как да стане по мошно TDI то ме

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Dragostinov
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

как да стане по мошно TDI то ме

Мнениеот Dragostinov » Вто 23 сеп 2008 0:31


имам питане един пич от форума ми каза че с моя двигател ALH 90 hp меже да стане 160-190 коня бих искал некои да ми каже как подробно и с колко паричи ще съм ви много благодарен голям ентосяст съм да си направа голфа благодаря предварително




Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Вто 23 сеп 2008 5:54


Единствения начин е да го смениш с двигател 160-190 к.с.... Някои хора конете ги нямат за нищо...
Чел съм по форумите, че с много зор, качествено чипосване, спортни джаджи хиляди по мотора извличат 100-110 к.с. максимално.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 23 сеп 2008 7:00




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Вто 23 сеп 2008 8:53


То хубаво , но колко ли ще издържи този мотор - колянов вал , бутала , лагери , сметнати за във пъти по-малък въртящ момент и натоварване :? .

Ако това не ни бърка - проекта е супер :) .


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 23 сеп 2008 8:59


Първо турбинката ще се пръсне ако не се смени! А ако се смени с по голяма ще замине мотора! Ненужен е целия замисъл! :roll:


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Вто 23 сеп 2008 14:07


Все си мисля, че повече си струва това :
http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topm ... f1=details
Отколкото да се пръскат 3 пъти повече пари и половин година време за кола-еднодневка....


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Вто 23 сеп 2008 16:54


galaboff написа:Все си мисля, че повече си струва това :
http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topm ... f1=details
Отколкото да се пръскат 3 пъти повече пари и половин година време за кола-еднодневка....


Тоя кошарник, колега незнам защо си го постнал. Това, ако изобщо върви си представям как ще харчи.

Темата, която ifidik е пуснал е много интересна и нещата, които колегата прави там са напълно реални и постижими. Крайният резултат е доста мощна ежедневна кола с напълно приемлив разход.

milmar написа:То хубаво , но колко ли ще издържи този мотор - колянов вал , бутала , лагери , сметнати за във пъти по-малък въртящ момент и натоварване ....
Трябва да се сменят дюзи, турбина, кулер, съединител и да се преправят ЕКУ-то и помпата, но карантията в двигателя си държи без проблеми, ако не се лъжа до към 200 коня.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 23 сеп 2008 18:13


колата на съфорумеца "kire tdi"с двигател ахф 110коня спокойно мога да твърдя,че е около 200коня(ако намерим съединител ,ще го видим на 5-ти),че идеята ми беше ,че това е ежедневна кола и мотора на тди се оказа доста по здрав отколкото очаквахме
Изображение


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 23 сеп 2008 19:13


По този въпрос има писано с тонове. Хайде да потърсиш малко!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 46 госта