Навил съм се да си взема пак голф3
имах голф 3 1,9тди 1Z s чип и много добре вървеше
и сега се замислям за AFN мотор пак на 3ка и да го чипосам
интересуваме някои да даде съвет далие удачно за този мотор
дават го че става 143к.с и това ще е бруталия ако някои може да помогне с мнение и съвет ще съм благодарен
1,9TDI - 110к.с + чип (удачна ли е комбинацията)= 143k.s
ChimeyJimmey написа:От 110 к.с. на 143 к.с. само с чип ми се струва прекалено теоретична постановка...
Какви са тия допуски на двигатели, какво е туй чудо... ?
brezel написа:.............Ефектът при мотори с принудително пълнене е много по голям от в сравнение с атмосферен мотор. Двигател с принудително пълнене се нарича мотор с турбокомпресор или механичен компресор (така наречените суперчарджъри). При турбомотори ефектът е 15-35% от серийната мощност на колата. Колко точно е максимално допустимото повишение си зависи от самият мотор. Като пример може да се даде един дизелов мотор на VW ....да речем най-разпространеният 1,9 ТДИ 90 конски сили. С чип той може да стане 120 конски сили което си е около 33% повишение. При турбо бензинови мотори нещата са подоби дори при тях са възможни повишения над 35%.........
Смятай......

ре
доста се порових с търсачката но не открих нищо за тунинг на 110коня
някои ако е чул това онова за такъв мотор с чип тунинг дали е подходяща комбинация или да спестя някои лев и да взема помпа дюза на 131 коня и него да чипосам
но главно за сега клоня към голф 3 с 1,9 АФН
че има по евтина подръжка ходовата част и както чувам помпа дюзата е с доста по скъпи части и консуматививи
МЕРСИ
някои ако е чул това онова за такъв мотор с чип тунинг дали е подходяща комбинация или да спестя някои лев и да взема помпа дюза на 131 коня и него да чипосам
но главно за сега клоня към голф 3 с 1,9 АФН
че има по евтина подръжка ходовата част и както чувам помпа дюзата е с доста по скъпи части и консуматививи
МЕРСИ
Най-добре ще е ако се посъветваш с колегата Brezel, той няма да те излъже, а и е най-компетентен по този въпрос.Драсти му едно ЛС и чакай отговора.Вместо ние тука да разтягане локуми вземи прочети ето това : http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=16211


- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Колега вземи колата първо , покарай я малко за да знаеш че е технически изправна и тогава мисли за чип. АФН с чип е супер комбинация, но трябва всичко по мотора да е вред. Турбина, здрави турбопътища (да няма пропуски) дебитомера (тва е много важно за вървежа) и най важно е да не е правен някакъв туинг по нея с пауърбоксове (щото много се товари термично мотора от тех) или да е повишавана мощността по някъкви други дървени начини....механични манипулацийй по турбината , разни ресистори по помпата или дебитомера и т.н.
143 коня от АФН само с чип са възможни без проблем. Това обаче не е фактор който да се гледа. Тази мощност може да се постигне и с добър и със скапан чип. Трябва да се знае че НЕ Е важно след чипа само колко върви , а и какво се случва в мотора след увеличаване на мощността.
Максималната си мощност АФНа стига при 4150 оборота а всеки знае че при тия обороти ТДИто не дърпа особено . Просто тия цифрички ( за мощността говоря) се определят по формулата с оборотите и въртящия момент (моментния а не максималния) и затова толкоз много 143 идват.
Съществено при чипването на АФНа е силното покачване на въртящия момент в почти целия диапазон на обороти . Якия вървеж идва от доста увеличения въртящ момент което и прави всяко ТДИ да е удоволствие за каране.
Сериййните 235 Нм след чипа могат да се увеличат с 60-70 Нм .
Приказки от сорта на 100Нм увеличение обаче са глупости.
Ако искаш вече да ставаш мощен от порядъка на 160-180 коня, се сменят някои неща по мотора като турбина дюзи части по помпата , съединител, кулер софтуер (задължително) и още други.
Моя съвет е ако ше взимаш дизел за тормозене да е АФН (или AHF)
Поздрави
143 коня от АФН само с чип са възможни без проблем. Това обаче не е фактор който да се гледа. Тази мощност може да се постигне и с добър и със скапан чип. Трябва да се знае че НЕ Е важно след чипа само колко върви , а и какво се случва в мотора след увеличаване на мощността.
Максималната си мощност АФНа стига при 4150 оборота а всеки знае че при тия обороти ТДИто не дърпа особено . Просто тия цифрички ( за мощността говоря) се определят по формулата с оборотите и въртящия момент (моментния а не максималния) и затова толкоз много 143 идват.
Съществено при чипването на АФНа е силното покачване на въртящия момент в почти целия диапазон на обороти . Якия вървеж идва от доста увеличения въртящ момент което и прави всяко ТДИ да е удоволствие за каране.
Сериййните 235 Нм след чипа могат да се увеличат с 60-70 Нм .
Приказки от сорта на 100Нм увеличение обаче са глупости.
Ако искаш вече да ставаш мощен от порядъка на 160-180 коня, се сменят някои неща по мотора като турбина дюзи части по помпата , съединител, кулер софтуер (задължително) и още други.
Моя съвет е ако ше взимаш дизел за тормозене да е АФН (или AHF)
Поздрави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 57 госта