ако може да ми помогнете със следното: някой да ми каже, ама със сигурност, къде се намира релето за подгряване на свещите при Голф 3 1.9 ТД 1995 г., ААЗ? Тук един майстор в Пазарджик се съмнявал, да не е при бушоните, под таблото, само че това, както казват други, се явява електронен блок или нещо от рода, който управлява релето. А релето? Къде е релето? Търсим реле
Подгряващо реле за Голф 3 1.9 ТД - местоположение?
- sp_74
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Подгряващо реле за Голф 3 1.9 ТД - местоположение?
Колеги здравейте,
ако може да ми помогнете със следното: някой да ми каже, ама със сигурност, къде се намира релето за подгряване на свещите при Голф 3 1.9 ТД 1995 г., ААЗ? Тук един майстор в Пазарджик се съмнявал, да не е при бушоните, под таблото, само че това, както казват други, се явява електронен блок или нещо от рода, който управлява релето. А релето? Къде е релето? Търсим реле
ако може да ми помогнете със следното: някой да ми каже, ама със сигурност, къде се намира релето за подгряване на свещите при Голф 3 1.9 ТД 1995 г., ААЗ? Тук един майстор в Пазарджик се съмнявал, да не е при бушоните, под таблото, само че това, както казват други, се явява електронен блок или нещо от рода, който управлява релето. А релето? Къде е релето? Търсим реле
- sp_74
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
За релето
Благодаря, колега. Просто искам да го проверя дали е изправно, че наскоро пак сменях свещи и искам да съм сигурен, че е здраво. А разни льольовци не могат да ми го открият кое точно е. Това е.
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Имай в предвид че ако ти е правена някаква рационализция (а те на повечкото им се налага) за паленето когато си топъл може да ти гори свещите.
Ако темп.датчик е прекъснат (така решават проблема за да пали топла) след контак лампата святка, след малко гасне но след запалване на колата свещите се вкл пак(без да свети лампа) и не гаснат - греят постоянно.
Ако темп.датчик е прекъснат (така решават проблема за да пали топла) след контак лампата святка, след малко гасне но след запалване на колата свещите се вкл пак(без да свети лампа) и не гаснат - греят постоянно.
- sp_74
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Ясно
Колега, пак благодаря! Ако попадна на подходящия майстор, ще му съобщя да провери и това нещо. Колата съм я докарал преди година, от Германия, от Лайпциг. Според теб дали е възможно и там да са се отракали и да правят такива рационализации, или това е характерна черта само за нашите ширини
Така, повече от любопитство, ти искам мнението, а и на други, де, ако решат да се включат. Със здраве!
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Не знам от къде и как ти е дошла колата колега. Не знам и дали отвънка ги правят тези неща, но тук в БГ са налице.
Един познат от Бургас има поло и е ходил по майстори и му казали, след като разбрали че свещите греят постоянно като запали, че проблема е в модула и струва около 700 лв
След като я прегледах и видях че не идва сигнал от Т датчик на този модул. Точно на самата букса на датчика беше прекъснат и изолиран единия проводник. Иначе няма палене като е топла ако не се вкл свещите.
Един познат от Бургас има поло и е ходил по майстори и му казали, след като разбрали че свещите греят постоянно като запали, че проблема е в модула и струва около 700 лв
След като я прегледах и видях че не идва сигнал от Т датчик на този модул. Точно на самата букса на датчика беше прекъснат и изолиран единия проводник. Иначе няма палене като е топла ако не се вкл свещите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony, Google [Bot], tdi fen, Volkswangel и 105 госта