага се вдигат на 950. Явно има връзка м-у датчика за температурата и тази с-ма когато е работил двигателя (не беше излязла стрелката от белият сектор изгасих я че трябваше да прескоча до един магазин) не се включва тръгва само подгрева за около 5сек. светва реотанчето след стартиране естествено свещите греят около 3мин. Обогатителя видях къде му е проблема счупено е жилото зад дърпалката в купето и пружинира утре ще си търся ново.
Това за с-мата за предварителен подгрев звучи малко нереално ама е факт (поне при мен),за контролна лампа ползвах лампа за ABS от Пасат В3 (вети жълто като подгрева)
Оказа се че има нещо като с-ма за ранно подгряване още като се отвори шофьорската врата включва свещите за около 5сек.
Понеже тази лампа (реотанчето) нещо не ми вдъхваше доверие сложих втора вързах я директно на пластината от която се захранват свещите. Пробвах я светна викам всичко ОК и заключих колата след час ми трябваше изолирбанд (който държа във шофьорската врата) като отворих вратата и лампата светна
без колата да е на контакт Това за с-мата за предварителен подгрев звучи малко нереално ама е факт (поне при мен),за контролна лампа ползвах лампа за ABS от Пасат В3 (вети жълто като подгрева)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта