голф4 1.9тди 90 термосат или?ПРОБЛЕМ РЕШЕН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
barselonap
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

голф4 1.9тди 90 термосат или?ПРОБЛЕМ РЕШЕН

Мнениеот barselonap » Пон 24 ное 2008 18:41


Здравейте.Нужна ми е малко помощ.AGR.Паля си сутринта колата,работи около 5мин.на място,след което тръгвам и след около още 5мин.стрелката на темп.още не е помръднала.излизам извън града,парното е на 2 а колата едва едва достига 70-80градуса и то при каране на по високи обороти.А при спускане направо започва да истива.Всичко това при -8/-10.Дали е термосат или нещо друго?

Последна промяна от barselonap на Чет 25 дек 2008 13:31, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 24 ное 2008 18:59


Ако спускането за което говориш е по инерция тогава е нормално да започне да изстива двигателя /ама трябва да е по-дългичко спускане,не 200м./ и за всичко друго което си описал е нормално да е така-баааавно се стоплят печките :wink: Писано е и друг път но пак да кажа-когато стигне 90 градуса и при извънградско движение на скорост мени температурата тогава може да се търси проблем /термостат/.


barselonap
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barselonap » Пон 24 ное 2008 19:12


Не е по инерция,а на скорост.И не е 200м. но не и повече от 1-2км.И за 80км. растояние изобщо не можа да вдигне 90градуса,а най-много 80


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Пон 24 ное 2008 19:17


Най-вероятно е да е блокирал леко отврен термостата. Най-точно може да провериш като колата стигне примерно 70*С и пипнеш долния маркуч от радиатора. Ако е топъл или температурата му приблизителна на горният маркуч - значи със сигурност е термостат.


barselonap
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barselonap » Пон 24 ное 2008 19:53


мерси.ще пробвам


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 24 ное 2008 21:30


термостата е, за да си сигурен провери дали на място ще загрее до 90 градуса.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 24 ное 2008 21:54


От опит мога да кажа че при спускане на скорост температурата пада с 10ина градуса,но като подкараш пак се вдига до нормалното.Ако не загрява достатъчно виж термостата.Успех!


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Пон 24 ное 2008 22:21


handycam написа:термостата е, за да си сигурен провери дали на място ще загрее до 90 градуса.

Аз мисля че ТДИ-то на място не може да загрее ако ще 2 часа да работи.При бензина е друго.
По темата -колега не се притеснявай и аз съм така от около година.Казаха ми че е термостат.Просто трябва да го сменя някой ден.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 24 ное 2008 22:30


sasho_mf написа:
handycam написа:термостата е, за да си сигурен провери дали на място ще загрее до 90 градуса.

Аз мисля че ТДИ-то на място не може да загрее ако ще 2 часа да работи.При бензина е друго.

Е два часа чак не,но му трябва доста време.Особено ако го държиш само на ниски обороти,а пуснеш ли парното яакай да загрее.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 24 ное 2008 22:55


И според мен термостата е за смяна :wink:


Потребителски аватар
bmwfena
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 09 ное 2008 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот bmwfena » Пон 24 ное 2008 23:03


и при мен много бавно загрява..а термостата ми е чисто нов.Извънграда си загравя нормално ама наистина че трее да се понатовари мотора за да позагрее малко :woooow:


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Мнениеот goderzi » Вто 25 ное 2008 10:13


това го отработих преди няколко дена...
ТЕРМОСТАТ !
оказа се ,че моя работи ,но отваря по рано...


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Вто 25 ное 2008 10:42


Термостат задължително, не може да прави разлика от 10 градуса в начина на каране, стигне ли 90 няма мърдане от там ако всичко е ОК ако ще от Шипка надолу да се пускаш при -20 , може да прави разлика в няколко градуса но едва ли ще са забележими на уреда! Загряват трудно но стигнат ли 90 няма лято няма зима! Това го твърдя от опит с 11 автомобила който съм имал!


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Вто 25 ное 2008 20:10


Колеги моят проблем е следния,мотора ми е същия като на автора на темата 1.9 TDI-AGR,при мен извън градско стрелката отива на 90 градуса и както си карам пада на 70 след малко пак се вдига на 90.Това го прави при постоянна скорост примерно 100-120км.Като я запаля студена си загрява нормално и като тръгна без значение градско-извън градско стрелката на температурата започва да лавира 70-90.И при мен ли е за смяна на термостат???


barselonap
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barselonap » Сря 26 ное 2008 20:58


Термостат...или нещо друго?При темп. около 0-студен мотор,паля и тръгвам.След около 5-6км. в пиков час(задръстване) колата вдига около 50-60 градуса и до там.Пипам горния маркуч-топъл.Пипам долния-студен.Оставям я да работи на място около 15мин.при включено парно но 2 и изобщо не загрява,а дори напротив леко изтива.Не ми се струва нормално при 0 градуса да не може да загрее(та това не е студ,а ако стане-15) и същевременно термостата изглежда е добре?????????



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 60 госта