Значи проблема е следния: Когато сутрин паля колата жълтия диод за подгряващите свещи не светва изобщо и колата пали много трудно, добре че имам хубав акумулатор. Върти около 1 мин и товава пали и през тва време се опитва да запали но само пуши. Релето работи защото се чува как включва и отива ток на свещите мерих го показа 11 волта. Сигурно нагрява само 1-на свещ или най-много 2-ве.Диода работи, но само когато е много студено и влкучва за 2-3 сек. което не е достатачно. Ако някой е имал подобен проблем моля да пише. Колата е G2 TD ic.
Благодаря предварително!
Поргряващи свещи - проблем! Диода не свети и не пали
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Сваляй общата пластина на нагревателите и ги мери - какво чакаш ?
А за диода нещо не разбрах. В първото изречение пишеш че не свети изобщо, после пишеш че светва за 2-3 секунди ....
При мен жълтия диод свети 3-4 секунди, и 3-4 секунди след като огасне чуква и релето и после паля от четвър оборот.
ПС:
Нагревателите се изключват когато чукне релето, а не когато огасне диода.
А за диода нещо не разбрах. В първото изречение пишеш че не свети изобщо, после пишеш че светва за 2-3 секунди ....
При мен жълтия диод свети 3-4 секунди, и 3-4 секунди след като огасне чуква и релето и после паля от четвър оборот.
ПС:
Нагревателите се изключват когато чукне релето, а не когато огасне диода.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- borkoyanchev
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 17 май 2005 16:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Със сигурност има бавнонагрявни (дано да има такава дума) свещи.
На мен ми бяха подарили такива и ми скъсаха нервите.
Autolite или нещо такова беше марката.
Освен това за секундите не съм сигурен, защото никога не съм сядал в колата с хронометър да засичам колко грее.
Лятото паля след като огасне диода, а зимата след като чукне релето.
На мен ми бяха подарили такива и ми скъсаха нервите.
Autolite или нещо такова беше марката.
Освен това за секундите не съм сигурен, защото никога не съм сядал в колата с хронометър да засичам колко грее.
Лятото паля след като огасне диода, а зимата след като чукне релето.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Ами сега тези дни диода не светва изобщо, когато е много студено светва за 2-3 сек. а релето си работи нормално, защото мерих на металната пластина която захранва свещите докато релето не изключи има ток...
rmk:Сваляй общата пластина на нагревателите и ги мери - какво чакаш ? ....
rmk как да ги меря, мога ли сам да проверя дали работят или да ходя на сервиз?
rmk:Сваляй общата пластина на нагревателите и ги мери - какво чакаш ? ....
rmk как да ги меря, мога ли сам да проверя дали работят или да ходя на сервиз?
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Ако съмняваш в нагревателите:
1. свалях общата пластина, която ги захранва.
2. взимаш една крушка (12В)
3. слагаш и два кабела (идеята е да си направиш пробна лампа)
4. слагаш единия кабел на + на акумулатора
5. с другия краи допираш всеки нагревател за 5-6 секунди и гледаш дали крушката свети през това време
Проверката с мултицет също е възможна, но не се препоръчва защото той мери веригата с много малък ток, а понякога нагревателите държат на малък ток а при по-силен се прекъсват (макар, че аз не съм имал такъв случай).
1. свалях общата пластина, която ги захранва.
2. взимаш една крушка (12В)
3. слагаш и два кабела (идеята е да си направиш пробна лампа)
4. слагаш единия кабел на + на акумулатора
5. с другия краи допираш всеки нагревател за 5-6 секунди и гледаш дали крушката свети през това време
Проверката с мултицет също е възможна, но не се препоръчва защото той мери веригата с много малък ток, а понякога нагревателите държат на малък ток а при по-силен се прекъсват (макар, че аз не съм имал такъв случай).
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Ей мерси бе човек bowdown , не бях се сетил, че става така
! Още като стана утре и ще пробвам дали работят. Обаче лошото е ако са здрави. Преди малко палих колата и беше доста хладно и диода светна и запали от без проблем
.Не мога да разбера ква е вразката между тоя диод и релето и защо релето и диода изключват след различен интервал от време не трябва ли да са заедно
Мерси отново!



Мерси отново!
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Не можах да намеря точно данни за 1V мотора но предполагам че няма особенно големи разлики с 1.9TD/AAZ по отношение на engine management-a.
Дано да са ти полезни
ZB
http://autodiags.net-bg.net
Дано да са ти полезни


ZB
http://autodiags.net-bg.net
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Не съм от София, но мился, че разбрах как се проверяват.Взех един мултицет и го сложих на прав ток плюсовия полюс на мултицета го закачих на плюсовия на акумулатора,а минусовия на края на всяка свещ.Лошото е, че откачих пластината само на 2 свещи - първата и последната,защото не мойах да бракна до гаиките.Първата не работи(1волт), а последната бачка (12волта).А остаанлите две си бяха с пластината и сас сигурност едната работи,но незнам коя.Важното е,че със сигурност имам една за смяна и ще ида в сервиз.Мотора не е 1V a SB и не разбрах нищо от тази схема
но мерси
!


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта