
Blow Off за дизел
- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Blow Off за дизел
Става въпрос за Пасат Б4 дизел 110коня. Ще има ли смисъл да се сложи и най- вече ще се чува ли свистене?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Blow Off за дизел
практически не можеш да сложиш защото нямаш дросел
винаги ще се намери начин да се сложи.. но както казах по-горе.. нямаш дросел
винаги ще се намери начин да се сложи.. но както казах по-горе.. нямаш дросел

- Insect
- Мнения: 1602
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 23:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Blow Off за дизел
а Голф 5 тфи има ли ? или изобщо има ли смисъл да се слага? Изключваме свистенето.
- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Blow Off за дизел
Добре тогава може ли да се сложи дросел и някаква ориентировъчна цена може ли да ми кажеш Визоре 

- bomber
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Софията
Re: Blow Off за дизел
нямаше ли колеги с дизели и такива клапани 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Blow Off за дизел
блоуофа предпазва турбината от бакпрешър (бекпрешър = лошо нещо) .. съмнява ме голф5 тфи да няма блоуофф.. просто сигурно го връща обратно след дросела евентуално .. за да не го изпуска в атмосферата
абе.. за кво си играха програмистите да правят търсачки и да я слагат долу и всякакви такива неща ?
viewtopic.php?t=81643&highlight=
мале като прочетох в тая тема колко глупости пише ми стана лошо

сега
давам пример с блоуоф-а с който съм аз
това е фабричния на 1.8т бошовския .. продават се за по 15лв из тунинг.бг а на мене ми го подари колегата със супърб-а за което съм му благодарен
той представлява следното:
1 вакум отгоре
вход и изход за въздуха
следете ми мисълта защото тя е доста трудна и ще я обясня по кофти начин
кво да направя просто момче съм
имаме надув..
дросела се затваря и тогава двигателя започва да работи на вакум
имаме лява и дясна страна на дросела (да предположим)
лявата страна е след дросела (към двигателя)
дясната е преди дросела (откъм турбото)
дросела се затваря
обаче турбината има инерция и продължава да засилва въздуха, който отива до дросела и като няма откъде да мине за да го нагнети в двигателя се връща обратно към лопатките на турбината.. става ви ясно като турбината върти на една страна а тоя въздух тръгне да я върти на друга какво става с лопатките и ос-та
та
това налягане трябва някъде да отиде.. някъде (навсякъде) но не и да стои в тези тръби
блоуофа се слага преди дросела (откъм турбото или така наречената от мен дясна страна), а вакумчето след него
когато двигателя създаде вакум при затворен дросел този вакум минава през всички вакумчета и започва да "смуче" от тях
както и от нашето прословуто вакумче.. от там продължава да смуче от блоуоф-а
вътре блоуоф-а има една мембранка която това вакумче издърпва нагоре и по този начин отваря клапата на блоуофа и резултата е ССссссссссссссссссссс
обаче.. когато налягането преди и след дросела (лява и дясна страна) е еднакво става следното:
има вакуум преди дросела.. дросела е леко отворен.. и има същия вакум и след дросела.. изравнени са
тогава вамумчето дърпа мембранката.. но от долната страна на блоуофа мембранката също е дърпана от същия вакум
при надув.. същата работа.. отгоре бута.. отдолу също
от дизели ГРАМ не чаткам.. за това вие си направете сметката как може това да бъде реализирано
П.П. не казвам,че съм прав за горе написаното! да не изкочат експертите и да ме накажат лошо
Така.. след кратко прочитане разбрах как става философията при дизелите
Надявам се да съм бил полезен..
сиреч.. има .. само трябва да се изръсите 200-300лв/$ за него
абе.. за кво си играха програмистите да правят търсачки и да я слагат долу и всякакви такива неща ?
viewtopic.php?t=81643&highlight=
мале като прочетох в тая тема колко глупости пише ми стана лошо



apchih написа:Сложих го, ефект 0. Изсъска 1 път ама набих оборотомера до към 4000 и толкоз. Явно налягането не е достатъчно силно, срязах малко пружината за да няма такова съпротивление и пак нулев ефект. Да не би да има някъде вече сложен заводски разтоварващ клапан който да трябва да се изолира?
сега
давам пример с блоуоф-а с който съм аз
това е фабричния на 1.8т бошовския .. продават се за по 15лв из тунинг.бг а на мене ми го подари колегата със супърб-а за което съм му благодарен
той представлява следното:
1 вакум отгоре
вход и изход за въздуха
следете ми мисълта защото тя е доста трудна и ще я обясня по кофти начин

имаме надув..
дросела се затваря и тогава двигателя започва да работи на вакум
имаме лява и дясна страна на дросела (да предположим)
лявата страна е след дросела (към двигателя)
дясната е преди дросела (откъм турбото)
дросела се затваря
обаче турбината има инерция и продължава да засилва въздуха, който отива до дросела и като няма откъде да мине за да го нагнети в двигателя се връща обратно към лопатките на турбината.. става ви ясно като турбината върти на една страна а тоя въздух тръгне да я върти на друга какво става с лопатките и ос-та
та
това налягане трябва някъде да отиде.. някъде (навсякъде) но не и да стои в тези тръби
блоуофа се слага преди дросела (откъм турбото или така наречената от мен дясна страна), а вакумчето след него
когато двигателя създаде вакум при затворен дросел този вакум минава през всички вакумчета и започва да "смуче" от тях
както и от нашето прословуто вакумче.. от там продължава да смуче от блоуоф-а
вътре блоуоф-а има една мембранка която това вакумче издърпва нагоре и по този начин отваря клапата на блоуофа и резултата е ССссссссссссссссссссс
обаче.. когато налягането преди и след дросела (лява и дясна страна) е еднакво става следното:
има вакуум преди дросела.. дросела е леко отворен.. и има същия вакум и след дросела.. изравнени са
тогава вамумчето дърпа мембранката.. но от долната страна на блоуофа мембранката също е дърпана от същия вакум
при надув.. същата работа.. отгоре бута.. отдолу също

от дизели ГРАМ не чаткам.. за това вие си направете сметката как може това да бъде реализирано
П.П. не казвам,че съм прав за горе написаното! да не изкочат експертите и да ме накажат лошо

Така.. след кратко прочитане разбрах как става философията при дизелите
The controlling of the Blow Offs is made not as with the petrol engine by means of the butterfly valve, but by a sensor at the accelerotor pedal and a single solenoid valve. This makes it possible for the same "HISSING" sound with the gas removal to have, as from Ralley vehicles or from the film "The admits nearly of and The Furious".
Надявам се да съм бил полезен..
сиреч.. има .. само трябва да се изръсите 200-300лв/$ за него

- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Blow Off за дизел
Vizor написа:
Така.. след кратко прочитане разбрах как става философията при дизелитеThe controlling of the Blow Offs is made not as with the petrol engine by means of the butterfly valve, but by a sensor at the accelerotor pedal and a single solenoid valve. This makes it possible for the same "HISSING" sound with the gas removal to have, as from Ralley vehicles or from the film "The admits nearly of and The Furious".
Надявам се да съм бил полезен..
сиреч.. има .. само трябва да се изръсите 200-300лв/$ за него
Някаква идея от къде да го взема този соленоиден клапан който да създава вакуум, щот намирам само такива за тромби които само духат така да се каже.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Blow Off за дизел
клапана е най обикновен клапан от газова уредба,а вакум си имаш от вакумпомпата.разликата при дизела е ,че се монтира бутон на педала на газта ,който управлява клапана
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Blow Off за дизел
моя на бравото си работи супер
и като цяло общата цена не надхвьрля 100лв заедно сьс всичко монтирано
незнам ако направя клип дали пак няма да се приеме като реклама
но при необходимост ще направя
и като цяло общата цена не надхвьрля 100лв заедно сьс всичко монтирано
незнам ако направя клип дали пак няма да се приеме като реклама

но при необходимост ще направя
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Blow Off за дизел
Обясни как се прави за да си го направи колегата (акто намекна ифидик) кажи му от къде да си вземе частите и да му излезе под 100 лева и може и някое техническо пояснение както направи визора после едно клипче за да с евиди че работи и в краен случай можеи да не изглежда като реклама.
иначе сам добре предположи че ше изглежда като реклама в предов
"аз на моя фият имам сам съм си го правил и на теб 100 лева ше ти излезе, ето и клипче да видиш че работи. В темата информация кое как с еправи няма да пиша щото съм много зает с работа да слагам такива клапанчета на клиенти"
дай го по колегиялно човека мераклия изглежда иска да му съска
Колега напстер да ти кажа честно напълно безмислено е. Ако искаш да си направиш дизела да е спорен звяр направи го, ама да му сложиш клапан да съска като 400 коня бензинов турбо звяр а всъщност да е дизелче ....по скоро смешно изглежда. Факт е че такъв клапан е само за шоу и нема икакъв смисъл да се слага. А шоу ефекта е вс еедно да сложиш на 1.4 мотор 60 коня оригинален ремус за да ръмжи като Мустанг ....пак на нищо не идва.

иначе сам добре предположи че ше изглежда като реклама в предов
"аз на моя фият имам сам съм си го правил и на теб 100 лева ше ти излезе, ето и клипче да видиш че работи. В темата информация кое как с еправи няма да пиша щото съм много зает с работа да слагам такива клапанчета на клиенти"
дай го по колегиялно човека мераклия изглежда иска да му съска

Колега напстер да ти кажа честно напълно безмислено е. Ако искаш да си направиш дизела да е спорен звяр направи го, ама да му сложиш клапан да съска като 400 коня бензинов турбо звяр а всъщност да е дизелче ....по скоро смешно изглежда. Факт е че такъв клапан е само за шоу и нема икакъв смисъл да се слага. А шоу ефекта е вс еедно да сложиш на 1.4 мотор 60 коня оригинален ремус за да ръмжи като Мустанг ....пак на нищо не идва.


- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Blow Off за дизел
ifidik написа:клапана е най обикновен клапан от газова уредба,а вакум си имаш от вакумпомпата.разликата при дизела е ,че се монтира бутон на педала на газта ,който управлява клапана
Извинявам се за невежеството, но къде точно се намира вакумпомпата? (1.9 TDI AFN)
И ще бъде ли достатъчно силен този вакуум?
- vw_manqk
- Мнения: 1136
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Blow Off за дизел
Сижелявам за отклонението на темата но искам да попитам голфа ми е дизел,махнах катализатора и сложих спортно гърне и сега ми се чува по силно блоу оффа това възможно ли е да е от катализатора ? 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Blow Off за дизел
vw_manqk написа:Сижелявам за отклонението на темата но искам да попитам голфа ми е дизел,махнах катализатора и сложих спортно гърне и сега ми се чува по силно блоу оффа това възможно ли е да е от катализатора ?
пълни глупости
просто .. като не разбираш.. що се мешаш деба.. много ме е яд така
къв блоуоф ти се чува? като ти нямаш? ей това не го разбирам
айде спрете да спамите поне да направим една читава тема
- Insect
- Мнения: 1602
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 23:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Blow Off за дизел
Vizor написа:става ви ясно като турбината върти на една страна а тоя въздух тръгне да я върти на друга какво става с лопатките и ос-та
Предвид тия писания, да разбирам ли че е хубаво да има блоу офф, ефекта не е само ссс-кането

- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Blow Off за дизел
Клапана е сложен, сензорчето за педала на газта лесна работа, само някой да каже от къде да се вземе този магнетвентил (тези за газовите уредби не са ли само с по 1 вход и изход, а тук трябва да има 1 вход и 2 изхода) и на коя вакуумна магистрала да се сложи (ако от вакуум помпата, то къде се намира тя 1.9 TDI AFN)
Благодарско!