Чупи муцунката на стартера - Транспортер 1,6 D

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fulina
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Чупи муцунката на стартера - Транспортер 1,6 D

Мнениеот fulina » Пон 21 юли 2008 13:58


имам проблем - вече 10 муцунки е счупил на стартера vw 1.6 д транспортер




Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Пон 21 юли 2008 22:39


Пробвай да обясниш понятието "муцунка" ?
Аз лично не те разбирам за кое точно става дума по стартера.
И ако не се лъжа ставаше дума за транспортер нали ,трябваше да се пуснеш темата в раздел "Други модели"


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Вто 22 юли 2008 5:04


Това е предната част на стартера, която влиза в "хралупката" на скоростната кутия за да се зацепи за маховика.
Ако онази зацепваща зъбчатка / как се казваше?/задържа в зацетено състояние, когато двигателя запали е възможно просто да отнесе стартера и да усуче остта. обикновено пука ухото в което е монтирана втулката, а при тебе направо чупи.
Колега! Ти откъде намери тези муцунки? При набиването на стулката воите майстори спукаха леглото, после заварки и .... Сега ту зацепва, ту не. Мисля, че просто са нарушили съосието. Ще ти бъда благодарен за информацията. Аз съм с Каравела 1,6 Д.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 22 юли 2008 7:16


Malok написа:Пробвай да обясниш понятието "муцунка" ?
Аз лично не те разбирам за кое точно става дума по стартера.
И ако не се лъжа ставаше дума за транспортер нали ,трябваше да се пуснеш темата в раздел "Други модели"


Aко не се лъжа колата първо е VW, второ е дизел.

Къде в раздела "Дизелови агрегати" пише , че не е за тази марка.


Потребителски аватар
Ники_Петров
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ники_Петров » Пет 01 авг 2008 10:19


Fulina - това явно си е заводски дефект или се получава с времето. Имам Т3 1.7д с абсолютно същият проблем.

Колкото до частта - levonik, в София има няколко фирми специализирали се продажбата и рециклиране на стартери и алтернатори. Франсизкуп май е най известна, макар че качеството на частите понякога е "<0". Потърси във Варна дали имат представителство или някой който да работи с тях.


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Вто 05 авг 2008 21:06


Проверих в интернет - нямат представителство. Днес в най голямата лудница проверих по линията на Владислав преди автогарата, но нямаше и не бяха чували.
Леле в какво задръствне попаднах - от бившия стадион / варненци, какво ще правят там?/, до подножието на Долна Трака. А в насрещното бяха до Евсиноград. Какво става с тази наша хубава Варна?


Потребителски аватар
Ники_Петров
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ники_Петров » Сря 06 авг 2008 12:05


Левоник, ако се наложи ще ти пратя от София, няма проблем :wink: . Нали идеята на клуба е да си помагаме все пак.


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Сря 06 авг 2008 20:17


Трогнат и очарован, но задръж. Имам проблем с тръбичката или резбичките за съединяването Й към долната работна помпа на съединителя. Взема въздух и направи майсторите луди докато с баща ми не локализираха проблема. Сега събирам информация за заменянето на тази метална тръбичка със специален, тип спирачен маркуч / такъв свързва тръбичката с основната магистрала. Сега системата се държи на честна дума. Стабилизирам ли нещата ще мога да свалям стартера спокойно и да вида как стоят нещата. Помпата и тръбичката са на една обща планка, която се фиксира с единия от болтовете на стартера. А мръднеш- а маймун станеш.
Тези дни съм при майстор за лагерите на задните колелета и ще го разпитам за промените
Все пак много ти благодаря.


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Нед 31 авг 2008 19:54


Оказа се, че е бубинката за избутване на бендикса- По точно двата медни болка и закъсяващата пластина. Така бяха нагорели, че ...... Разбра се едва като го отворихме на струга. Ново от Бразилия за 35 лв. .
Оправено! Благодаря!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 61 госта