характерно за 1.9ТД и 1.9ТДИ е проблема в колелото на коляновия вал, след 97-а го оправят.Аз имах такъв проблем с колелото, но колата си палеше нормално, но на ниски обороти прекъсваше, защото 4аст от зъба на колелото беше с4упена и така губи центровка.Но си палеше без проблем.Добе 4е не се беше от4упил целия зъб, тогава превърта и ........... bishop
Иначе това си е разкошен мотор 110 k.s. струва си да вложиш пари в него.....
Пасат 1.9 TDI Съвет...
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Та крайния резултат до сега:
Подменено ангренажно колело
(сега пали без проблем)
Според момчетат от ЮНИТРЕЙД трябда да се променя още:
1. Ремък, ролка и обтегач на алтернатора (предния собственик ги е правил някакви модификации- слагал е други части, та скърца при палене и студен двигател)
Те за цялата операция искат около 650 лв., от които около 80 лв. труд....останалото части.....
2. Според тях трябвало да се погледне турбината, защото не работела като хората....Това ми изненада защото машината си върви според мен отлично.
Ааа и двигателя е 90 к.с......предния собственик ме е излъгал подло....
"В талона е 90, ама иначе е 110....направено е така, за по- малък данък"....здраве да е....аз я усещам да върви добре машинта.
Та някакви оферти в тази посока имате ли?
Възможно ли е нещата по т. 1 да се подменят на малка цена?
А за турбината...може би трябва да търся някой сервиз да турбо да я погледнат....
Според Юнитрейдци, не била за смяна, трябвало да се "почисти" :
Предлагат ми нова за 2000 лв. което не подлежи на коментар. т.е. няма да стане...
Благодаря предварително.
Подменено ангренажно колело
(сега пали без проблем)
Според момчетат от ЮНИТРЕЙД трябда да се променя още:
1. Ремък, ролка и обтегач на алтернатора (предния собственик ги е правил някакви модификации- слагал е други части, та скърца при палене и студен двигател)
Те за цялата операция искат около 650 лв., от които около 80 лв. труд....останалото части.....
2. Според тях трябвало да се погледне турбината, защото не работела като хората....Това ми изненада защото машината си върви според мен отлично.
Ааа и двигателя е 90 к.с......предния собственик ме е излъгал подло....
"В талона е 90, ама иначе е 110....направено е така, за по- малък данък"....здраве да е....аз я усещам да върви добре машинта.
Та някакви оферти в тази посока имате ли?
Възможно ли е нещата по т. 1 да се подменят на малка цена?
А за турбината...може би трябва да търся някой сервиз да турбо да я погледнат....
Според Юнитрейдци, не била за смяна, трябвало да се "почисти" :
Предлагат ми нова за 2000 лв. което не подлежи на коментар. т.е. няма да стане...
Благодаря предварително.
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мойта турбинка я почистиха на Околоврустното сервиз Реал турбо
www.realturbo.net
струва към 20 лв ако не се лъжа. Ефекта е много добър
www.realturbo.net
струва към 20 лв ако не се лъжа. Ефекта е много добър
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Процедурата по почистването е около 20 мин. Но работят само на свалено турбо. Юнитрейд вземат 100 лв монтаж/демонтаж на турбина.
С проблема се диагностицира със закачалка (уред който се връзва към комп на автомобила) и показва някакво налягане. Има и клапан който регулира това налягане (N75) но закачалката си казва ако проблема е в него. В юнито са го видяли това и високо налягане и затова са ти казали да идеш да си почистиш турбото.
С проблема се диагностицира със закачалка (уред който се връзва към комп на автомобила) и показва някакво налягане. Има и клапан който регулира това налягане (N75) но закачалката си казва ако проблема е в него. В юнито са го видяли това и високо налягане и затова са ти казали да идеш да си почистиш турбото.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 83 госта