Става въпрос за Ауди А4 1.9 TDI 110 ps. AFN.
Като загрее колата започва на забива след 3000 оборота/понякога и след 3500/. Като е студена набира без никакъв проблем, а като достигне работна температура започва забиването. Смених всички вакуум маркучета, проверих турбо пътищата за евентуални сцепени мъркуви, но всичко си е ок. Смених и горивния филтър. Странното е, че като забие и започна да отнемам газта и пак да подавам като чили пак почва на набира.???!!!
Забиване след 3000 оборота - 1.9 TDI /AFN/
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
провери ли я на ВАГ КОМ?
при мен беше същото. при мен се оказа че ЕГРа като много се нагрее и един вид клеасва...спира да с едвижи как требва. При мен обаче беше ако седя намясто и чакам мотора толкова да се загрее че да се включи перката на радиатора за водата. Когато това стане тръгвам обаче колата повече от 0.5 бара не вдига...почва да пуши и отива в сервизен режим.
Другото което е важно че при мен колкото по топла ставаше коалта толкова по намаляваше вървенето и налягането толкова по трудно стигаше 0.9 бара (чак при 3000 оборота !!!)
Оказа се че ЕГРа не затваря и свежия въздух заминава директно в ауспуха през него (вс еедно ти е спукан маркуч) и коалта забива от ниското налягане. Колкото по загрява толкова по зле се двишеше ЕГРа.
Решението- На студен мотор свалих трабата да видя дали егра е затворил напълно и като се уверих чее затворен просто му махнах вакуумного маркуче (и маркучето затапих ) и оттогав аколата е като нова. Пълно налягане още при 1800 оборота , нема забиване нема нищо.
Виж да не е и при теб така.
За затапването на ЕГРа може и тука да попрочетеш.
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?t=12
при мен беше същото. при мен се оказа че ЕГРа като много се нагрее и един вид клеасва...спира да с едвижи как требва. При мен обаче беше ако седя намясто и чакам мотора толкова да се загрее че да се включи перката на радиатора за водата. Когато това стане тръгвам обаче колата повече от 0.5 бара не вдига...почва да пуши и отива в сервизен режим.
Другото което е важно че при мен колкото по топла ставаше коалта толкова по намаляваше вървенето и налягането толкова по трудно стигаше 0.9 бара (чак при 3000 оборота !!!)
Оказа се че ЕГРа не затваря и свежия въздух заминава директно в ауспуха през него (вс еедно ти е спукан маркуч) и коалта забива от ниското налягане. Колкото по загрява толкова по зле се двишеше ЕГРа.
Решението- На студен мотор свалих трабата да видя дали егра е затворил напълно и като се уверих чее затворен просто му махнах вакуумного маркуче (и маркучето затапих ) и оттогав аколата е като нова. Пълно налягане още при 1800 оборота , нема забиване нема нищо.
Виж да не е и при теб така.
За затапването на ЕГРа може и тука да попрочетеш.
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?t=12
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Забиване след 3000 оборота - 1.9 TDI /AFN/
driver написа:Става въпрос за Ауди А4 1.9 TDI 110 ps. AFN.
Като загрее колата започва на забива след 3000 оборота/понякога и след 3500/. Като е студена набира без никакъв проблем, а като достигне работна температура започва забиването. Смених всички вакуум маркучета, проверих турбо пътищата за евентуални сцепени мъркуви, но всичко си е ок. Смених и горивния филтър. Странното е, че като забие и започна да отнемам газта и пак да подавам като чили пак почва на набира.???!!!
А дали турбото няма нагар и wastegate незатваря добре ;
катализатор запушен - само предположения .
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Колега направи си диагностика на мотора , провери си турбото какво налягане дава , после клапаън 75 , и не на последно място дебитометър с ваг ком става като на трета се следят трите стоиности на около 4000 оборота не помня параметрите на всяко по отделно ,
ПС при мен се оказа дебитометър преди няколко дни го смених и сега е ок китаиските дебитометри са от 70-100 лева но са без гаранция , бош 219 лева има и пиерсбург или нещо подобно беше не му знам цената успех !
ПС при мен се оказа дебитометър преди няколко дни го смених и сега е ок китаиските дебитометри са от 70-100 лева но са без гаранция , бош 219 лева има и пиерсбург или нещо подобно беше не му знам цената успех !
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Днес ходих на диагностика и излезе грешка в електронния блок на колата. Мислч, че грешката беше FFFF. Не иска да се изтрие обаче и тея майстори ми казаха, че всичко друго си е ОК, но тази грешка е или, че имала чип колата или, че наистина има някъкъв проблем компа. Мериха налягането на турбото, дебитомера няма грешки и т.н.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Ами единия болт отгоре стандартно е с по-особена глава - триъгълна, ако е сменен или е преправян нещо ще си личи, ако трябва погледни на друга кола. Освен това на места обикновенно е мацната жълта боя и също ще си личи ако е отваряна. Има вероятност да е отваряна, но да не си личи, ако е пипано внимателно.