Bosch VP37 ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Bosch VP37 ?

Мнениеот Andonov » Пон 17 ное 2008 8:59


Въпроса е сериозен и се надявам дебата да е такъв.
Ще помоля всички за обосновани отговори.

Сигурни ли сте че показанията на 1 канал 2 позиция (умишлено не споменавам дименсията) при по-малко число, че горивото е повече.
Кога двигателя работи по-меко - с повече или по-малко гориво?




WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 17 ное 2008 9:25


Ако не греша мисля, говориш за IQ-то ли?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 17 ное 2008 11:15


Точно за това говоря.
Местенето на главата променя това число.
Какво става с горивото?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 17 ное 2008 12:08


остава си сьщото
а дали е така

аре да гледае логично на нещата като му даваш повече гориво тои що не вдига оборотите


искам дебата да е честен спора да е як и мезето да е блажно rtfm


а и да се провери точната дименсия на това число


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 17 ное 2008 13:55


За оборотите после. :wink:

Всеки казва, че при 2mg/str горивото е повече от колкото при 6mg/str - нали?

А защо ли когато мотора се натовари от консуматори тази цифра IQ се повишава?
Същото се наблюдава и при студен двигател.



mg/H = mg/str - милиграми за движение/удар
аз мисля че се отнася за буталцето.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 ное 2008 15:24


Защо имам чуството че mg/str са милиграми димност/на удар и от там цифра-гориво като корелация не е толкова директна/зависи си и от работния режим/.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 17 ное 2008 21:02


Хайде и от мен малко...

Какво ще кажете за това IQ, и се опитайте да го свържете с излишното гориво... А и след промяната му в по ниска стойност от 2-2.2-.2.4, какво е налягането вече на дюзите, а да не говорим под 1.8мг...


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 17 ное 2008 22:59


dani_94 написа:Хайде и от мен малко...

Какво ще кажете за това IQ, и се опитайте да го свържете с излишното гориво... А и след промяната му в по ниска стойност от 2-2.2-.2.4, какво е налягането вече на дюзите, а да не говорим под 1.8мг...

На едно мнение съм с Дани и според мен показва излишното гориво, което зависи от режима на помпата. Когато включим консуматор тогава стойността се увеличава и се обогатява сместа, но и излищното гориво се увеличава, защото режима на помпата е същия.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 17 ное 2008 23:15


Zinoto написа:
dani_94 написа:Хайде и от мен малко...

Какво ще кажете за това IQ, и се опитайте да го свържете с излишното гориво... А и след промяната му в по ниска стойност от 2-2.2-.2.4, какво е налягането вече на дюзите, а да не говорим под 1.8мг...

На едно мнение съм с Дани и според мен показва излишното гориво, което зависи от режима на помпата. Когато включим консуматор тогава стойността се увеличава и се обогатява сместа, но и излищното гориво се увеличава, защото режима на помпата е същия.



аре тогава ми кажете какво е налягането в дюзите :lol:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 17 ное 2008 23:21


Ами такова каквото дава помпата. При по-малка стойност излишната нафта е по-малко защото е по-дълъг импулса на впръскване. Това имам предвид под "режим на помпата" затова според мен тогава работи по-тихо.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 17 ное 2008 23:36


добре защо говорите за 2.2-2.4 или за 1.6 каква е единицата а
когато от ростех определят 3-5мг
TDi 1.9 (ALH engine)
A1,2,IQ,3-5 mg/R
и малко ако може да ми обясните как екуто мери дали милиграмите са 1 или21
на разни хора сьм им го обяснявал с дни докьто се светнат


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 17 ное 2008 23:41


Обясни и на нас, в спора се ражда истината. И на мен ми е интересно защо като настъпя газта или при стартиране отчита примерно 22.4 мг.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 18 ное 2008 0:01


как да ти кажа като не ми е интересно
аиде аз ще ти кажа
ти какво ще кажеш в замяна нещо което на мен да ми свьрши работа
аиде примерно ми кажи как оправяш топлото палене щот аз написьх че мога по 3 начина но и още няма да ми доидат зле и ти пиша на лични всичко което знам за този вид помпи и бонус едни чипове ще ти подаря
или ме светни от кьде да взимам части за VP44 и как да ги пьлна сьс софт
защото в тези смотани помпи на фв хляб вече няма
имам за продан читави на по 200лв и интереса не е голям
мина онова време дет дяха по 500лв
а на а6 си е цифра
или на други коли ако знаеш на кои се монтира
там е хляба ремонта почва от 800лв

знаеш ли че вьшките като се усетят велики в очите на слепите иизлизат на челото
и хора на които сьм подал рька все са ме ухапали или забили нож в гьрба
сега водя военни деиствия из други форуми
много е интересно да се сражаваш на непознат фронт кьдето поне смяташ всички за врагове тогава там няма кои да ти забие ниж в гьрба :lol:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 18 ное 2008 0:59


Zinoto написа:
dani_94 написа:Хайде и от мен малко...

Какво ще кажете за това IQ, и се опитайте да го свържете с излишното гориво... А и след промяната му в по ниска стойност от 2-2.2-.2.4, какво е налягането вече на дюзите, а да не говорим под 1.8мг...

На едно мнение съм с Дани и според мен показва излишното гориво, което зависи от режима на помпата. Когато включим консуматор тогава стойността се увеличава и се обогатява сместа, но и излищното гориво се увеличава, защото режима на помпата е същия.


Я обясни как едновременно се обогатява сместта, излишното също се увеличава а в същия момент режима на помпата е същия.

На мен до тук не ми стана ясно при намаляне (увеличаване) на това IQ какво става с горивото на празен ход.

И защо след като има промяна в горивото(от прочетеното до тук) не се променят оборотите???

п.с. ще помоля модовете да изчистят несвързаното с темата от някои постове.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 18 ное 2008 2:30


Zinoto написа:Обясни и на нас, в спора се ражда истината. И на мен ми е интересно защо като настъпя газта или при стартиране отчита примерно 22.4 мг.


нали не се надяваше да ти го обясни наистина. Отново минаваме с номера , щом не знам нещо казвам че е много сложно и няма да ви го обяснявам защото няма да го разберете.

Вие само въпросчета си задавате и се чудите кой как да изложите.

Андонов тая ТЕМА е вече за комерсиялния раздел. Както са тръгнали промоцийте и цените скоро ще е "всичко по левче"


и сега кратко но ясно. ЗИНО можеш ли да ми кажеш на следната снима каква е стойността в която се засичат 280 (хоризонтала) и 70 градуса (вертикала) :wink:

Изображение

тооочно така 22 мг това значи че при старт и то дадените условия е зададено да се впръска толкова гориво.
Пробвай при минус 30 градуса и ще видиш каква ще бъде стойността (и я сравни с тази на снимката- ще е подобна)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта