1,9TDI - 110к.с + чип (удачна ли е комбинацията)= 143k.s

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dulev
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

1,9TDI - 110к.с + чип (удачна ли е комбинацията)= 143k.s

Мнениеот dulev » Пон 01 сеп 2008 18:40


Навил съм се да си взема пак голф3
имах голф 3 1,9тди 1Z s чип и много добре вървеше
и сега се замислям за AFN мотор пак на 3ка и да го чипосам
интересуваме някои да даде съвет далие удачно за този мотор
дават го че става 143к.с и това ще е бруталия ако някои може да помогне с мнение и съвет ще съм благодарен




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 01 сеп 2008 19:51


Първо прочети малко повече из форума, има доста писано. Ако не ти стига, питай за подробности Niki7878.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 01 сеп 2008 21:06


От 110 к.с. на 143 к.с. само с чип ми се струва прекалено теоретична постановка...
Какви са тия допуски на двигатели, какво е туй чудо... ? :roll:


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Пон 01 сеп 2008 21:16


ChimeyJimmey написа:От 110 к.с. на 143 к.с. само с чип ми се струва прекалено теоретична постановка...
Какви са тия допуски на двигатели, какво е туй чудо... ? :roll:




brezel написа:.............Ефектът при мотори с принудително пълнене е много по голям от в сравнение с атмосферен мотор. Двигател с принудително пълнене се нарича мотор с турбокомпресор или механичен компресор (така наречените суперчарджъри). При турбомотори ефектът е 15-35% от серийната мощност на колата. Колко точно е максимално допустимото повишение си зависи от самият мотор. Като пример може да се даде един дизелов мотор на VW ....да речем най-разпространеният 1,9 ТДИ 90 конски сили. С чип той може да стане 120 конски сили което си е около 33% повишение. При турбо бензинови мотори нещата са подоби дори при тях са възможни повишения над 35%.........


Смятай...... :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 01 сеп 2008 21:22


ChimeyJimmey написа:От 110 к.с. на 143 к.с. само с чип ми се струва прекалено теоретична постановка...
Какви са тия допуски на двигатели, какво е туй чудо... ? :roll:


Колега тези мотори държат и до 180кс, но е друг въпрос.

Тогава се сменят малко периферни устройства без да се бара мотора. :wink:


dulev
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

ре

Мнениеот dulev » Пон 01 сеп 2008 21:33


доста се порових с търсачката но не открих нищо за тунинг на 110коня
някои ако е чул това онова за такъв мотор с чип тунинг дали е подходяща комбинация или да спестя някои лев и да взема помпа дюза на 131 коня и него да чипосам
но главно за сега клоня към голф 3 с 1,9 АФН
че има по евтина подръжка ходовата част и както чувам помпа дюзата е с доста по скъпи части и консуматививи
МЕРСИ


dulev
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот dulev » Пон 01 сеп 2008 21:33


а за тези 143 коня това го гледах в
digitaltuning.bg


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Пон 01 сеп 2008 21:42


Най-добре ще е ако се посъветваш с колегата Brezel, той няма да те излъже, а и е най-компетентен по този въпрос.Драсти му едно ЛС и чакай отговора.Вместо ние тука да разтягане локуми вземи прочети ето това : http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=16211

:wink:


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Пон 01 сеп 2008 23:07


Мойто дизелче е 110 кс с чип от Брезел, върви доста прилично, /пали гумите на втора/ дори и като е натоварено! За сега проблеми с колата нямам. Разхода не се е променил. Трябва да имаш в предвид, че съединитела или турбото могат да заминат ако са на доста километри.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 03 сеп 2008 1:51


Колега вземи колата първо , покарай я малко за да знаеш че е технически изправна и тогава мисли за чип. АФН с чип е супер комбинация, но трябва всичко по мотора да е вред. Турбина, здрави турбопътища (да няма пропуски) дебитомера (тва е много важно за вървежа) и най важно е да не е правен някакъв туинг по нея с пауърбоксове (щото много се товари термично мотора от тех) или да е повишавана мощността по някъкви други дървени начини....механични манипулацийй по турбината , разни ресистори по помпата или дебитомера и т.н.

143 коня от АФН само с чип са възможни без проблем. Това обаче не е фактор който да се гледа. Тази мощност може да се постигне и с добър и със скапан чип. Трябва да се знае че НЕ Е важно след чипа само колко върви , а и какво се случва в мотора след увеличаване на мощността.

Максималната си мощност АФНа стига при 4150 оборота а всеки знае че при тия обороти ТДИто не дърпа особено . Просто тия цифрички ( за мощността говоря) се определят по формулата с оборотите и въртящия момент (моментния а не максималния) и затова толкоз много 143 идват.

Съществено при чипването на АФНа е силното покачване на въртящия момент в почти целия диапазон на обороти . Якия вървеж идва от доста увеличения въртящ момент което и прави всяко ТДИ да е удоволствие за каране.
Сериййните 235 Нм след чипа могат да се увеличат с 60-70 Нм .

Приказки от сорта на 100Нм увеличение обаче са глупости.

Ако искаш вече да ставаш мощен от порядъка на 160-180 коня, се сменят някои неща по мотора като турбина дюзи части по помпата , съединител, кулер софтуер (задължително) и още други.

Моя съвет е ако ше взимаш дизел за тормозене да е АФН (или AHF)

Поздрави



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 57 госта