
rq Passat B 4 1.9 TDI,проблем с турбината.
rq Passat B 4 1.9 TDI,проблем с турбината.
Колеги,от няколко дни съм горд собственик на Passat B4,но се съмнявам че турбото не му работи.Когато го настъпя не чувам да се вклучва,предполагам че трябжа да "свили" като другите тдй-та,по лошото е че когато я карам не съм сигурен че се включва. Какво може да е ??? Благодаря Ви П Р Д В А Р И Т Е Л Н О ! 

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
1.
2. Сигурен ли си че е Б4 а не Б5 (виж тук)
3. Не е задължително турбото да се чува и включва. Карал ли си друг път подобна кола (с такъв двигател) ?
4. Най-добре е да се провери (с VAG-COM) какво е положението.
Честита ти придобивка, дано много да те радва и да минете много безаварийни километри !

2. Сигурен ли си че е Б4 а не Б5 (виж тук)
3. Не е задължително турбото да се чува и включва. Карал ли си друг път подобна кола (с такъв двигател) ?
4. Най-добре е да се провери (с VAG-COM) какво е положението.
Честита ти придобивка, дано много да те радва и да минете много безаварийни километри !
RQ TU R B O
За първи път имаме VW,много хубава кола!!!!!!! Досега не сме имали дизел,но като гледам другите TDI -ta,като ги настъпят и след определени обороти се включва турбината.Дано да не е нещо сериозно,ако някои може да каже нещо по въпроса нека писше.Ще съм много БЛАГОДАРЕН.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ами както каза колегата по-горе, турбото си е постоянно включено. Просто при по-ниски обороти ефекта от него не се усеща. Реално двигателят започва да "дърпа здраво" след 1800-2000 оборота, но до 3000 оборота (затова и начина на каране на дизел е малко по-различен). Има твърде много писано в този раздел за проблеми с турбини или сходни на тях - просто се поразтърси.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
rq turbo
Мерси за мненията колеги,явно освен че съм уцелил марката а и собствениците са много пичове. 

- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
longora написа:Честита продобивка ... да си я караш със здраве и много много безавариини километри. Наистина си оцелил марката. До сега две ФауВе'та съм имал и никога не са ме оставяли на път - надеждна кола е. Успех и си караи и си свиркай
От мене същите пожелания. Най вече разумно каране, подръжка на колата и много много безаварийни.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 21 ное 2008 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
hi
kolegi az imam passat B5 i nz za6to no turboto mi izklu4va na 3000 uborota i sled tova kolata vse edno po4va da se ma4i ne razviva po golqma skorost 4ak kato i vklu4i6 dr predavka togava se vkl pak turboto i uskorqva kajete mi tova problem li e 4e turbinata izkl na 3000 borota blagodarq predvaritelno
- palikari
- Мнения: 449
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
- Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
- Двигател: BMM-2006
- Местоположение: София
Re: hi
vaneto0o0 написа:kolegi az imam passat B5 i nz za6to no turboto mi izklu4va na 3000 uborota i sled tova kolata vse edno po4va da se ma4i ne razviva po golqma skorost 4ak kato i vklu4i6 dr predavka togava se vkl pak turboto i uskorqva kajete mi tova problem li e 4e turbinata izkl na 3000 borota blagodarq predvaritelno
прелиши си въпроса на български,че ще ти се скарат
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта