Турбина Garrett на ААZ въпрос?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Турбина Garrett на ААZ въпрос?
Пробвах със търсачката и нищо. Днес се врях да видя мойта пише Garrett T2 ама това добре ли е зле ли е
Дайте малко инфо за това чудо 
Последна промяна от znainainai на Вто 26 фев 2008 14:40, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
KKK
Малко не мога да разбера въпроса ти?
Имам Голф 1.9 тд AAZ турбината е ККК
Странно че при теб е Garett, но споко
доколкото знам са по добри, и все пак ти си с пасат но за голфетата
1993 год като мойто ги дават оригинално от завода с ККК
Карат много километри не се притеснявай, но все пак кажи какво те интересува за тази турбина.
Имам Голф 1.9 тд AAZ турбината е ККК
Странно че при теб е Garett, но споко
доколкото знам са по добри, и все пак ти си с пасат но за голфетата
1993 год като мойто ги дават оригинално от завода с ККК
Карат много километри не се притеснявай, но все пак кажи какво те интересува за тази турбина.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: KKK
ninov написа:Малко не мога да разбера въпроса ти?
Имам Голф 1.9 тд AAZ турбината е ККК
Странно че при теб е Garett, но споко
доколкото знам са по добри, и все пак ти си с пасат но за голфетата
1993 год като мойто ги дават оригинално от завода с ККК
Карат много километри не се притеснявай, но все пак кажи какво те интересува за тази турбина.
Какво е туй чудо гейт и каква роля играе? Не я усещам като включва няма го типичното свистене. При 1750об./мин. се чува псссссссссст за момент предполагам че тогава включва.
п.с. чувам го само на място в движение нищо не се чува, пробвах на място със едно приятелче стиснах маркуча който влиза във колектора а той плавно подаваше газ и в един момент маркуча се разду както го стисках по това съдя че ми работи турбото
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Ми хубаво де , какво сега се чудиш аз лично не разбирам
Моя пасат също е с гарет , не знам защо , ако ти е интересно и имаш някакъв въпрос , вземи моля те прочети малко теория за дизелите , помпите, турбините и начините за регулиране на налягането , глътни малко инфо за традиционите турбини , тези с променлива геометрия и вече ако след като си си поизяснил как що годе работи един дизеляк, вземи пак попитай каквото не ти е ясно и ще ти отговорят знаещите ...иначе става сложно..... ако толкова ти се ще да си го провериш работи ли ти САМ , има и описано там ...манометър на "фишката" 40 км , газ + спирачка и наблюдаване има ли 0.85 бара или не... ...такива неща ....
Успех
Успех
-
Richo_8000
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каварна
Колеги, миналия февруари, т.е 2007г, имах проблем с турбо ККК на Голф 3 AAZ 1.9 ТД. След смяна на маслото минах около 40 км и по време на движение с около 110 км/ч, забелязах плътен бял пушек в лявото огледало. След като спрях, колата продължи да си работи. Като подадох газ , пушека пак се появяваше. Без газ над 1500 об/мин се прибрах. В сервиза се установи, че на турбината и е скъсана оста. Трябва да ви кажа, че оттам се пълни с масло въздушния филтър, ауспуха /катализатора/ и още не знам си къде... Почна се едно обикаляне по варненските автоморги в продължение на 2 седмици /добре че бях в отпуска/ като се оказа, че турбо ККК /или по-точно малкото ККК/ просто няма... За нова турбина ми искаха от вносителя на VW 1900 лв с гаранция, в Турция същата турбина струва 1000 лв без гаранция. В същото време никой не се нае да оправи моята турбина, защото била сериозно повредена и имало непоправими щети по корпуса. В крайна сметка /след 2 седмици/ открих малко ККК във Варна за 300 лв. с повреден гейт. 300 лв. ми струва и смяната на втулките. Така от 2 турбини събрахме една и колата тръгна. Като сметна разходите съм изхарчил около 800 лв. общо, за да отстраня проблема. Искам да кажа на колегата, че турбото не трябва да вие, а да се чува едно леко свистене. Както и че този мотор неофициално се води като издънка на VW. Наистина на Пасата със същия мотор са слагали турбина GARRETT, на Голфа е сложен ККК. Втора употреба GARRETT се намира и за 200 лв.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта
