Реле 109 грее и гори,за 400км 4 релета.ЕЛ.идеи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Реле 109 грее и гори,за 400км 4 релета.ЕЛ.идеи

Мнениеот ce » Сря 13 авг 2008 22:06


Бях писал една тема за Пасат който не палеше на слънце.
Отидох в БОШ Пловдив и срещу 9лв откриха че е студена спойка в реле 109 и го оправиха. На следващия ден заминах за морето и като почна да грее тва реле,малееее и гори на всеки 100-200км. На никой не го пожелавам колеги, да ходиш по плажа с една чанта релета.
Каква би могла да е пречината за това греене???? :cry:




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 13 авг 2008 23:03


Аз бих се насочил към помпата


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Сря 13 авг 2008 23:08


А дали може да е хлабава връзка в таблотоза на което се поставя.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 14 авг 2008 0:10


А дали не са предобрили нещо тези, които са оправяли? И от това да е проблема? Хем студена спойка в релето, хем ги сменяш?! Нещо да са пипали по таблото с релетата!?


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 14 авг 2008 15:02


Аз съм с 1Z, и моето реле грее като за световно...бях се вгледал в него преди време и даже купих ново от Бош - ефект никакъв, пак грее здраво. Между другото проверих релето и на колегата Пешерлан от Плевен-той е с Поло 1,9 ALH и неговото реле грее здраво.
Май е нормално? :?:

А какво точно му гори на релето, контакта ли се стопява, или намотката прекъсва?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 14 авг 2008 21:03


с какъв тип мотор си ?
и каква е колата?
п.с не е помпа,проблема е електри4ески


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Чет 14 авг 2008 22:13


Пасата е В4 комби TDI 1.9 1Z двигател 95г.Ами релето може да изгори и в
движение, просто нетрябва да гася колата. Разбирам че е изгоряло когато спре да пали,сменям го с ново и проблем няма,обаче старите релета вече немогат да палят. А в бош правиха всичко пред мен, като се замисля може да се е отпоило от високата температура. След ремонта на релето минах и вак-ком,всичко е наред. :(


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Чет 14 авг 2008 22:19


Колега,незнам твоето реле колко грее,но моето след 30мин. работа неможе да се пипне и релетата около него сещо.При тебе така ли е?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 15 авг 2008 22:05


ходи при някои електри4ар и замерете блока с бушоните :idea:


MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MORSKIQ2 » Пет 15 авг 2008 23:02


Колега, провери някаде да не ти дава на късо. Аз като сменях свещи един път и съм дал шината на късо и ми замина и предпазителя и релето, така че и това мога да те посъветвам.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Съб 16 авг 2008 0:32


А случайно да си слагал бушони "ментаци"


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Сря 20 авг 2008 20:58


Колата ми стоя 2 дена в БОШ, разфасоваха я схема по схема и неможаха да разберат къде е проблема. Щом те неможаха незнам кой :banghead:


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Нед 24 авг 2008 22:17


ce написа:Колата ми стоя 2 дена в БОШ, разфасоваха я схема по схема и неможаха да разберат къде е проблема. Щом те неможаха незнам кой :banghead:


Колега, любопитно ми е, и те моля ако можеш да поясниш - намотката на релето ли прекъсва, или контакта прегаря от голям ток през него?


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Пон 25 авг 2008 12:10


Когато си взех колата от БОШ, всички релета работеха. Проблема явно не е в релетата, казаха че през тях минават 4 ампера което е нормално, но температурата която излъчвт загрява нещо в таблото. За сега съм му махнал капаците и пали без проблем, стига да не я напече хубаво слънцето. :cry: Бати и бараката писна ми от нея. Искам нова кола :roll:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 26 авг 2008 8:40


Имам същия проблем с Г2,като загрее и спира да пали(не върти стартера).Смятам днес да му сменя клемореда,като за начало и после ще споделя какво става.

Днес,ако не забравя ще пипна и моето реле да ти споделя дали грее или не(109).

P.S. не е описано как точно не пали.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], paagrio, tdi fen и 48 госта