да питам за съвет за избор на поло 1,9 D 1995/1996г

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

да питам за съвет за избор на поло 1,9 D 1995/1996г

Мнениеот vladko1001 » Пет 26 дек 2008 11:09


искам да сменя сегашното си поло /AAU 1043/ пълно с датчици и електроника /и с две ел. бензинови помпи :x / с дизелово...
като чета из нета май само 1,9D /поло класик1995-6/ мотора е с най-малко електроника "около" него...с две релета на кръст :D

да питам и какъв е реалният разход този модел...
благодаря предварително на колегите за отговорите
.




Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 26 дек 2008 11:14


Ако си мислиш че това дизелово поло е безкахърно--жестоко се лъжеш.
Чести проблеми с помпата,чести проблеми с паленето топла,голям,незаслужено голям разход около 7-8 в зависимост от града и трафика,проблеми с маховика,ако е и с климатик,просто е мъка карането когато е включен.
Насочи се към ТДИ.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пет 26 дек 2008 20:14


здравей :D
значи колегата по - горе ти е обяснил какви са слабите места на тези полота ако се наложи смяна на съединителя заедно с маховика излиза около 1000 лева а самото поло струва 3000 лв :(
също както е писал и колегата ако има климатик и най - вероятно е дослагван има една ролка дето опъва ремъка и тя се държи на някакъв прът или нещо такова и струва един кашон пари и тя
а за разхода понеже имам такова поло на мен ми гори лятото 5 - 5,5 а зимата 6 някъде та от разхода съм доволен :D


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ако е без климатик ,разхода извън града може ли да падне до

Мнениеот vladko1001 » Съб 27 дек 2008 10:16


ако е без климатик ,разхода извън града може ли да падне до 4л?


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Re: ако е без климатик ,разхода извън града може ли да падне

Мнениеот tisho_tch » Съб 27 дек 2008 10:44


vladko1001 написа:ако е без климатик ,разхода извън града може ли да падне до 4л?


Вярно е! Общо взето не се чупи по често от останалите коли но частите наистина са скъпички и затова иска хубава подръжка, лично аз не съжалявам че карам такова!


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 27 дек 2008 11:03


Колега,още веднъж те съветвам да се насочиш към ТДИ.
Преди 2-3 години майка ми имаше такова поло 1.9Д АЕФ двигател---еми аз като млад човек не мога да кажа нищо хубаво за тая кола.
Нормално е който кара в момента такова да си го хвали,но до момента в който се качи в ТДИ и види неговите плюсове.
А повярвай ми голяма разлика в поддръжката между 1.9Д и 1.9ТДИ няма,стига да си избрал читаво ТДИ и турбината за лош късмет да не ти сдаде багажа на втория ден.


Потребителски аватар
lluubboo
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 13:23
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lluubboo » Съб 27 дек 2008 11:14


Моето две години го засичам до морето и обратно.Миналата година ми даде 4,46 а тая 4,51 разход на 100 при скорост 100-120 където е възможно,разбира се.


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

да питам и за polo variant SDI внос от UK

Мнениеот vladko1001 » Съб 27 дек 2008 12:48


предлагат ми много евтино полото но с ДЕСЕН волан...
има ли смисъл от това?
някой от колегите знае ли къде се сменя комплект "геврека"

този модел е пълен с електроника май...


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 27 дек 2008 13:48


Охооо,и с десен волан--няма смисъл
Много пари,труд и нерви струва местенето,защото не е само до волана и педалите работата.
Потърси с търсачката,но аз лично те съветвам да се откажеш.
Особено пък за поло от тея години въобще не си струва.


yotov_uktc
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 09 ное 2008 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

за полото

Мнениеот yotov_uktc » Вто 06 яну 2009 1:17


незнам защо но колегата по горе стабилно плюе по тоя модел...аз лично нямам никакви опалквания...
относно 1000-та лева за съединител това се отнася за опраделен модел забравих как му викаха..моето например е с обикновен съединител който струва колкото на тате на голф двойката...
и ремонта на климатика бил маса пари МА АКО Е ДОБАВЯН...ми гледай да не е добавян :lol: елементарно...
за тди-то нз дали е по добре но определено има поне 20 неща повече които могат да се прецакат(отвори капака на едно 1.9д и на едно тди :wink: )...също така гори повече...
и последно относто вървенето...не мисля че на това купе е разумно да се дига повече от 180(което 1.9 д може)а и на светофарите ускорява прилично...това беше от мен...успех при покупката :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 яну 2009 8:48


Търси СДИ или ТДИ /на второто имаш се грижиш за турбина ама и вървежа е друг при същия разход/ защото са с директно впръскване е и разхода е 1-3 на 100 км. литра надолу.Обръщането на волан на Поло е безмислено като се има предвид ,че цената им е по 4к лева - за волана изобщо ако тръгнеш го правиш няма да ти легне по-малко от 1000-1500 и то при зимане на части от морга /е освен ако не си ентусиаст да сменяш саде табло и кормило +фарове/.


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Fen » Вто 06 яну 2009 11:10


Колега щом търсиш двигател без електроника мисля, че е по - удачно да търсиш 1Y двигателя. Само, че на Поло Класик май не се слага. СДИ мотора също е с електронна помпа, има и комп. и т.н., т.е имаш пак електроника. Ако не държиш да е точно VW можеш да си вземеш Сеат Кордоба, купето е едно към едно същото с Полото и 1Y двигателя е често срещан. Съединителя му (Закс) струва 250 лв. и смяната му е към 100-на лв. (сменях преди 1 мес.). Тук няма да имаш проблеми с маховик и всички неща описани по - горе. Ако се спреш на този вариант гледай колата да е 96 или нагоре като година, по-качествено правят ламарината. Като разход .... какво да ти кажа .. зависи от 1000 неща, но при спокойно каране градско е някъде 6-7, извънградско може да падне и до 4 - 4.3 (ако имаш нерви да караш с 80 - 90), иначе е средно около 5.


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот vladko1001 » Вто 06 яну 2009 19:43


благодарско на колегите за отговора-особено последния :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 21 госта