Не исках да пускам нова тема, ако я счетнете за излишна, делкайте я....
Проблема ми е следния, имам една изгоряла свещ, която немога да развия за да я сменя, май се е поизпекла и ме е страх да я напъвам за да не я скъсам, че тогава ще стане весело, имали ли сте подобен проблем и ако сте го решили, как сте го направили? Днес ми дадоха съвет да пробвам със замразяваш спрей, но и все пак кажете и вие нещо по въпроса.
Съвети за развиване на изгоряла свещ?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Здрав ключ , подходящ чук и много внимание
Би трябвало с рязко , но не прекалено силно почукване върху ключа да тръгне . Пробвай да капнеш спирачна течност .
Едит : колегата ме изпревари
.... според мен дъгото рамо не е подходящо в случая 

Би трябвало с рязко , но не прекалено силно почукване върху ключа да тръгне . Пробвай да капнеш спирачна течност .
rosen79 написа:.....намери по дълго рамо с което да я отвиваш....
Едит : колегата ме изпревари


- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
niks76 написа:взема се ШЕСТОГРАМЕН здрав клю4 и на загрял двигател, свещта ще се развие-без по4уквания
Точно с такъв ключ пробвах....но колега, поправи ме ако греша, но според мен на загрял двигател, сякаш имам по-малко шансове, при високи температури метала се разширява и в случая става като заварка...по пътя на логиката

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
tih написа:niks76 написа:взема се ШЕСТОГРАМЕН здрав клю4 и на загрял двигател, свещта ще се развие-без по4уквания
Точно с такъв ключ пробвах.....
Най- вероятно си ползвал звеза (от Техномаркет



