проблем с турбината на ТДИ 90к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mirkata_
Мнения: 121
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 18:16
Автомобил: Bmw
Двигател:

проблем с турбината на ТДИ 90к.с

Мнениеот mirkata_ » Чет 13 ное 2008 17:28


доста четох по тая тема в форума но да питам и аз,колата ми забиваше на 4-5 предавка при по високи обороти някаде на 3000-3500об. ходих на диагностика казаха ми че трябва да сменя клапана които е точно под чиста4ките не знам то4но как се казва маи е Н75 едно с мноо тръби4ки в него и теи.Смених го ,колата запо4на да върви много ама за около 2 дена,после се оказа 4е марку4а които излиза от турбото кум кулерра е спукан още от предния собственик,смених и него,оба4е забиването продулжава и като цяло колата няма същата динамика както преди.Кажете в какаво можв да е проблема.




Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Чет 13 ное 2008 18:06


След като си чел доста по темата да погледна малко по нагоре като Важна тема :?: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=78772&sid=0e3a4da684874f63d475bc0ca50be8ae
Може би зацапана геометрия на турбото. :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 51 госта