Здравейте
Поне съм се ориентирал към Голф PD 131к.с. и искам да попитам - вярно ли е твърдението ,че ако се развали едната помпа-дюза се сменявали и четирите? и колко струва едната ориентировъчно?
Съжалявам ако го има в някоя тема,но не успях да намеря...
благодаря предварително
mod edit: dobrin
Помпа-дюзи на Голф PD 131к.с.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Проблема по-скоро е не че не може да се смени само едната дюза,а че не може лесно да се определи коя е за смяна.Аз поне незнам в БГ някой сервиз да има стенд за помпа-дюзи--струва маса пари и винаги е по-лесно да се сменят всичките,отколкото да се рови по въпроса.
За цената--- от 1150 до 1300 лева за едната /цени от миналата година,може и да са паднали малко вече/,ако върнеш старата за рециклаж---150 лева отстъпка.
Ето и какво представлявя самата дюза:
1--механично управление на дюзата---от гърбици на разпределителния вал
2--букса за електронно управление на момента на впръскване
3--разпръсквач
4--на снимката не се вижда добре,но тук някъде има едно малко отворче,през което дюзата се захранва с нафта от общата шина на горивото.Много е важна регулировката на този отвор.
А ето къде стоят:
[/img]
За цената--- от 1150 до 1300 лева за едната /цени от миналата година,може и да са паднали малко вече/,ако върнеш старата за рециклаж---150 лева отстъпка.
Ето и какво представлявя самата дюза:
1--механично управление на дюзата---от гърбици на разпределителния вал
2--букса за електронно управление на момента на впръскване
3--разпръсквач
4--на снимката не се вижда добре,но тук някъде има едно малко отворче,през което дюзата се захранва с нафта от общата шина на горивото.Много е важна регулировката на този отвор.
А ето къде стоят:
[/img]
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 8%E7%E5%EB
Няма проблем, надявам се колегата да помогне
Няма проблем, надявам се колегата да помогне
Re: Помпа-дюзи на Голф PD 131к.с.
kiki1 написа:Здравейте
Поне съм се ориентирал към Голф PD 131к.с. и искам да попитам - вярно ли е твърдението ,че ако се развали едната помпа-дюза се сменявали и четирите? и колко струва едната ориентировъчно?
Съжалявам ако го има в някоя тема,но не успях да намеря...
благодаря предварително
mod edit: dobrin
Зависи от майстора - сервиза. Според мен е глупаво и прекалено скъпо струващо (ако това са реалните цени в момента), да се сменят всичките на един път при евентуален проблем с една или няколко от тях. Това че на майсторите им е по-лесно по този начин и нейм дреме, щото парите не излизат от техния джоб, незначи че това е единственият начин.
Колега, след като си решил да скачаш в клуба на ПД, скачай смело стига да си набелязал нещо читаво, ще останеш много приятно изненадан. Карай си колата с хубава нафта, а не с някви евтини баркочи, обслужвай си я на 10000км с хубаво масълце и консумативи и няма да имаш грижи.
Ако досега ПД моторите се смятаха за почти недостижим лукс за средно статистическия Българин, то много скоро нещата ще се променят и то драстично, след излизането на Golf 6 и common rail двигателите . Колкото по масово навлиза една технология в бита на обикновения човек, толкова по-евтина става тя.
- D_R_M
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 10:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Скъпа е като цена помпата-дюза и си заслужава човек да се потруди и да разбере причината за това коя дюза е повредена.
По електриката се мери съпротивлението на електрмагнитния клапан и дали изолацията е здрава. Другият начин е с осцилоскоп се вижда кривата на тока през всяка дюза и се дава заключение.
Следващия тест е димност на газовете - при изключване на дюзите една по една се мери димността и се диагностицира /дава заключение/ за работата на всяка дюза.
Естествено се сменя само повредената дюза при необходимост.
Доколкото разбрах ремонт на дюзите и калибровка става само в специализирани лаборатории - работата там е "много тънка".
По електриката се мери съпротивлението на електрмагнитния клапан и дали изолацията е здрава. Другият начин е с осцилоскоп се вижда кривата на тока през всяка дюза и се дава заключение.
Следващия тест е димност на газовете - при изключване на дюзите една по една се мери димността и се диагностицира /дава заключение/ за работата на всяка дюза.
Естествено се сменя само повредената дюза при необходимост.
Доколкото разбрах ремонт на дюзите и калибровка става само в специализирани лаборатории - работата там е "много тънка".
Re: Помпа-дюзи на Голф PD 131к.с.
Благодаря ви за отговорите.А какво друго може да ме изненада неприято освен турбината евентуално-по двигатела имам в предвид?
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помпа-дюзи на Голф PD 131к.с.
kiki1 написа:Благодаря ви за отговорите.А какво друго може да ме изненада неприято освен турбината евентуално-по двигатела имам в предвид?
Демферен маховик. Пак цена около и над 1000 лв за тази част. Чипнат мотор помпа-дюза върви изключително много, при учудващо нисък разход на гориво. За съжаление дюзи, турбина и маховик са все части, които има вероятност да се повредят и са все скъпички. Ако намериш читав автомобил и го поддържаш добре имаш пълната вероятност само да сипваш хубава нафта и да караш безпроблемно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта