Трудно палене сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
viko07
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 4:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Трудно палене сутрин

Мнениеот viko07 » Чет 02 окт 2008 2:11


Здравеите колеги, карам венто 1.9ТДИ, 90 к.с. 94 г., 1Z двигател. Последните дни когато температурите паднаха около 7 до 10 градуса сутринта колата започна да пали трудно. При тези температури свещите не подгряваха и имаше доста въртене на стартера докато запали. В последствие се вижда да изпши доста. Колата държи точно 900 оборота и ми се струва че двигателя доста тресе и е мнго шумен. Чудя се дали да не я карам за центровка. Ако някой може да помогне и има идея, благодаря предварително.




Потребителски аватар
magician
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот magician » Чет 02 окт 2008 9:28


Не мисля, че е за центровка...
По-добре провери свещите, ако са здрави всички, провери релето и виж за някакъв предпазител...Съжалявам, но не знам кое къде се намира на Вентото.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 02 окт 2008 9:33


Не би трябвало да е от е свещите те греят под 5С. Ако на 1з е същия проблем като на повечето АФН е добре да се търси :
- Стартер;
- Акумулатор;
- Температурен датчик;
- Прекодиране към ауто скорости;
- Филтър;

- Търсачката


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Чет 02 окт 2008 12:00


Виж първо центровката. Какъв цвят е пушека, който изпушва?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 02 окт 2008 12:27


В интеререс на истината аз до сега не съм видял дизел с директно впръскване, когато е студен да изпуши черно.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 02 окт 2008 15:51


моя като е студен ми прави впечатление че пуши синкаво несам сигорен че така трябва


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Пет 03 окт 2008 22:07


И аз имах такъв проблем , но го реших така:
При съпротивление 3.9 килоома на температурния датчик включва подгряването, а при 10 градуса на мотора то е 3,3 килоома. Затова с едно реле за време добавям /при контакт за около 20 секунди/ 1 килоом съпротивление към датчика -> компютъра си мисли че е с около 5 градуса по-студено и включва подграването. Така си подгрява при температури под 10 градуса, а не както му е заложено - под 5 градуса, и нямам никакви проблеми с паленето.
Ако не ти се занимава с релета, просто срежи единия кабел на температурния датчик и там сложи съпротивлението, а пък на пролет го махни, като станат температурите сутрин над 10-15 градуса.
Така е с коли на по 10-15 години и над 200000км - иска побългаряване.


viko07
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 4:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот viko07 » Пет 10 окт 2008 17:24


Колеги оправихме проблема. Изцентриха колата отново, с 2 градуса била мръднала центровката. Засега няма проблеми и се усети голяма разлика във вървежа.


Потребителски аватар
passat_1.6TdI
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот passat_1.6TdI » Чет 30 окт 2008 18:58


Колега да знаеш че някой път тресе и когато имаш изгорели свещи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: paagrio, tdi fen и 48 госта