голф4 1.9тди 90 термосат или?ПРОБЛЕМ РЕШЕН
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
голф4 1.9тди 90 термосат или?ПРОБЛЕМ РЕШЕН
Здравейте.Нужна ми е малко помощ.AGR.Паля си сутринта колата,работи около 5мин.на място,след което тръгвам и след около още 5мин.стрелката на темп.още не е помръднала.излизам извън града,парното е на 2 а колата едва едва достига 70-80градуса и то при каране на по високи обороти.А при спускане направо започва да истива.Всичко това при -8/-10.Дали е термосат или нещо друго?
Последна промяна от barselonap на Чет 25 дек 2008 13:31, променено общо 1 път.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ако спускането за което говориш е по инерция тогава е нормално да започне да изстива двигателя /ама трябва да е по-дългичко спускане,не 200м./ и за всичко друго което си описал е нормално да е така-баааавно се стоплят печките
Писано е и друг път но пак да кажа-когато стигне 90 градуса и при извънградско движение на скорост мени температурата тогава може да се търси проблем /термостат/.

-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
handycam написа:термостата е, за да си сигурен провери дали на място ще загрее до 90 градуса.
Аз мисля че ТДИ-то на място не може да загрее ако ще 2 часа да работи.При бензина е друго.
По темата -колега не се притеснявай и аз съм така от около година.Казаха ми че е термостат.Просто трябва да го сменя някой ден.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
sasho_mf написа:handycam написа:термостата е, за да си сигурен провери дали на място ще загрее до 90 градуса.
Аз мисля че ТДИ-то на място не може да загрее ако ще 2 часа да работи.При бензина е друго.
Е два часа чак не,но му трябва доста време.Особено ако го държиш само на ниски обороти,а пуснеш ли парното яакай да загрее.
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Термостат задължително, не може да прави разлика от 10 градуса в начина на каране, стигне ли 90 няма мърдане от там ако всичко е ОК ако ще от Шипка надолу да се пускаш при -20 , може да прави разлика в няколко градуса но едва ли ще са забележими на уреда! Загряват трудно но стигнат ли 90 няма лято няма зима! Това го твърдя от опит с 11 автомобила който съм имал!
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Колеги моят проблем е следния,мотора ми е същия като на автора на темата 1.9 TDI-AGR,при мен извън градско стрелката отива на 90 градуса и както си карам пада на 70 след малко пак се вдига на 90.Това го прави при постоянна скорост примерно 100-120км.Като я запаля студена си загрява нормално и като тръгна без значение градско-извън градско стрелката на температурата започва да лавира 70-90.И при мен ли е за смяна на термостат???
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Термостат...или нещо друго?При темп. около 0-студен мотор,паля и тръгвам.След около 5-6км. в пиков час(задръстване) колата вдига около 50-60 градуса и до там.Пипам горния маркуч-топъл.Пипам долния-студен.Оставям я да работи на място около 15мин.при включено парно но 2 и изобщо не загрява,а дори напротив леко изтива.Не ми се струва нормално при 0 градуса да не може да загрее(та това не е студ,а ако стане-15) и същевременно термостата изглежда е добре?????????
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 60 госта