Колеги, утре ще гледаме за едно приятелче пасат ТДИ 110кс. Имам ваг ком и освен да го проверя за евентулни записани грешки и стойностите на турбината, какво друга да погледна за да сме сигуурни че двг. е ОК?
П.П. понеже колата е извън софия и там не познаваме майстори за това се налага аз да се занимавам...
диагностика с ВАГ КОМ
Яко в лютеницата до последна предавка на магистралата - прави ли над 190 значи:
- дебитомера си бачка
- прави си налягане турбото
- помпата е читава все още
С вак-кома някой може да гледа дали все пак налягането е 1900 милибара от 2000 до 4500 оборота - но това се гледа докато я ръчкаш на 3та,4та,5та а не намясто. Може да се погледне дали "idle speed smooth running adjustments" канал 013 за да видите дали дюзите са ок.
Стрелката за температура на водата седи по средата и немърда ама грам дори и с 200 да караш.
И в страничното огледало нетрябва да виждаш грам пушек - пушека се появавя ако има проблем или ако е чипната. Ако налягането по ваг-кома е 2150-2200 то колата е чипната и нормално да припушва
Това е от мен.
Прочети и това - http://auto-pz.com/viewtopic.php?t=297
- дебитомера си бачка
- прави си налягане турбото
- помпата е читава все още
С вак-кома някой може да гледа дали все пак налягането е 1900 милибара от 2000 до 4500 оборота - но това се гледа докато я ръчкаш на 3та,4та,5та а не намясто. Може да се погледне дали "idle speed smooth running adjustments" канал 013 за да видите дали дюзите са ок.
Стрелката за температура на водата седи по средата и немърда ама грам дори и с 200 да караш.
И в страничното огледало нетрябва да виждаш грам пушек - пушека се появавя ако има проблем или ако е чипната. Ако налягането по ваг-кома е 2150-2200 то колата е чипната и нормално да припушва

Това е от мен.
Прочети и това - http://auto-pz.com/viewtopic.php?t=297
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Даскала™ и 78 госта