регулиране на клапана за налягането на турбо за 1Z
- suspect79
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юни 2007 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елхово
регулиране на клапана за налягането на турбо за 1Z
незнам дали съм се изразил правилно в заглавието,но имам следния проблем-колата ми е Golf 1,9 TDI 1Z ,турбината ми не е с променлива геометрия.не ми вдига налягането което иска чипа и ми казаха че трябва да си натегна клапана,но не сам много наясно как става това.ще съм много благодарен ако някои ми даде пражилния савет.
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
А аз сега да попитам в на колегата темата , това цъкане какво точно представлява единичен звук "ЦЪК" от време на време все едно изстиват на баба ми буриите на печката
sorry за сравнението ама не мога да се сетя по друг начин.Същия звук се чува и на изгасен двигател.Чувал съм го и на други 1з.Това ли е звука на въпросния клапан?

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ДАНЧО написа:А аз сега да попитам в на колегата темата , това цъкане какво точно представлява единичен звук "ЦЪК" от време на време все едно изстиват на баба ми буриите на печкатаsorry за сравнението ама не мога да се сетя по друг начин.Същия звук се чува и на изгасен двигател.Чувал съм го и на други 1з.Това ли е звука на въпросния клапан?
Ми постоянно цъкане се чува.Дори на изгасен двигател, само на контакт да е пак трябва да цъка.
- suspect79
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юни 2007 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елхово
извинявам се на колегата,сетих се за кой клапан говори,но не става въпрос за него.въпросния клапан се намирал на самата турбина и имал пружина и нещо като шпилка с гайка.и ми казаха,че или пружината ми е омекнала или гайката ми е охлабена.трябвало да натегна тази гайка.но може и аз да не съм разбрал точно и за това питам тук ако може да получа по точно обяснение какъв точно е този клапан и как да натегна тази гайка.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ДАНЧО написа:Аз да ти кажа никакво цъкане не чувам само това единичното нали ви казвам и то е переодично не постоянно , цъкането силно ли е слабо ли е.Сранно ако не го чувам предполагам не е добре ?
Ми и аз съм така когато взех колата цъкаше постоянно сега ту цъка ту не цъка.Ми кво да ти кажа за тоя клапан има доста писано,и от това което съм чел съм разбрал,че ако този клапан не е уред скоро и турбината заминава.Бил някъде към 70-80лв и ще ида да си взема нов.По добре 70-80лв за клапана от колкото 400-500лв за турбина и клапан.А що се отнася до въпроса на колегата по-добре там не пипай,свържи се с колегата вентоман човека си разбира от тези работи иди при него и ще ти каже какво му е.
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
При мен пък никога не е цъкал , колата върви страхотно нямам никакви проблеми с нея , нито забива,нито гори повече.Онази вечер за първи път се качих на магистралата с нея , исках да я пробвам с 4 човека вдигнах 195 км/ч.Сега не ме упреквайте
беше за проба веднага след като го видях се кротнах на 120 130.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта