Алпин дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rospc
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Алпин дизел

Мнениеот rospc » Вто 18 ное 2008 14:41


Здравейте, заредили ли са вече ОМВ някъде с алпин дизел?Днес минах покрай тези в Младост и Ст. град и нямаше,на сайта им пише че почват да зареждат от 15 -ти/днес е 18ти/
Аз карам с премиум и без добавки да не стане беля?/дават го времето тея дни да падне под нулата/




Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

дизел

Мнениеот goderzi » Вто 18 ное 2008 14:57


а добавките проблем ли са в студено време...?
малко не съм на ясно :)
каде е най добре да зареждам
ОМВ,Шел или ЛУК...?
за другите е ясно...

Последна промяна от goderzi на Вто 18 ное 2008 15:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rospc
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дизел

Мнениеот rospc » Вто 18 ное 2008 15:14


goderzi написа:а добавките проблем ли са в студено време...?
малко не съм на ясно :)

ако сложа добавка против замръзване няма да замръзне нафтата ,но аз съм малко предубеден към добавките


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Вто 18 ное 2008 15:15


Момчета много издребнявате. Сипвайте си нафта квато изпадне и без това всичката е еднакво зле. Като стегне големия студ мушкайте по кило две бензин на резервоар нафта и това е.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 18 ное 2008 15:33


The^Maniac написа:Момчета много издребнявате. Сипвайте си нафта квато изпадне и без това всичката е еднакво зле. Като стегне големия студ мушкайте по кило две бензин на резервоар нафта и това е.

Или просто си сменете горивния филтър. Мене така миналата зима така ме свари неподготвен паля и след няма 200 метра угасна колата.
Като източих горивния филтър от вътре излезе всичко освен нафта!


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Вто 18 ное 2008 16:13


Да не мислите че другите бензиностанции не слагат добавка за да не замръзва нафтата.Алпин дисела е за по лесно палене при -20 градуса.Зареждам само на лукойл.Изобщо не съм доволен от ОМВ


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Мнениеот goderzi » Вто 18 ное 2008 16:14


Adnan написа:
The^Maniac написа:Момчета много издребнявате. Сипвайте си нафта квато изпадне и без това всичката е еднакво зле. Като стегне големия студ мушкайте по кило две бензин на резервоар нафта и това е.

Или просто си сменете горивния филтър. Мене така миналата зима така ме свари неподготвен паля и след няма 200 метра угасна колата.
Като източих горивния филтър от вътре излезе всичко освен нафта!

хахахахаха... как тичах по миналата зима след селския автобус,
като ми замръзна филтъра извън града :lol: голям го ядох...
и нали тежкар с сигурна машина :lol: бях с летния анцунг без яке...
а вън -20" :lol:
и от тогава за селска бензиностанция дан съм чул...


Потребителски аватар
rospc
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rospc » Вто 18 ное 2008 16:40


добре де с тоя премиум дизел до каква температура може да се кара - до нулата?минус 5?


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Вто 18 ное 2008 16:54


Карам само с обикновен дизел , без добавки.До сега съм нямал проблем да замръзне нафтата , просто зимата е хубаво резервоара да е поне над средата.Мисля , че чак толкова лесно нафтата неможе да замръзне.Горивния филтър го сменям на 2 смени на маслото т.е. около 19000 км.


Потребителски аватар
sukito
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
Автомобил: Golf mk4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sukito » Вто 18 ное 2008 18:06


Миналата година специално Алпин ми замръзна при положение,че в резервоара имах не повече от 5л обикновена нафтица и долях 30л Алпин. Става въпрос за Пловдив,а по едно време пълних в туби от колонката(тираджии сещайте се :lol: ),но жалко че нямам снимки да видите за каква помия става на въпрос.Вие преценете,но от тогава на ОМВ не стъпвам.


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Вто 18 ное 2008 19:49


Пичове дълго разсъждавах дали да напиша тези редове,защото мога да накърня нечии интереси,но еб.л съм му мамата,ще пиша не ми пука не работя вече в омразния Лукойл.Седем години съм работил там като шофьор на автобус и само аз и другите работещи там си знам каква бълвоч под формата на нафта излиза от там :evil: .Не напразно почти никой от работниците не зарежда на бензиностанциите на Лулойл,защото поне на личната си кола да избегне помията.Първия ми аргумент е че инсталациите са строени в далечната 1965г и повярвайте ми нищо до ден днешен не е променено.Всички инсталации и най-вече резервоари са бухнали в страшна ръжда и само по един път в годината затварят за малка профилактика,защото най-малкото започват да текат и стават опасни.Виждал съм с очите си как група мангали влизат и почват да чистят и после да заварят тук таме,а след тях потоп,но и няма как другояче да е защото никой нормален българин няма да си рискува живота да влезе в загазован резервоар при средно месечно заплащане около 550-600лв.Има и едно голямо"НО' обаче,че за износ излиза една чисто бяла нафта,която колегите ми крадяха вечер с литри при подходящата охрана от една инсталация до лабораторията на "ЦЗЛ-а.Тази нафта обаче никога няма да я видите..тя е за "Богопомазаните" Държави.От този бълвоч идва вече разреждането с водичка.Как? Ами чрез другите ми бивши колеги,шофьорите на цистерни.Още от пълначното на Братовския портал се почват едни уговорки с тъмни личности които обикалят отвън портала.Аз лично не съм карал цистерна със светли горива(разбирай нафта,бензин)които след смяна на горивото което е превозвала цистерната примерно карала е нафта и трябва да кара бензин и не се прави никакво промиване(пропарване),а само пускат крана и давай следващото гориво.Аз карах малко цистерна с отрови много големи разбирай Стирол,Акрил,Бензол и по-малко отровния за организма Толуол.След всяка смяна на тези продукти задължително ходихме на пропаръчното и там от едни маркучи с пара под много високо налягане идващо от ТЕЦ-а на Нефтохима се пропаваше задължително най-малко три часа.Естествено исках да се кача на другите цистерни превозващи светли горива,но не ми достигнаха връзките и парите,но един колега,който беше на автобусите(мога да цитирам и името му ако някой изяви желание за по-правдоподобно) пусна връзки чак в София и успя да се качи на тези червените Мерцедеси Актрос дето ги виждате да зареждат Лукойлските бензиностанции.Сега от близо три или четери години станаха имат и едни измислени малки Ивеко дето дърпат големи цистерни.Та колегата ми даде сума пари,но имаше защо.Въпреки,че имат ГПС му намерил цаката и като ходел до Варна откланял много близо до една къща където го чакали сговорна дружина и набързо се пускал около един тон и неговото съдържание естествено се заменяло с вода под високо налягане,защото трябвало да се действа бързо.Въпреки това този,който следял ГПС-а виждал всеки път,че се прави малко отклонение и казал където трябва.На следващия му курс за Варна,на колегата му направили куркапан като тръгнали след него с частна кола и полицаите вътре били цивилни.Сега има дело горкия и незнам само дали може да се отърве само с ипотеката на апартамента за да отърве затвора.Впрочем абсолютно всички момчета са сменили с нови след този случаи и сега тез новобранци тепърва се учат,но вече са се изучили,защото хапката там е голяма и даже затвор една-две годинки си заслужава след парсата,която може да направиш пак за една-две годинки.А пък вече при разтоварването на бензиностанциите кви пенизи съм виждал между персонала и шофера и разреденото се разрежда още един път :P ма няма как и те са хора.Най-лесно ставало с газта там пък да лъжат.Имам още много да кажа ако разказа ми се е сторил непълен на някого,но като знаем,че всички по-големи вериги бензиностанции зареждат от Нефтохима картинката е пълна.За частните или по-малките бензиностанции където пък още по лесно се решават нещата между собственика на бензиностанцията и шофьора пък въобще не ми се мисли как е вие се досетете сами каъв е там контрола от страна на инспектори или когото и да било нормиращ орган.Надявам се много от вас са ходили в чужбина с колите си и ако са заредждали там веднага се усеща разлика към добро за автомобила.Аз ходих наскоро в Гърция и заредих там от една бензиностанция и после не можах си позная коша как върви,как спря да припушва даже при най-зверските ускорения и колко по-малко гориво беше необходимо за изминаването на примерно 100км.Та решението на загатката откъде да зареждате е много просто-откъдето дългите пипала на монополиста Лукойл нямат достъп т.е със сигурност знам,че бензиностанциите на ЕКО се зареждат директно от Гърция,щот не едни път съм виждал цистерни с гръцка регистрация,а повярвайте ми винаги спирам на която и да е бензиностанция като видя цистерна да я зарежда и отивам да нюхам дали мога се уредя с по-евтинка нафтичка,но не за моята кола естествено а за препродажба.Моята си я зареждам само от ЕКО макар,че и там май-вече му намериха колая ма никога не би станало кат анархията в Нефтохима :evil:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 18 ное 2008 20:11


Ми колега преди зареждах газ от лукойл,и нямах никакви проблеми.Сега зареждам нафта от там и пак нямам проблеми.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Вто 18 ное 2008 20:53


itan75 написа:...

колега сигурно си прав, нямам и причина да не ти вярвам още повече че си го видял това нещо с очите си. аз лично голфчето досега съм го зареждал само от лук-а и от шел-а и да си призная по съм доволен от лук-а и никога не съм имал проблем в това отношение да ми замръзне нафтата или нещо такова (освен когато свърши :lol: ) зимата задължително си наливам по 1 кило бензин на 20 кила нафта и газ. пасата вече 10 дена от както сме го купили го спираме само за да му заредим нафта и пак газ и пак нямам проблем. относно дизела на еко-то съм крайно недоволен - случката се разигра преди месец и нещо, сутринта с голфа бързам да отивам на лекции и прът-прът ми свърши нафтата и най-близко беше екото(20 30метра) как да е бутнах колата до там (добре че беше лееееко надоло) и сложих за 10 лева - еми просто колата коренно се промени - няма тяга почна да пуши много повече от нормалното и трудно палеше когато я изгорих тази нафта си заредих от лук-а всичко си дойде на мене си.


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kusho » Вто 18 ное 2008 22:30


С ОМВ 100 БМВ-то летеше, но дизелът им не ми се нрави.
С нафтата на Лук-а си върви нормално, но все точа вода от филтъра.
За сега Екото препочитам


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Мнениеот K » Вто 18 ное 2008 23:10


Lov4o написа:
itan75 написа:...

относно дизела на еко-то съм крайно недоволен - случката се разигра преди месец и нещо, сутринта с голфа бързам да отивам на лекции и прът-прът ми свърши нафтата и най-близко беше екото(20 30метра) как да е бутнах колата до там (добре че беше лееееко надоло) и сложих за 10 лева - еми просто колата коренно се промени - няма тяга почна да пуши много повече от нормалното и трудно палеше когато я изгорих тази нафта си заредих от лук-а всичко си дойде на мене си.


Той човека си написа, че и в Екото нещата са тръгнали на зле. Зареждал съм 2-3 пъти от Еко, но видима разлика не усещам.
По принцип слагам само от Спринт на ОМВ. Премиума е пълна боза. Последно зареждах на 2.60 лв и колата беше дроб !
Ходил съм в Гърция и съм зареждал оттам... е тая кола върви по съвсем друг начин !

След тези писания за лукойл мисля да се пренасоча към Екото малко да видя дали ще нацеля някоя добра партида. В омв и навсякъде се е видяло, че е зле



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта