Здравейте колеги, вчера реших да сменям подгревни свещи, че взе на минусови температури по-трудно да пали се едно не палят всички цилиндри едновременно..както и да е след проверка установих, че 2 свещи са изгоряли..взех свещи Искра и почнах да ги сменям...ку.а е голям щот става въпрос за 1,6 тд мотор на Ауди и свещите са м/у нафтовата помпа и главата..та както и да е, едната се разви и я смених, ама другата толкоз шибана, че се заобли гайката за развиване на свеща, помъчих и с клещи и пак неуспех и понеже взе да стъмва реших да събирам нещата, че то при мен за да се сменят свещите се свалят и тръбичкита на дюзите, абе общо взето панаира е голям..та сега колеги помагайте , дайте съвет как да развия тази свещ със зоблена гайка..ако има някои препатили като мен...благодаря предварително..
mod edit: dobrin
Как да развия подгревна свещ със заоблена гайка?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Има едни такива "универсални" ключета, с накатени челюсти, наподобяват тръбен ключ в умален вид.Използвай минимален по размер инструмент за да контролираш усилието.....иначе риска си е ..огромен,колегата по-горе е споменал..И все пак свещите се развиват на "студено"-по правило.Ако тръгне я размърдай наляво/надясно, малко спрей ще помогне, не напъвай само на развиване.В краен случай направи опит за препилване до следващия по-малък размер за ключ, знам че е на кофти място...
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
bay mip написа:По-добра работа ще свършат разхлабващите.Майтап.Не го прави при загрят двигател.joro^ написа:Колега съвета от мене ,е да да вземеш от стискашите клещи,след това палиш двигателя да загрее ,и тогава я почваш но внимавай много да не я скъсаш ,че тогава се вкарваш в мело-драматичен филм.
Добре да бъдеме точни, със самозаключващи клещи.
Колеги може ли да се обосновете ,защо да не се опита да я развиее на загрял двигател

- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
С повишаването на Т се разширява свеща и самата глава /отвора на резбата се свива/ и като добавим, че метала омеква и сме замазали резбата.При заглял добре двигател ако успеем да охладим свеща/течен азот ,дори и лед/ ще помогне значително.joro^ написа:bay mip написа:По-добра работа ще свършат разхлабващите.Майтап.Не го прави при загрят двигател.joro^ написа:Колега съвета от мене ,е да да вземеш от стискашите клещи,след това палиш двигателя да загрее ,и тогава я почваш но внимавай много да не я скъсаш ,че тогава се вкарваш в мело-драматичен филм.
Добре да бъдеме точни, със самозаключващи клещи.
Колеги може ли да се обосновете ,защо да не се опита да я развиее на загрял двигател![]()
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта