Знам че ще ме посъветвате да потърся с търсачката но не_мога да се оправя с нея намирам доста теми но не намирам точно моя проблем никъде.Значи проблема ми е такъв паля колата навъртам някъде около 5-6 километра и нещо почва да придърпва губи мощност и така постепенно изгубва мощност на цяло и така докато не я оставя да изстине няколко часа 3-4 или повече и пак същото нещо пак 5-6 килиметра и пак се повтаря,първия път мислех че е запушен филтъра и го смених но се оказа че не е от това и пак се повтаря процедурата.Искам да попитам и за още нещо което ми казаха че се казва агеер та от него излиза масло и въпроса ми е ако го сменя дали няма да почне пак да хвърля масло от там,имали някаква причина това да хвърля масло.Предварително благодаря на всички.
забравих да спомена автомобила Пасат 2001 1,9 TDI 131 кончета
Казва се EGR.
mod edit: gr_kanev
Губене на моЩност :( - проблема е решен
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Губене на моЩност :( - проблема е решен
Последна промяна от oppaaa на Съб 08 ное 2008 17:34, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Ами значи още малко пояснения,когато изгуби мошност не пуши и не святка никакво лампа и компа нищо не показва,не съм я закачил още понеже тук в свиленград няма много качествени майстори а и исках да чуя вашето мнение за да съм малко наясно,като ида на майстор да не почне да ме кара да сменяма на ред каквото му дойде на акъла.Едно питане към колегата Re5Pec7 твоята постоянно ли го прави или като моята кото мине извесно разтояние,вчера я натиснах тук до едно село 3-4 километра и няма проблем 180 и обърнах обратно но в момента които влезнах в града пок изгубихме мошност и за това го свързвам с загряването?А дали не е нещо от ESP-то той нали има функция да спъва двигатела
- ivaylomihaylov
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 12 дек 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
...
един познат си беше докарал астрата с подобен проблем,със сменен нов горивен филтър и като я понастъпиш за 2-3 км и почва да придръпва и да загасва.това е в следва от събрана мизерия в резервара,а оттам малък дебит-когато се напълни филтъра върви,а когато я настъпиш и спира.едно шишенце с нафта и се пробва.поне може да се изключи горивната система като проблем.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
ATD написа:На VAG COM закачване и после коментарите. А сега гадаене на БОБ а и не описва добре проблема ? Придърпва ли ? Забива и влиза в сервизен режим ли ? Забива и след това работи и т.н. варианти много.![]()
Диагностика.
ами колоко подробно да го опиша проблема,ставам сутрин качвам се паля и се изтрелвам без никви проблеми и след 3-4 килиметра започва да забива но не и да гасне просто и пада мошноста като е на място се форсира без проблем двигатела си работи нормално но като тръгнеш се осешта че под капака не са 130 кончета а примерно 50,а след като престои(угасена) няколко часа качвам се и се изтрелвам,върви та се къса но след няколко километра ,пак почва да се спъва това трае около 3-4 минути и остава на цяло без мошност до къто не я оставя да истине няколко часа
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Ами при мен проблема беше следния: Карам 10тина километра и после се усеща придърпване и загуба на мощност (педала до края, а реакция от колата никаква). Като изключа от скорост колата изгасва. После като я запаля се получава същата ситуация - 10тина километра, губи мощност гасне. Оказа се, че гуменото маркуче след горивния филтър беше спукано и като го смених проблема изчезна.
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ами при мен проблема беше следния: Карам 10тина километра и после се усеща придърпване и загуба на мощност (педала до края, а реакция от колата никаква). Като изключа от скорост колата изгасва. После като я запаля се получава същата ситуация - 10тина километра, губи мощност гасне. Оказа се, че гуменото маркуче след горивния филтър беше спукано и като го смених проблема изчезна.
Значи....ако проблема при теб е на 1.6д не важи за случая!Колегата пита за 1.9ТДИ ПД

Колега, меткай се на пасатора и бегай при Мишо в Харманли, след като не си доволен от Свиленградските майстори. Ако и от него не си доволен, отивай в Минерала - Хасково.
Да не би да става въпрос за един сив Пасат, с обратна дирекция (внос от Англия)?
И случайно да не си с автоматична скоростна кутия?
Да не би да става въпрос за един сив Пасат, с обратна дирекция (внос от Англия)?
И случайно да не си с автоматична скоростна кутия?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 64 госта