Как да развия подгревна свещ със заоблена гайка?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Как да развия подгревна свещ със заоблена гайка?

Мнениеот boko » Пет 05 дек 2008 10:14


Здравейте колеги, вчера реших да сменям подгревни свещи, че взе на минусови температури по-трудно да пали се едно не палят всички цилиндри едновременно..както и да е след проверка установих, че 2 свещи са изгоряли..взех свещи Искра и почнах да ги сменям...ку.а е голям щот става въпрос за 1,6 тд мотор на Ауди и свещите са м/у нафтовата помпа и главата..та както и да е, едната се разви и я смених, ама другата толкоз шибана, че се заобли гайката за развиване на свеща, помъчих и с клещи и пак неуспех и понеже взе да стъмва реших да събирам нещата, че то при мен за да се сменят свещите се свалят и тръбичкита на дюзите, абе общо взето панаира е голям..та сега колеги помагайте , дайте съвет как да развия тази свещ със зоблена гайка..ако има някои препатили като мен...благодаря предварително..
mod edit: dobrin




Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Пет 05 дек 2008 11:22


Колега съвета от мене ,е да да вземеш от стискашите клещи,след това палиш двигателя да загрее ,и тогава я почваш но внимавай много да не я скъсаш ,че тогава се вкарваш в мело-драматичен филм.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пет 05 дек 2008 22:27


Има едни такива "универсални" ключета, с накатени челюсти, наподобяват тръбен ключ в умален вид.Използвай минимален по размер инструмент за да контролираш усилието.....иначе риска си е ..огромен,колегата по-горе е споменал..И все пак свещите се развиват на "студено"-по правило.Ако тръгне я размърдай наляво/надясно, малко спрей ще помогне, не напъвай само на развиване.В краен случай направи опит за препилване до следващия по-малък размер за ключ, знам че е на кофти място...


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bay mip » Съб 06 дек 2008 0:03


joro^ написа:Колега съвета от мене ,е да да вземеш от стискашите клещи,след това палиш двигателя да загрее ,и тогава я почваш но внимавай много да не я скъсаш ,че тогава се вкарваш в мело-драматичен филм.
По-добра работа ще свършат разхлабващите.Майтап.Не го прави при загрят двигател.


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Съб 06 дек 2008 0:33


bay mip написа:
joro^ написа:Колега съвета от мене ,е да да вземеш от стискашите клещи,след това палиш двигателя да загрее ,и тогава я почваш но внимавай много да не я скъсаш ,че тогава се вкарваш в мело-драматичен филм.
По-добра работа ще свършат разхлабващите.Майтап.Не го прави при загрят двигател.

Добре да бъдеме точни, със самозаключващи клещи.
Колеги може ли да се обосновете ,защо да не се опита да я развиее на загрял двигател :roll:
Изображение


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bay mip » Съб 06 дек 2008 0:48


joro^ написа:
bay mip написа:
joro^ написа:Колега съвета от мене ,е да да вземеш от стискашите клещи,след това палиш двигателя да загрее ,и тогава я почваш но внимавай много да не я скъсаш ,че тогава се вкарваш в мело-драматичен филм.
По-добра работа ще свършат разхлабващите.Майтап.Не го прави при загрят двигател.

Добре да бъдеме точни, със самозаключващи клещи.
Колеги може ли да се обосновете ,защо да не се опита да я развиее на загрял двигател :roll:
Изображение
С повишаването на Т се разширява свеща и самата глава /отвора на резбата се свива/ и като добавим, че метала омеква и сме замазали резбата.При заглял добре двигател ако успеем да охладим свеща/течен азот ,дори и лед/ ще помогне значително.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 06 дек 2008 0:51


Някой изобщо знае ли къде се намира въпросната свещ, и какъв е достъпа, или по скоро липсата на достъп до нея? Давайте реални, а не принципни съвети!


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Съб 06 дек 2008 9:18


dobrin написа:Някой изобщо знае ли къде се намира въпросната свещ, и какъв е достъпа, или по скоро липсата на достъп до нея? Давайте реални, а не принципни съвети!


Подкрепям - с този ключ не можеш да развиеш свещта.


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот boko » Съб 06 дек 2008 13:42


Благодаря за мненията колеги, ще търся такива стоп-клещи, ако не намеря ще ходя на майстор за да не стане белята по-голяма


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 06 дек 2008 14:07


Което може би ще бъде най-добрия вариант. Все пак ще е сигурно, че ще си решиш проблема ...


Потребителски аватар
passatfan2780
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
Автомобил:
Двигател: aaz 1992
Местоположение: Плевен

Мнениеот passatfan2780 » Съб 06 дек 2008 17:18


колега един савет от мен
винаги развивай свещите с ключ звезда така ще избегнеш заоблянето



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта