Проблем с паленето на PASSAT B5 1,9 TDI 116hp РЕШЕН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Проблем с паленето на PASSAT B5 1,9 TDI 116hp РЕШЕН

Мнениеот mimojef » Съб 08 ное 2008 0:16


Колеги, скоро си взех на старо Пасат, но имам проблем с паленето ! Значи.. Сутрин давам на контакт, на таблото ми премигва за момент лампата за подгрева и угасва след около секунда-две, изчаквам още малко за да изгаснат всички лампи по таблото и завъртам ключа. Колата не запалва веднага, а започва да припалва тъгадък-тъгадък-тъгадък-тъгадък задържам малко по-дълго на стартер и чак тогава заработват всички цилиндри. Веднага след това угасям, завъртам и пали от четвърт, но след изгасяне на двигателя, (било то топъл или не чак толкова) и изчакване 10-15 мин. пак се магарясва.
Проверих си свещите, имаше една изгоряла, смених я, но проблема си остана :( Направих проба с пробна лампа. Извадих кабела от едната свещ, пробвах с лампата и се оказа, че въпреки, че индикатора за подгрев примигва, по кабела няма ток.
Някой може ли да ми каже трябва ли това чудо да подгрява постоянно при всяко стартиране или подгревните свещи са само за сибирски температури !!! :shock
Има ли това нещо реле за подгрева и къде се намира то ?
Благодаря предварително!

Проблема с паленето е решен !!! :P 200 лв. и Всичко си е наред :banana Смених Уплътнителите на Дюзите и сега колата е Барут ! Пали от четвърт оборот.
Моля Заключете темата

Последна промяна от mimojef на Пон 02 фев 2009 18:14, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 08 ное 2008 0:31


Не търси проблема в свещите по това време а и особенно при ПД.
Насочи се към помпа в резервоара, и все пак я закачи на Вагком.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Съб 08 ное 2008 0:57


Andonov написа:Не търси проблема в свещите по това време а и особенно при ПД.
Насочи се към помпа в резервоара, и все пак я закачи на Вагком.


Хммм.... мислиш че не му достига гориво или връща горивото в резервоара както правеха навремето голф двойките като ги спреш на баир с муцуната на горе? Ако не подкачва достатъчно гориво не мислиш ли че това ще окаже влияние и на вървенето? Макар че като се замисля 2-3 пъти ми прави въртели и с вървенето! Като го напъна изведнъж забива и повече от 2000 оборота неще да вдигне. Изгасям го, веднага след това го паля и проблема се оправя. Ама според прочетеното тук във форума си мислех че това е от натрупване на грешки което го карало да преминава в некав предпазен режим. Закачах го на компютър, не показа никакви грешки(поне така ми каза майстора). Не съм много в час с тези компютри, но искам да попитам този ВАГКОМ нещо специално ли е или всичко що пасва на буксата до ръчната спирачка е ВАГКОМ? Дали това на което ми го закачиха в сервиза е бил прословутия ВАГКОМ за който всички в този форум говорят или е бил некав ДРУГКОМ който не може да покаже това което би показал истинския ВАГКОМ :?
Чак аз се обърках......... :!:


_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот _SUN_ » Съб 08 ное 2008 9:23


Усещам как некой от Модовете ще те резне като кисела краставица :lock:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Съб 08 ное 2008 10:24


За паленето има сигурно 20 теми. Намери си майстор, дето разбира от такива коли. Тоя проблем се диагностицира досадно трудно. Може да е помпа в резервоара, както ти е написал колегата, филтъра, клапана за обратната нафта, спукан маркуч, тандем помпа и не на последно място уплътненията на дюзите.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Нед 09 ное 2008 7:05


Нали се надявам тук да намеря някой разбирател, който да ми каже трябва ли свщите да подгряват дори и за секунда при положение, че индикатора на таблото светва. При мен лампата светва но ток до свещите не отива! Проблем ли е това или е нормално? Ако е нормално, кога подгряват, при каква температура.
Моля за някакво просветление :(


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Нед 09 ное 2008 9:20


На тези коли има предварително подгряване при температура на антифриза под 4 градуса, така че зимата ще разбереш имаш ли такъв проблем или не.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Пон 10 ное 2008 17:05


А има ли някакъв клапан в резервоара или някаде на друго място който да не позволява да се връща нафтата обратно в резервоара ??? Отворих си капачето отзад в багажника под което се намира сондата извадих двата маркуча и се оказа че в тях няма грам нафта !!! като дадох на контакт се чу едно бззззззттт... за около 2 сек. и от изходящата траба на резервоара потече гориво около 20-30 грама. съответно помпата работи. Но защо след престой от 15-20 мин. горивната магистрала започва да се изпразва???


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 10 ное 2008 20:44


mimojef написа:А има ли някакъв клапан в резервоара или някаде на друго място който да не позволява да се връща нафтата обратно в резервоара ??? Отворих си капачето отзад в багажника под което се намира сондата извадих двата маркуча и се оказа че в тях няма грам нафта !!! като дадох на контакт се чу едно бззззззттт... за около 2 сек. и от изходящата траба на резервоара потече гориво около 20-30 грама. съответно помпата работи. Но защо след престой от 15-20 мин. горивната магистрала започва да се изпразва???


Помпа не се проверява на звук - щом прави бззззззттт не значи, че си вдига необходимото налягане.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пон 10 ное 2008 21:22


Помпата я провери като откачиш маркуча при филтъра - трябва да излее за 2-3 секунди доста нафта, не 20-30 грама.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Вто 11 ное 2008 5:06


Ако откача маркуча при филтъра трябва няколко пъти да дам на контакт за да ми излезе гориво от там. Защото както казах като поседи малко явно връща горивото и маркуча се изпразва. За това питам дали няма некав клапан който да не позволява това да се случва? А и ако има проблем с помпата в резервоара няма ли това да окаже влияние и на вървенето? Като запали върви като съдран!


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 11 ное 2008 9:11


За да се връща нафтата в резервоара, значи ти смуче въздух от някъде. Огледай около филтъра - пробката отдолу дали е затегната, провери за течове под тандем помпата, скобите на маркучите дали са стегнати навсякъде. После идват трудните и скъпи варианти...


jas
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 19 фев 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jas » Вто 11 ное 2008 21:53


Прегледай този документ http://www.myarchive.us/richc/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf стр. 8-12.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Сря 12 ное 2008 6:43


Да наистина на схемата е дадено че има клапан против връщане на горибото след филтъра(Non-Return Valve) Това го гледах на същия документ ама преведен на руски. Обаче като погледна под капака .......... мамкаму не мога да го видя този клапан къде е! Зверя се по всички маркучи е няма и няма....


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Сря 12 ное 2008 9:33


На пасатите май по принцип не слагат такъв клапан.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта