От известно време имам проблем с подгряването на колата,който ту се появява ту изчезва.Сега съм в периода когато проблема е настоящ.За проблема сега.Колата ми подгрява и в ден като днешният когато температурата е около 22-25 гр. при което подгряването стои необичайно дълго.Може би 10-12 сек.При запалване колата се форсира сама и изпушва Черен дим за момент.След което няма димене но оборотите и стоят на 1000-1050.След известно време да кажем 2-3 мин. на място оборотите се връщат на обичайното си ниво.Това се случва не само когато колата е стояла цяла нощ но и през деня.Даже и да не е палена да кажем само 1 час.Преди когато нямах подобен проблем даже и зимата колата си подгряваше в рамките на 6-8 сек палеше нормално и поддържаше обороти около 840.
Забелязах и друго.Когато е подгряла неправилно и да кажем съм я карал 1-2 км,спирам на светофар и виждам че оборотите ми играят малко.След което тръгвам и на следващия светофар вече са се оправили.
Тука преди 3-4 седмици когато бяха големите жеги не го беше правила проблема ,но сега пак се започна .Дайте съвет за евентуален проблем.Двг-то е 1,9тди AFN.
Гледана е на ваг ком от специалист от форума.И на бош тестер също.Няма никакви грешки в компа.
Дебитомера и е в норма и милиграмите на впръскване също.
Върти ми се идея за темп.датчик дето е на главата да не е наред той нещо.Ама пък колата си поддържа нормална работна температура и това е проверено.
Чакам съвети и идеи.Благодаря предварително и се извинявам за досадното дълго обяснение.
необичайно подгряване при пасат Б5- решено
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
необичайно подгряване при пасат Б5- решено
Последна промяна от sasho_mf на Чет 07 авг 2008 11:01, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Според мен си е точно температурния датчик, това колко ти показва вътре на таблото е от друг датчик. Вижда се на ВАГ-кома дори и да не изписва грешка. Трябва да се закачи колата студена когато го има проблема. Или няма сигнал от него все едно е откачен и компютъра на колата си мисли че навън е минус 30 градуса или показва грешни стойности примерно -12 градуса при положение, че температурата на антифриза е 20 градуса.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
nasttii написа:не че не чета просто пьрво видях тая тема без да сьм видял моита затова така се получи а иначе наистина много мерси за помоща и дано не сьм те обидил с нещо
С нищо.

Просто ти следя поста и за това рабрах че не си прочел темата си.
Пиши като си намериш датчика и какво е станало.
Дано нямаш проблем със кабелите някъде че става една...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, kukata_pasat и 51 госта