Искам да разбера смяната на ролки на ангренажен ремък задължителна ли е,при смяна на ремъка?Понеже съм чувал че смяната на ролки е безмислена освен при мн голямо износване..
Също така имам познат които е карал колата си без да сменя ролки 250 000 км. без проблеми,но имам и познат който сменя ролки и след 2 седмици му изпушва едната....И кой ми гарантира че ако ги сменя няма да испушат на 2 месец,примерно ????
Та въпросът ми е налага ли се смяна на ролки????
Ролки и ангренажен ремък Golf 4 TDI
Re: Ролки и агренажен ремък Golf 4 TDI
franzy написа:Искам да разбера смяната на ролки на агренажен ремък задължителна ли е,при смяна на ремъка?Понеже съм чувал че смяната на ролки е безмислена освен при мн голямо износване..
Също така имам познат които е карал колата си без да сменя ролки 250 000 км. без проблеми,но имам и познат който сменя ролки и след 2 седмици му изпушва едната....И кой ми гарантира че ако ги сменя няма да испушат на 2 месец,примерно ????
Та въпросът ми е налага ли се смяна на ролки????
Гаранция няма колега. Моли се да не стане белята, че тогава цената на ролките ще ти се вижда нищожна спрямо пораженията, които може да причинят.
По принцип, ролките се сменят, защото така и така се разглобява всичко, та... да не става два пъти работа, евентуално след определен брой километри, да се разсвири някоя ролка.
Също така се предполага, че щом ремъка е предвиден да изкара около 60000км., а ако е истински Немски, може да ги смяташ х 2 тези километри, се смята и, че живота на ролките е някъде там или поне така си мислят шофьорите, пък търговците нейм дреме. Те гледат да правят обороти.
Отделно, ако ти сменят ролките + ремъците в някой истински сервиз и хората сами си подбират консумативите, дават гаранция за определен брой километри, според зависи от сервиза.
Абе с няколко думи, не е задължително, но е препоръчително, ако искаш да бъдеш по-сигурен в колата си.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Как да няма гаранция...купи си комплекта от фолксваген и ще видиш, че гаранцията за ангренажния е 2 години...иначе гаранция от на дядо митко сервиза няма...дори смятам следващият път като трябва да сменям да го направя там...за голф 3 цената е 180 лв комплекта с ролките и 70 лв труд + 2 години гаранция...като нищо не споменаха за изминати километри...а да това във Бургаското представителство не знам как седят нещата в София
stenly_m написа:Как да няма гаранция...купи си комплекта от фолксваген и ще видиш, че гаранцията за ангренажния е 2 години...иначе гаранция от на дядо митко сервиза няма...дори смятам следващият път като трябва да сменям да го направя там...за голф 3 цената е 180 лв комплекта с ролките и 70 лв труд + 2 години гаранция...като нищо не споменаха за изминати километри...а да това във Бургаското представителство не знам как седят нещата в София
Интересно....



Колега неприемай това като заяждане, просто изказвам мнение относно "оторизираните фирмени BG сервизи"

- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Ами възможна е тази гаранция, защото от приятел съм чувал, че има и ремъци които може да се кара с тях доста дълго време...в смисъл, че на един приятел му го сменяха на 60к и си беше като нов...ако е качествено защо да не може да изкара две години? колкото и да кара някой както казваш 100-120 к е кажи речи макс...не говоря за бакшиши и тираджии те са друга категория
а и на чисто новите коли не се сменя ремъка на 60к доколкото съм запознат...плюс това гаранцията може да 2 години ако не се напраят 60 к км... затова, че според мен в бг оригиналните части са си само в оторизираните сервизи...не зависимо че са скъпи поне си сигурен в качеството...досега не съм чул никой сменил накладки във оторизиран сервиз да му свирят...а аз дадох 100 кинта за задни и няма и 10 к и почнаха да сврирят ужастно а феродо има...

Аз знам цена на частите в Порше - 300 лв - ремък и 2 ролки - за AFN Голф3. В ЕТКА ми е същата цена и съответно като видя цените на голф 4 90 и 110 коня дизелите показва 560 ама за тази цена нямам потвърждение от Порше(не съм питал). И това само за частите.
180 лв има и такива за голф4 ама на бензинови двигатели.
180 лв има и такива за голф4 ама на бензинови двигатели.
@stenly_m, неказвам че няма, а казвам, че е или 2 год. или определен брой километри, което достигнеш първо, както спомена G5SV = 90000км. А що се отнася до километрите, мой познат върти по 9000 ~ 10000км на месец. Автомобила му е на 4-ри месеца и вече е на 40000км. прави сметка на колко ще е ако продължи да кара с тези темпове, когато колата му стане на 2 год. и колко трябва да е здрав въпросният ремък за да издържи. Нито е тираджия нито е таксиджия
. Ако прибавя и километрите от другата му кола, положението става страшно. Той не е единичен случай, просто го давам за пример.
В случая и двамата сме прави, въпроса е кой колко километра върти и в рамките на какъв период от време ги прави. При всеки е различно
.
Никога несъм и неискам да поддържам автомобилите си в оторизирани сервизи, поради тази причина избягвам да купувам гаранционни коли или прекалено нови и екзотични. Никога несъм пестял от към резервни части винаги приоритет е имало качеството отколкото цената (търсил съм някакъв баланс между двето, пък зависи и за каква резервна част говорим) и досега проблем съм нямал. Имам си определени майстори, които само те могат да ми пипат колата и така..... . При мен този вариант работи и то от доста години, и съм сигурен, че когато имам проблем, колата ми ще бъде отремонтирана по-качествено от който и да е оторизиран сервиз и няма да ми развиват някакви теории и да ме "къпят", колко специфичен и скъп ми е проблема и трябва да дам една торба пари, за да го реша.
Да ме прощават оторизираните сервизи, ама на цените които работят, няма сила която до ме убеди, че частите или качеството на услугата която извършват е два пъти по-добра. И ако си мислят, че заради фирменното им лого, което стои над сервиза им, съм склонен да плащам двойно.... да ме прощават, ма несъм балък. Да оставим настрана, надменното им държание и поведение, все едно, че си им длъжен и че те са кой знае какво повече от теб и другите майстори.
В крайна сметка, всеки сам си решава кое е най-добре за него и за бюджета му

В случая и двамата сме прави, въпроса е кой колко километра върти и в рамките на какъв период от време ги прави. При всеки е различно

Никога несъм и неискам да поддържам автомобилите си в оторизирани сервизи, поради тази причина избягвам да купувам гаранционни коли или прекалено нови и екзотични. Никога несъм пестял от към резервни части винаги приоритет е имало качеството отколкото цената (търсил съм някакъв баланс между двето, пък зависи и за каква резервна част говорим) и досега проблем съм нямал. Имам си определени майстори, които само те могат да ми пипат колата и така..... . При мен този вариант работи и то от доста години, и съм сигурен, че когато имам проблем, колата ми ще бъде отремонтирана по-качествено от който и да е оторизиран сервиз и няма да ми развиват някакви теории и да ме "къпят", колко специфичен и скъп ми е проблема и трябва да дам една торба пари, за да го реша.
Да ме прощават оторизираните сервизи, ама на цените които работят, няма сила която до ме убеди, че частите или качеството на услугата която извършват е два пъти по-добра. И ако си мислят, че заради фирменното им лого, което стои над сервиза им, съм склонен да плащам двойно.... да ме прощават, ма несъм балък. Да оставим настрана, надменното им държание и поведение, все едно, че си им длъжен и че те са кой знае какво повече от теб и другите майстори.
В крайна сметка, всеки сам си решава кое е най-добре за него и за бюджета му

- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
@morfei1 прав си приятелю, но според мен цените не са толкова скъпи, и дори смятам да процедирам така, да си купувам частите от фолксваген и да ходя да ми ги сложи добър майстор...защото частите поне тези които предлагат оторизираните представителства са точно същите, които са ти за първоначално вграждане...и със сигурно издържат много повече от тези "най-добрите" но от чужда марка. защото колкото и да са добри най-малкото VW са правили тестове и тестове и дори за едни обикновени тампони, съотношението на материалите от които е направен е тестван хиляди пъти и е избрана оптималната комбинация и съм сигурен, че има тайни, които никой друг освен VW не ги знае. Пример ще ти дам...миналата година по това време сменях тампони на табилизиращата щанга и дадох 210 лв със реглажи втулки и тампони на макферсона...а ако бях ги сменил във VW щеше да ми излезе към 300 кинта и съм сигурен че сега нямаше да ми се налага пак да ги сменям и като сметнеш две години по 210 лв = 420лв а другото 300 кинта и карам със сигурно повече време дори като се замисля ги сменях февруари, а това си е по-малко от година...прав си даваш по-малко пари, но това е за сметка на по-честото сменяне, а и другия фактор много често се случва на колеги да уцелят ментета и да трябва пак да го смени...според мен комбинацията части от представителство и труд при доверен майстор:)
И другото сметни ремъка..560 лв на 90 000, значи за 180 000 км. даваш 1120 лв...а на мен смяната на ремъка ми излезе около 500 кинта с ролките и трябва да го сменя на 60 к км...следователно за 180 000 км давам 1500лв и карам с най-доброто копие на оригинала ако така мога да го нарека...верно давам повече пари на куп, но поне карам с качествено нещо и гаранция!!! и всъщност дори с цените на VW пак излиза в крайна сметка по-евтино...но просто българите не сме свикнали да разсъждаваме по този начин, дори и аз разсъждавах така, но почвам да се усещам на време...
И другото сметни ремъка..560 лв на 90 000, значи за 180 000 км. даваш 1120 лв...а на мен смяната на ремъка ми излезе около 500 кинта с ролките и трябва да го сменя на 60 к км...следователно за 180 000 км давам 1500лв и карам с най-доброто копие на оригинала ако така мога да го нарека...верно давам повече пари на куп, но поне карам с качествено нещо и гаранция!!! и всъщност дори с цените на VW пак излиза в крайна сметка по-евтино...но просто българите не сме свикнали да разсъждаваме по този начин, дори и аз разсъждавах така, но почвам да се усещам на време...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 56 госта