Губи антифриз периодично
- Малко_Направен
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 21:51
- Автомобил: Mercedes W203
- Двигател: 270 CDI
- Местоположение: Търговище
Губи антифриз периодично
Здравейте колеги!Става въпрос за Бора 1.9 ТДИ,116 к.с.,6 скорости.Колата е на мой приятел.Когато кара с по-големи обороти е забелязал,че му се губи течност и лампата му започва да мига,след около 100км пробег примерно пак трябва да се долива.Незнам дали го обяснявам точно,но ако някой е имал такъв проблем,нека сподели.Ако някъде има подобна тема,дайте линк и изтрийте тази!
- D_R_M
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 10:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Имам същата Бора и историята ми е позната - доливах периодично антифриз на 200км.
Смених две капачки на разширителния съд - няма промяна - от там изхвърляше пари през капачката - значи след като загрял двигатлят от там се чува как изпуска парите и с ухо.
После напълних до горе разширителния съд с антифриз и установих как периодична прави въздушни мехури примерно на минута време.
Значи ДУХА. Отворихме главата и се оказа гарнитура. Неприятното беше, че се наложи и подмяна на главата, защото имаше пукнатини по нея. Сега всичко е ОК вече 3000км.
Цялата история струваше около 1000 лева/600 само за глава втора употреба.
Внимавай с майсторите и настройките на дюзите.
Смених две капачки на разширителния съд - няма промяна - от там изхвърляше пари през капачката - значи след като загрял двигатлят от там се чува как изпуска парите и с ухо.
После напълних до горе разширителния съд с антифриз и установих как периодична прави въздушни мехури примерно на минута време.
Значи ДУХА. Отворихме главата и се оказа гарнитура. Неприятното беше, че се наложи и подмяна на главата, защото имаше пукнатини по нея. Сега всичко е ОК вече 3000км.
Цялата история струваше около 1000 лева/600 само за глава втора употреба.
Внимавай с майсторите и настройките на дюзите.
Не съм спец а любител с малко опит
, както писа колегата най-вероятно е ГАРНИТУРА на главата. Малко вероятно ала възможно е ако сте сменяли нещо по водната система и после сте слагали Български скоби (винтови) да сте пренатегнали и прерязали водно съединение, за целта задръж двигателя в обороти около 3500 и с лампа огледайте двигателя за леки течове които при загрелия двигател не се забелязват тъй като течността се изпарява бързо. Дано е нещо такова , че иначе колегата ти каза главоболията са големи. Успех.

- aho_rabbit tdi
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 23 мар 2008 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Аз съм с Passat 1.9 TDI 116hp и с идентичен проблем. Губише около 1.5-2 литра антифриз на 100-на километра. При първия ремонт решението на пролема според техниците е, че вкарва антифриз в маслото в масления охладител. Да, да - ама не! След 480 лв. за ремонт и 26 км. - проблема си остана. За втори път колата е в бокса - вече сменям гарнитура и за щастие главата е с почти без поражения. 

- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
kondzhagyulo написа:Аз съм с Passat 1.9 TDI 116hp и с идентичен проблем. Губише около 1.5-2 литра антифриз на 100-на километра. При първия ремонт решението на пролема според техниците е, че вкарва антифриз в маслото в масления охладител. Да, да - ама не! След 480 лв. за ремонт и 26 км. - проблема си остана. За втори път колата е в бокса - вече сменям гарнитура и за щастие главата е с почти без поражения.
Какво ще рече почти без поражения

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта