Поло дизел не пали при загрят двигател, придърпва...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
petyr13
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Поло дизел не пали при загрят двигател, придърпва...

Мнениеот petyr13 » Вто 25 ное 2008 16:39


Здравейте,
Полото не пали при загрят двигател, но не винаги, даже в повечето случаи пали?
Понякога светва лампата за подгряващата свещ понякога не?
Придърпва понякога при средни обороти за скунда-две и се "отушва" само после...

Не знам дали е свързано с предните проблеми, но един път ми занули километрите за зареждане на таблото и часовнкика докато се опитвах да го запаля :shock




Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Вто 25 ное 2008 20:58


и моят кош същия....и така 20000км :wink:какво ли не съм прочел...нафта да има и кутията да не се разлопа само mhihi.. оная сутрин при -8 не ми светна подгрявянето и запали от 1/4....по обяд подгрява и после са чуди ко да праи...общо взето си е така Полото


Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Soyer » Вто 25 ное 2008 21:05


хахахах..... луда работа верно е тоя дизел.. при мен беше същия проблем смених акумулатора... и без друго моя за нищо не ставаше. оправи се. дано е от това. а относно подгревателната лампа.. немога и аз да я разбера. сутринта кучи студ давам контакт и не свети.. върта пак и светва. и в 2та случая пали. незнам :shock


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Вто 25 ное 2008 21:10


Е при мен не е имало случай да не запали от раз, но за другото е точно така: при отрицателни темп. има случай да не свети лампата за подгр. (най- интересното е че пали без да се чака) няма обяснение за мен?? а иначе за колегата с зануляването на данните: мисли за нов акумулатор:?


Потребителски аватар
petyr13
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот petyr13 » Сря 26 ное 2008 11:22


Измериха го акумулатора - перфектен бил...
Ходих и в официалния сервиз - и там казаха, че нямало грешки, а относно таблото - най-вероятно е било сваляно за превъртане на километри казаха, и за това правело проблеми...

Иначе проблемите си продължават и последното е че можело да е от някаква клапа на горивната помпа понеже била английска и били големи дървета :(

Май ще трябва помпата да се сваля :(


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Сря 26 ное 2008 12:28


колега не знам при тебе така ли е но на моето ако температурата на охлаждащата течност е над 75 градуса ( поне според уреда на таблото ) не свети лампата за подгряването и то не се включва но по - някога заради това че не подгрява когато е топъл мотора пали по - трудно :(
а някой път когато не съм карал един ден или повече колата при първоначално даване на контакт лампата за подгряване премигва два три пъти и след малко се чува как изключва и релето ( тогава пали значително по - трудно ако изобщо запали ) за това връщам контакта и изчаквам малко след което си подгрява нормално ( около 4 - 5 секунди ) и пали без проблем :roll:


Потребителски аватар
petyr13
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот petyr13 » Сря 26 ное 2008 14:33


Milanski написа:колега не знам при тебе така ли е но на моето ако температурата на охлаждащата течност е над 75 градуса ( поне според уреда на таблото ) не свети лампата за подгряването и то не се включва но по - някога заради това че не подгрява когато е топъл мотора пали по - трудно :(
а някой път когато не съм карал един ден или повече колата при първоначално даване на контакт лампата за подгряване премигва два три пъти и след малко се чува как изключва и релето ( тогава пали значително по - трудно ако изобщо запали ) за това връщам контакта и изчаквам малко след което си подгрява нормално ( около 4 - 5 секунди ) и пали без проблем :roll:


При мен като е студена пали без проблем :?:


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Сря 26 ное 2008 16:29


Може да ти прегрява ел блока на помпата... Имах приятел със същия проблем обаче на 2.5 ТДИ и излезе ел блока на помпата и се оправи срещу нов за 1700лв


Потребителски аватар
petyr13
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот petyr13 » Пет 28 ное 2008 13:10


Ел. блока на помпата не може ли да се ремонитира или... нов - много скъпо ми се вижда :shock

Днес забелязах, че оборотите са около 900 а четох някъде , че трябвало да са 1000 - това дали има връзка някаква с другите проблеми :?:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 30 ное 2008 17:47


Soyer написа:хахахах..... луда работа верно е тоя дизел.. при мен беше същия проблем смених акумулатора... и без друго моя за нищо не ставаше. оправи се. дано е от това. а относно подгревателната лампа.. немога и аз да я разбера. сутринта кучи студ давам контакт и не свети.. върта пак и светва. и в 2та случая пали. незнам :shock

Хм,..то дали свети или не (т.е.-да изчакваш или не) си е лично негова работа, но свещите май си подгряват и в двата случая.Искам да спомена и една "екстра":автоматично подгряване след отваряне и последващо затваряне на шофьорската врата :shock .На Венто съм забелязал нещо такова, наподобяващо горния ефект.


Потребителски аватар
petyr13
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот petyr13 » Пон 01 дек 2008 13:51


Все по-интерсно взе да става. Когато придърпва и след това се отпушва забелязах, че излиза облак черен дим при отпушването :shock .
Казаха ми да откача едно маркуче за някакъв вакуумен клапан на колекторите и колата стана "пушка" - няма придърпване вече, но проблема с паленето остава. Утре ще я водя на "преглед" :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 29 госта