Ролки и ангренажен ремък Golf 4 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
franzy
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Ролки и ангренажен ремък Golf 4 TDI

Мнениеот franzy » Нед 26 окт 2008 18:45


Искам да разбера смяната на ролки на ангренажен ремък задължителна ли е,при смяна на ремъка?Понеже съм чувал че смяната на ролки е безмислена освен при мн голямо износване..
Също така имам познат които е карал колата си без да сменя ролки 250 000 км. без проблеми,но имам и познат който сменя ролки и след 2 седмици му изпушва едната....И кой ми гарантира че ако ги сменя няма да испушат на 2 месец,примерно ????
Та въпросът ми е налага ли се смяна на ролки????




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 26 окт 2008 19:11


Ми колега не е задължително,но е желателно.Ако искаш гаранция за качество си вземи оригинални ролки.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Ролки и агренажен ремък Golf 4 TDI

Мнениеот morfei1 » Нед 26 окт 2008 22:20


franzy написа:Искам да разбера смяната на ролки на агренажен ремък задължителна ли е,при смяна на ремъка?Понеже съм чувал че смяната на ролки е безмислена освен при мн голямо износване..
Също така имам познат които е карал колата си без да сменя ролки 250 000 км. без проблеми,но имам и познат който сменя ролки и след 2 седмици му изпушва едната....И кой ми гарантира че ако ги сменя няма да испушат на 2 месец,примерно ????
Та въпросът ми е налага ли се смяна на ролки????


Гаранция няма колега. Моли се да не стане белята, че тогава цената на ролките ще ти се вижда нищожна спрямо пораженията, които може да причинят.

По принцип, ролките се сменят, защото така и така се разглобява всичко, та... да не става два пъти работа, евентуално след определен брой километри, да се разсвири някоя ролка.

Също така се предполага, че щом ремъка е предвиден да изкара около 60000км., а ако е истински Немски, може да ги смяташ х 2 тези километри, се смята и, че живота на ролките е някъде там или поне така си мислят шофьорите, пък търговците нейм дреме. Те гледат да правят обороти.

Отделно, ако ти сменят ролките + ремъците в някой истински сервиз и хората сами си подбират консумативите, дават гаранция за определен брой километри, според зависи от сервиза.

Абе с няколко думи, не е задължително, но е препоръчително, ако искаш да бъдеш по-сигурен в колата си.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Нед 26 окт 2008 22:40


Обтяжната ролка я дават, че се сменя задължително с ремъка.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пон 27 окт 2008 8:07


Как да няма гаранция...купи си комплекта от фолксваген и ще видиш, че гаранцията за ангренажния е 2 години...иначе гаранция от на дядо митко сервиза няма...дори смятам следващият път като трябва да сменям да го направя там...за голф 3 цената е 180 лв комплекта с ролките и 70 лв труд + 2 години гаранция...като нищо не споменаха за изминати километри...а да това във Бургаското представителство не знам как седят нещата в София


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 27 окт 2008 8:58


stenly_m написа:Как да няма гаранция...купи си комплекта от фолксваген и ще видиш, че гаранцията за ангренажния е 2 години...иначе гаранция от на дядо митко сервиза няма...дори смятам следващият път като трябва да сменям да го направя там...за голф 3 цената е 180 лв комплекта с ролките и 70 лв труд + 2 години гаранция...като нищо не споменаха за изминати километри...а да това във Бургаското представителство не знам как седят нещата в София


Интересно.... :roll: те само тукашните сервизи на VW дават едни такива гаранции където да се чуди човек, а на всичкото отгоре и цените им са x2 защото 25 годишните им майсторчета са толкова навътре в нещата, че освен да заменят части с нови и то само ОРИГИНАЛНИ, за друго нестават.... :?. Какво значи 2 години? Има хора които за този период ще минат 20000 ~ 40000км, а има и такива, които за този период могат да стигнат до 100000 ~ 120000км. че и повече. Гаранция за ангренажен ремък на години, а не на километри, намен лично ми звучи смехотворно :lol: . Разбира се немеже и с един ремък човек да кара 20 години, защото се получава и явлението стареене на материала.

Колега неприемай това като заяждане, просто изказвам мнение относно "оторизираните фирмени BG сервизи" :beer


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пон 27 окт 2008 9:06


Ами възможна е тази гаранция, защото от приятел съм чувал, че има и ремъци които може да се кара с тях доста дълго време...в смисъл, че на един приятел му го сменяха на 60к и си беше като нов...ако е качествено защо да не може да изкара две години? колкото и да кара някой както казваш 100-120 к е кажи речи макс...не говоря за бакшиши и тираджии те са друга категория :) а и на чисто новите коли не се сменя ремъка на 60к доколкото съм запознат...плюс това гаранцията може да 2 години ако не се напраят 60 к км... затова, че според мен в бг оригиналните части са си само в оторизираните сервизи...не зависимо че са скъпи поне си сигурен в качеството...досега не съм чул никой сменил накладки във оторизиран сервиз да му свирят...а аз дадох 100 кинта за задни и няма и 10 к и почнаха да сврирят ужастно а феродо има...


G5SV
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 24 юли 2008 10:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот G5SV » Пон 27 окт 2008 9:14


Ще споделя опита си в Юнитрейд - гаранцията за оригинален ремък, оригинални ролки и труд е 2 години или 90000 км. - смяната е на 2.0 ТДИ - Голф 5. Същото е положението и в Порше. ценообразуването няма да коментирам :(


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Пон 27 окт 2008 9:36


Аз знам цена на частите в Порше - 300 лв - ремък и 2 ролки - за AFN Голф3. В ЕТКА ми е същата цена и съответно като видя цените на голф 4 90 и 110 коня дизелите показва 560 ама за тази цена нямам потвърждение от Порше(не съм питал). И това само за частите.

180 лв има и такива за голф4 ама на бензинови двигатели.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 27 окт 2008 14:24


@stenly_m, неказвам че няма, а казвам, че е или 2 год. или определен брой километри, което достигнеш първо, както спомена G5SV = 90000км. А що се отнася до километрите, мой познат върти по 9000 ~ 10000км на месец. Автомобила му е на 4-ри месеца и вече е на 40000км. прави сметка на колко ще е ако продължи да кара с тези темпове, когато колата му стане на 2 год. и колко трябва да е здрав въпросният ремък за да издържи. Нито е тираджия нито е таксиджия :) . Ако прибавя и километрите от другата му кола, положението става страшно. Той не е единичен случай, просто го давам за пример.

В случая и двамата сме прави, въпроса е кой колко километра върти и в рамките на какъв период от време ги прави. При всеки е различно :beer .

Никога несъм и неискам да поддържам автомобилите си в оторизирани сервизи, поради тази причина избягвам да купувам гаранционни коли или прекалено нови и екзотични. Никога несъм пестял от към резервни части винаги приоритет е имало качеството отколкото цената (търсил съм някакъв баланс между двето, пък зависи и за каква резервна част говорим) и досега проблем съм нямал. Имам си определени майстори, които само те могат да ми пипат колата и така..... . При мен този вариант работи и то от доста години, и съм сигурен, че когато имам проблем, колата ми ще бъде отремонтирана по-качествено от който и да е оторизиран сервиз и няма да ми развиват някакви теории и да ме "къпят", колко специфичен и скъп ми е проблема и трябва да дам една торба пари, за да го реша.

Да ме прощават оторизираните сервизи, ама на цените които работят, няма сила която до ме убеди, че частите или качеството на услугата която извършват е два пъти по-добра. И ако си мислят, че заради фирменното им лого, което стои над сервиза им, съм склонен да плащам двойно.... да ме прощават, ма несъм балък. Да оставим настрана, надменното им държание и поведение, все едно, че си им длъжен и че те са кой знае какво повече от теб и другите майстори.

В крайна сметка, всеки сам си решава кое е най-добре за него и за бюджета му :wink:


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Пон 27 окт 2008 19:18


Комплект ролки и ремък за Г4 1.9TDI-90hp. ми струваше 360лв.DAYKO


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Пон 27 окт 2008 22:01


На мен за ТДИ 110 коня 460 лева ролки ИНА и ремък Геитс


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Вто 28 окт 2008 8:46


@morfei1 прав си приятелю, но според мен цените не са толкова скъпи, и дори смятам да процедирам така, да си купувам частите от фолксваген и да ходя да ми ги сложи добър майстор...защото частите поне тези които предлагат оторизираните представителства са точно същите, които са ти за първоначално вграждане...и със сигурно издържат много повече от тези "най-добрите" но от чужда марка. защото колкото и да са добри най-малкото VW са правили тестове и тестове и дори за едни обикновени тампони, съотношението на материалите от които е направен е тестван хиляди пъти и е избрана оптималната комбинация и съм сигурен, че има тайни, които никой друг освен VW не ги знае. Пример ще ти дам...миналата година по това време сменях тампони на табилизиращата щанга и дадох 210 лв със реглажи втулки и тампони на макферсона...а ако бях ги сменил във VW щеше да ми излезе към 300 кинта и съм сигурен че сега нямаше да ми се налага пак да ги сменям и като сметнеш две години по 210 лв = 420лв а другото 300 кинта и карам със сигурно повече време дори като се замисля ги сменях февруари, а това си е по-малко от година...прав си даваш по-малко пари, но това е за сметка на по-честото сменяне, а и другия фактор много често се случва на колеги да уцелят ментета и да трябва пак да го смени...според мен комбинацията части от представителство и труд при доверен майстор:)

И другото сметни ремъка..560 лв на 90 000, значи за 180 000 км. даваш 1120 лв...а на мен смяната на ремъка ми излезе около 500 кинта с ролките и трябва да го сменя на 60 к км...следователно за 180 000 км давам 1500лв и карам с най-доброто копие на оригинала ако така мога да го нарека...верно давам повече пари на куп, но поне карам с качествено нещо и гаранция!!! и всъщност дори с цените на VW пак излиза в крайна сметка по-евтино...но просто българите не сме свикнали да разсъждаваме по този начин, дори и аз разсъждавах така, но почвам да се усещам на време...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Вто 28 окт 2008 22:54


Да, така е. Няма логика да мога да си взема оригинален ремък + останалите неща за 560лв. и да спечеля 30000км отгоре, а вместо това да сложа по-евтин за 500лв. и да изкара 60000км.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Сря 29 окт 2008 8:43


разбрахме се :) сега да се уговорим за бира и всичко ще е ок :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 56 госта